IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Xbmc, fryser når jeg ser på film over nettverket
J_R
post 14.12.06 18:54
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 01.12.06
Medlem nr: 16 192

Jeg oppdaterte nylig til nyeste versjon av XBMC. Nå fryser den hver gang etter at jeg har hørt på musikk eller sett film over nettverket i rundt 20 minutter eller mer.

I XBMC-manualen står dette:

SITÈR

I use EvoX (ie. EvolutionX) as my primary bootup dashboard and I'm experiencing crashes, hangs, freezes, slow playback/loading, performance issues and/or network problems in XBMC.

First of all make sure you are using the latest version of Evo-X. Also delete both "0face008" folders under E:\UDATA & E:\TDATA on your Xbox. Plus in Evo-X (evox.ini) disable both IGR (in game reset) and TSR (trainer), which both can cause problems. You also need to make sure date/time on Xbox is correct (correct it in Microsoft-Xbox-Dashboard). Try physically disconnect the network cable, if that helps then there's a EvoX to XBMC conflict, so make sure you then also use DHCP XBMC, same with static IP-address. In addition make sure that the video mode/standard option for XBMC is set to "Auto" in EvoX. If you still have problems in XBMC then try deleting: "E:\Cache\*.*", "Y:\*.*", "X:\*.*", "Z:\*.*". (Note! If use DHCP with EvoX make sure you then also use DHCP XBMC, same with static IP).

Jeg bruker EvolutionX som mitt primære dashboard. Jeg har prøvd det meste av dette, uten at det har hjulpet.

"Try physically disconnect the network cable, if that helps then there's a EvoX to XBMC conflict, so make sure you then also use DHCP XBMC, same with static IP-address."

Jeg forstår ikke helt hva de mener med dette. Mener de at jeg skal bruke DHCP både på Evox og XMBC eller statisk IP på begge? Jeg har nå statisk IP på begge, med samme oppsett på begge.

"In addition make sure that the video mode/standard option for XBMC is set to "Auto" in EvoX."

Jeg klarte ikke å finne hvor jeg skulle stille på dette. Har sett i evox.ini og i settings i Evox uten å finne det.

Finnes det noen annen løsning enn dette, uten å bruke XBMC som dashboard?

Dette innlegget er endret av J_R: 14.12.06 18:56
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 21.11.19 09:55
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone