IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Stort Problem Med Xboxen Min, ...starter ikke opp
_thoka_
post 21.03.07 20:14
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 21.03.07
Medlem nr: 17 083

Her en dag skulle jeg legge inn nyere XBMC på maskinen, alt gikk bra helt til jeg skulle boote opp maskinen på nytt (overførte via FTP). Da Xbox "rox my box" ikonet ble borte og den skal boote til XBMC så blir skjermen helt svart, ingenting skjer. Og får da heller ikke kontakt med maskinen via FTP program på dataen. Prøvde å starte opp med hjelp av "Ultimate Boot DVD Xbox" som jeg har brukt før, xbox rox my box ikonet fader sakte bort som vanlig, men etter det blir den svart igjen. Får ingen kontakt.

Noen som vil hjelpe? rolleyes.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
-Knight-
post 21.03.07 23:34
Innlegg #2

- Xbox Modifiserer -

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 12.04.05
Fra: Nord-Trønderlag
Medlem nr: 10 804

SITÈR(_thoka_ @ 21.03.07 20:14) *

Her en dag skulle jeg legge inn nyere XBMC på maskinen, alt gikk bra helt til jeg skulle boote opp maskinen på nytt (overførte via FTP). Da Xbox "rox my box" ikonet ble borte og den skal boote til XBMC så blir skjermen helt svart, ingenting skjer. Og får da heller ikke kontakt med maskinen via FTP program på dataen. Prøvde å starte opp med hjelp av "Ultimate Boot DVD Xbox" som jeg har brukt før, xbox rox my box ikonet fader sakte bort som vanlig, men etter det blir den svart igjen. Får ingen kontakt.

Hvilken chip og bios har du?
Og evt,hvor bor du?

Dette innlegget er endret av -Knight-: 21.03.07 23:35

--------------------
+Quote Post
xboxnuub
post 07.03.08 18:19
Innlegg #3

*

Ble med: 07.03.08
Medlem nr: 19 820

SITÈR

Nei der fant jeg problemet mitt smile.gif

Men jeg var å fikla med noen filer jeg ikke skulle blush.gif men ja..
Har x3 chip i min, hva slags bios har jeg ikke snøring på. Hvordan kan jeg finne ut dette? Er jo så gammel at jeg husker ikke slikt hehe.
(Bor i Arendals området om det er relevant)

Hvordan kan jeg få startet den opp? mener å huske tilbake at jeg brukte en boot disk med en gang jeg fikk den. Men klarer ikke starte opp på noe av det jeg har prøvd, testa også den ultimate boot dvd saken jeg fant på piratebay. Testet også å lage egen ved hjelp av default.xbe osv.
Kan det være dvd leseren er super super sær? testa med dvd+r og cd-r plater.
Den spiller jo greit dvd+r jeg har brukt før i den.

Leste litt om flashing osv, men turte ikke begi meg ut på noe slikt når jeg ikke visste hvilken bios ver. jeg har tongue.gif Tenkte å droppe inn en komentar her å se om det blir noe respons smile.gif

Det jeg vil er jo bare å få ftp kontakt på en eller anna måte, så jeg kan hive over en xbe fil som jeg klarte å tulle til på xboxen.

+Quote Post
n00ky
post 07.03.08 18:26
Innlegg #4

Ble med: 18.03.03
Medlem nr: 278

dvd-spilleren på xbox er super-sær ja... cd-rw pleier som regel å funke på alle.

--------------------
Xbox
Xbox 360 Premium [Flashet]
3x Xbox 1 [DuoX2 | XBMC | HDD-upgrade]
PSP
2x Fat [Svart] [Custom Firmware]
1x Slim [Hvit] [Custom Firmware]
+Quote Post
xboxnuub
post 07.03.08 20:13
Innlegg #5

*

Ble med: 07.03.08
Medlem nr: 19 820

ang Auto Installer ..
er det bare å hive den over som xbox iso og svi den ut ?
Spør før jeg tester her siden hastigheten ned på den ikke er den største smile.gif
+Quote Post
n00ky
post 08.03.08 17:34
Innlegg #6

Ble med: 18.03.03
Medlem nr: 278

skal bare være å bruke funksjonen "Burn Image" eller lign i brenneprogrammet det ja... velg iso-filen og brenn ut.

Jeg bruker enten ImgBurn eller Nero når jeg brenner ut noe.

--------------------
Xbox
Xbox 360 Premium [Flashet]
3x Xbox 1 [DuoX2 | XBMC | HDD-upgrade]
PSP
2x Fat [Svart] [Custom Firmware]
1x Slim [Hvit] [Custom Firmware]
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 15.10.19 20:55
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone