IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Bannet Fra Xbox Live
Dcendent
post 04.05.06 14:50
Innlegg #1

**

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 22.02.04
Medlem nr: 3 357

Modified Xbox error...................nice!

Jeg antar at jeg ikke trenger å avslutte Xbox live medlemskapet selv når man er blitt bannet,
eller må jeg gjøre dette for ikke å at medlemskapet skal fornyes automatisk senere?

Noen som er interessert i en modda xbox? hehe

Takker for svar!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Mortiz
post 04.05.06 16:44
Innlegg #2

Half Life2 FanBoy

Ble med: 06.01.04
Fra: Selbu
Medlem nr: 2 590

QUOTE(Dcendent @ 04.05.06, 15:50) *

Modified Xbox error...................nice!

Jeg antar at jeg ikke trenger å avslutte Xbox live medlemskapet selv når man er blitt bannet,
eller må jeg gjøre dette for ikke å at medlemskapet skal fornyes automatisk senere?

Noen som er interessert i en modda xbox? hehe

Takker for svar!

Det var synd tongue.gif

Men er det den gamle Xbox, eller 360?

--------------------
Half life2: Deathmatch RULER!!!!!!
+Quote Post
n00ky
post 04.05.06 18:29
Innlegg #3

Ble med: 18.03.03
Medlem nr: 278

isjda.. kjipern den der.. man kan vel redde seg ved å bytte eeprom brikken på hovedkortet men det skal det loddekunnskaper til for å gjøre da det er en overflate-ic..

hvilken versjon er xboxen?

--------------------
Xbox
Xbox 360 Premium [Flashet]
3x Xbox 1 [DuoX2 | XBMC | HDD-upgrade]
PSP
2x Fat [Svart] [Custom Firmware]
1x Slim [Hvit] [Custom Firmware]
+Quote Post
Dcendent
post 04.05.06 23:44
Innlegg #4

**

Ble med: 22.02.04
Medlem nr: 3 357

Jepp suger det!
logget meg på xbox live med chippen aktivert. Fylla har skylda! thumbup.gif

Xbox ver 1.6.

Ny eeprom og ny harddisk hadde kankje fikset det, men gidder ikke mer styr med boxen.
Xbox tilsalgs!!!!!!! biggrin.gif
+Quote Post
-Knight-
post 06.05.06 17:18
Innlegg #5

- Xbox Modifiserer -

Ble med: 12.04.05
Fra: Nord-Trønderlag
Medlem nr: 10 804

vel, du har enda mulighet til å spille på nette da.. xlink-kai tongue.gif

--------------------
+Quote Post
D-BlooD
post 02.06.06 18:20
Innlegg #6

Ble med: 17.05.06
Medlem nr: 14 546

QUOTE(n00ky @ 04.05.06, 19:29) *

isjda.. kjipern den der.. man kan vel redde seg ved å bytte eeprom brikken på hovedkortet men det skal det loddekunnskaper til for å gjøre da det er en overflate-ic..

hvilken versjon er xboxen?

Det der går fint å ordne uten å måtte bytte eepromen fysisk også ph34r.gif

Få fatt på en eeprom som ikke er utestengt ifra XBoX live (Helst ifra en XBoX av samme versjon for å minske krøll) deretter er det bare å programmere eepromen med den nye eepromen imagen. Hvilket program fikser man dette med? Configmagic smile.gif Er å finne på de vanlige plassene hvor man finner slikt.

--
ph34r.gif D-BlooD ph34r.gif
Xunlock

--------------------
+Quote Post
n00ky
post 02.06.06 19:49
Innlegg #7

QUOTE(D-BlooD @ 02.06.06, 19:20) *

det der går fint å ordne uten å måtte bytte eepromen fysisk også ph34r.gif

Få fatt på en eeprom som ikke er utestengt ifra XBoX live (Helst ifra en XBoX av samme versjon for å minske krøll) deretter er det bare å programmere eepromen med den nye eepromen imagen. Hvilket program fikser man dette med? Configmagic smile.gif Er å finne på de vanlige plassene hvor man finner slikt.

--
Xunlock

ja det er sant.. glemt det jeg.. er så sjelden jeg bruker det programmet.
hehe jeg syns det nesten er lettere å bytte ic jeg, men så har jeg da også drevet med lodding en god stund.. tongue.gif (ansatt som loddekontrollør i bedrift i ett år og fagbrev i produksjonselektronikk.. har fiksa noen hovedkort som folk har føkka.. folk som ikke kan å lodde burde la andre lodde for dem isteden for at det skal bli ødelagt. enkelte kort jeg har hatt inne til reparasjon har sett ut som ett helvette. sku tro folk har loddet med loddebolt på størrelse med en hammer eller no..tongue.gif)

--------------------
Xbox
PSP
+Quote Post
D-BlooD
post 03.06.06 18:01
Innlegg #8

Ble med: 17.05.06
Medlem nr: 14 546

QUOTE(n00ky @ 02.06.06, 20:49) *

QUOTE(D-BlooD @ 02.06.06, 19:20) *

det der går fint å ordne uten å måtte bytte eepromen fysisk også ph34r.gif

--
Xunlock

ja det er sant.. glemt det jeg.. er så sjelden jeg bruker det programmet.
hehe jeg syns det nesten er lettere å bytte ic jeg, men så har jeg da også drevet med lodding en god stund.. tongue.gif (ansatt som loddekontrollør i bedrift i ett år og fagbrev i produksjonselektronikk.. har fiksa noen hovedkort som folk har føkka.. folk som ikke kan å lodde burde la andre lodde for dem isteden for at det skal bli ødelagt. enkelte kort jeg har hatt inne til reparasjon har sett ut som ett helvette. sku tro folk har loddet med loddebolt på størrelse med en hammer eller no..tongue.gif)

Tell me about it.. Har sett mer en nok slikt de siste 16 årene jeg har drevet med modding/reperasjoner av forskjelligt utstyr.. ph34r.gif Men folk må få lov til å prøve seg visst de mener at det er noe de klarer selv smile.gif Det hender jo at det blir penger av slikt noe også i ettertid for oss som lever av slikt arbeid smile.gif heh

--
Xunlock

--------------------
+Quote Post
n00ky
post 04.06.06 03:36
Innlegg #9

QUOTE(D-BlooD @ 03.06.06, 19:01) *

Tell me about it.. Har sett mer en nok slikt de siste 16 årene jeg har drevet med modding/reperasjoner av forskjelligt utstyr.. ph34r.gif Men folk må få lov til å prøve seg visst de mener at det er noe de klarer selv smile.gif Det hender jo at det blir penger av slikt noe også i ettertid for oss som lever av slikt arbeid smile.gif heh

--
Xunlock

indeed! hehe
er noen ganger man virkelig må klø seg i huet og spørre seg selv: "hva f--n er det denna personen tenkte på??" tongue.gif kjøpte en defekt xbox på qxl for en slikk og ingenting.. sto den var blitt ødelagt under forsøk på å sette inn chip men det er noe av det sykeste jeg har sett.. hehe det så ut som noen hadde brukt hammer og meisel eller noe på lpc.. trodde det skulle bli umulig å reparere for lpc var rett og slett herpa til det ugjennkjennelige.. men 3-4 timer og x-antall nye ledere og søking etter alternative via-hull å lodde i ble det hele veldig bra og funker den dag i dag... jeg har rett som det er med den xboxen bort til kamerater etc og jeg er ikke redd for at de nye lederene skal falle av pga at jeg vet de sitter godt. (mikroskop og en ordentlig tynn, stabil loddebolt er en xbox modders bestevenn wink.gif)

--------------------
Xbox
PSP
+Quote Post
XxErrorxX
post 17.06.06 00:49
Innlegg #10

Ble med: 11.08.05
Medlem nr: 12 198

jeg har en eeprom som ikke er banna wink.gif ... hmm.. noen som vil ha ? hmm,, jeg trenger i alle fall penger tongue.gif
+Quote Post
Kai Remi
post 22.07.08 15:01
Innlegg #11

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 22.07.08
Medlem nr: 21 205

SITÈR(XxErrorxX @ 17.06.06 01:49) *

jeg har en eeprom som ikke er banna wink.gif ... hmm.. noen som vil ha ? hmm,, jeg trenger i alle fall penger tongue.gif

Hey.. jeg trenger eeprom.. ikke det at deg sier meg så utrolig mye hva det er men jeg er bana fikk ikke fixa den nyeste firmwaren..

ser at den er postet for 2 år siden.. men lov å prøve. smile.gif

Kai

Dette innlegget er endret av Kai Remi: 22.07.08 15:04
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 22.07.18 15:38
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone