![]() |
![]() ![]() |
![]() |
kenwood |
![]() ![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 3 Ble med: 02.05.07 Medlem nr: 17 349 ![]() |
Hallo folkens
![]() Er det noen som kan hjelpe meg med chiping av x-box 360 Prblemet jeg trenger hjelp til er, om hvordan man kan få x-box`en til og ta brent spill. Som da er brent som image (ISO). Og er det mulig og spille spillet uten å måtte legg de inn på HDD? Og finnes det noe program som man kan legge inn på Pc å rippe spillet direkte inn på PCèns HDD Å om det er nån som kan påta sæ å chipe x-box`en for meg? Alle svar motas med takk!!!!! |
Øyvindzen! |
![]()
|
Øyvindzen! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 107 Ble med: 05.01.05 Fra: Bergen Medlem nr: 9 202 ![]() |
Hallo folkens ![]() Er det noen som kan hjelpe meg med chiping av x-box 360 Prblemet jeg trenger hjelp til er, om hvordan man kan få x-box`en til og ta brent spill. Som da er brent som image (ISO). Og er det mulig og spille spillet uten å måtte legg de inn på HDD? Og finnes det noe program som man kan legge inn på Pc å rippe spillet direkte inn på PCèns HDD Å om det er nån som kan påta sæ å chipe x-box`en for meg? Alle svar motas med takk!!!!! Heisann .. en stund siden eg var på forumet sist .. Først trenger du en til og Chippe (flashe) firmwiren din .. det vill si det er mulig og spille Brente xbo360 spill og brente vanlige xbox spill.. ![]() ,men det er ett tilbakeskritt vi trenger dual layer brenner og dual layer plater som koster borti mot 40-70kr også må du ha det rette programmet .. jeg har fått til og spille backup spill av ett 360 spill,menvanlige xbox spill får eg isje til .. Noen sier eg må gå til www.xbox.com/games har fulgt instruksjonene der med både vanlig cd plate og dvd plate. Må nokk bestille en plate fra de men tørr isje ta sjangsenkan være den updaten tar knekken på firmwiren flashen ,men hva vet jeg`? ![]() Anyways... Håper dette kommt til nytte ![]() -------------------- Im back in the forum ..
|
![]() ![]() |
Lo-Fi versjon | Dato og klokkeslett: 17.02.19 21:35 |