IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Min Test Av Samsung X460
MobilNerd
post 01.11.04 22:50
Innlegg #1

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 29.03.04
Medlem nr: 3 827

Etter å ha brukt ufattelig mange tusen kr på mobil i det siste (noen som kjenner seg igjen?) måtte jeg spørre meg selv om hva jeg ville ha. Svaret ble klapp telefon. Å jeg trengte ikke kamera, symbian eller andre fancye ting. Det eneste jeg ikke ville ha var kløpinne (antenne) Etter å ha sett litt rundt omkring fant jeg 2 stk tlf som var ok, og som jeg ville ha. z600 og e700. Etter mange tapte bud på QXL, begynte jeg å bli lei.

Vel etter en stund var jeg på samsung.no og skulle se mer på e700 så så jeg x460. Og tenkte at den kan jeg prøve. Samsung er også en av de få mobilene jeg ikke har prøvd. Så jeg fant billigste pris og bestilte.

Når den kom i posten og jeg åpnet pakken var jeg ganske spent. Inni pakken lå ett lite smykke av en mobil. Jeg synes den er utrolig snasen. Liten og lett, men god i hånden. Lett å åpne flippen, men ikke for lett heller.

Satt i SIM kortene og for ett leven. Utrolig høy start melodi. Å en kjempebra skjerm. Har ikke sett maken jeg hvertfall. Fine klare farger.

Så var det å teste menyen. Men først tastene. Utrolig god respons, å akkurat passe store. Ikke slik at man trykker 2-3 taster samtidig. Samsung har ikke joystick som de fleste har nå, men en 5tasters navigeringssystem? Eller hva jeg skal kalle det. Egentlig like greit, for det er vel ikke akkurat alle som har vært like heldig med sticken. Menyen er heller ikke lik det de fleste har i dag. Er vel mer lik den gamle nokia menyen, men ikke det heller smile.gif Synes den var litt vanskeligere enn andre mobiler. Ikke likedan oppsatt som de fleste leverandørene hvertfall. Men etter en liten stund i bruk er det ok. Finnes bedre.

Hva så med funksjone. Vel det er ikke kamera. Men det trenger jeg ikke. Heller ikke en symbian telefon, vel trengte ikke det smile.gif Men det er sms, mms, kalender, alarm, wap og java så da er jeg fornøyd. Selvsagt er det vibrasjon på den også

Vel hvem passer så telefonen for. For sånne som meg som vil ha en liten mobil til å ringe og sende meldinger med. Samtidig som man har kalender og vekkerklokke om morgenen. Og spill/wap når man kjeder seg på jobben tongue.gif

Jeg er veldig godt fornøyd med mobilen, og hvis jeg skal bytte blir det nok til en Samsung e330. Sånn at jeg får fargeskjerm på begge sidene av flippen, og ikke fargeskjerm på ene siden og gråtone skjerm på andre siden.

IPB Image

IPB Image

--------------------
Nokia - Confusing People
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
MobilNerd
post 12.12.04 21:52
Innlegg #2

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 29.03.04
Medlem nr: 3 827

Hehe, går fort med bytte av tlf, har min 2 telefon etter at denne ble skrevet wink.gif

--------------------
Nokia - Confusing People
+Quote Post
Fredrik
post 12.12.04 23:17
Innlegg #3

Group Icon

Gruppe: Administrator
Ble med: 30.11.02
Fra: Os, utenfor Bergen
Medlem nr: 1

Hehe... du må gi beskjed når du skriver tester... Jeg har en tendens til å glemme å sjekke når nye tester er publisert. Så den ikke før nå..

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Administrator - Forum.Unlock.no
Daglig leder Unlock.no
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 25.05.18 04:23
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone