IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Xbox Live, live konto
afsilver
post 25.09.07 17:31
Innlegg #1

**

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 22.08.06
Medlem nr: 15 409

har nylig kjøpt meg en xbox 360 av ein kompis av meg.. men vil jerne jøre den litt mer "min" siden live kontoen som er lagret på hdd-en blir kalt noe helt annet en det jeg vil kalle meg, + noe personlig info som mail osv vet jeg ikke helt hvordan jeg endrer på!? går d ann i d heile tatt?

åsså vurderer jeg å mod chippe boxen... er dette vanskelig å gjøre selv? evt hvor får jeg tak i chip?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
n00ky
post 25.09.07 18:01
Innlegg #2

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 18.03.03
Medlem nr: 278

Det er vanskelig å chippe xboxen selv ja... Noen av punktene du skal lodde på er veldig (og da mener jeg VELDIG) små så her må man både være stø på hånden, ha riktig temperatur på loddebolten, riktig mengde loddetinn (fort gjort å søle over på ett annet loddepunkt og kortslutte hele sulamitten), riktig størrelse på loddespissen og en god porsjon tålmodighet.
Chippen kan bestilles fra diverse steder... f.eks; Divineo.com
men få noen som har god erfaring med å lodde til å gjøre jobben for deg. Er det en seriøs "aktør" gir han/hun deg en garanti om at det som evt. kan bli ødelagt blir erstattet...

er det noen norske mod-sider oppe nå til dags egentlig? jeg handler bare fra utlandet selv så jeg har falt litt vekk fra det norske markedet. tongue.gif

angående live konto-greiene så vet jeg ikke... Spiller ikke over live og har derfor aldri knota med innstillingene for det...

--------------------
Xbox
Xbox 360 Premium [Flashet]
3x Xbox 1 [DuoX2 | XBMC | HDD-upgrade]
PSP
2x Fat [Svart] [Custom Firmware]
1x Slim [Hvit] [Custom Firmware]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 22.07.18 15:37
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone