IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Chippet Xbox...hjelp Med Elementære Ting!, Desverre er jeg amatør...
mogwai63
post 30.12.07 16:19
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 30.12.07
Medlem nr: 19 142

Hei,
Jeg har overtatt en chippet xbox med over 300GB HD. Problemet er at jeg aldri har hatt noen spillmaskin tidligere....og at jeg ikke har noen manual til kassa! smile.gif
Jeg håper det er noen som kan gi meg en link til et sted jeg kan laste ned manual?
Alternativt fortelle meg hvordan jeg kobler den opp mot en pc, da jeg har tenkt å overføre et lass med filmer til den. Forsøkte å sette en kabel mellom xbox nett-tilkobling og pc`s bredbånds tilkobling...dette gikk ikke. Har problemer med å skjønne hvilke andre alternativer jeg har...

Vil sette stor pris på litt assistanse fra guruene, her... smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
-Knight-
post 30.12.07 17:18
Innlegg #2

- Xbox Modifiserer -

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 12.04.05
Fra: Nord-Trønderlag
Medlem nr: 10 804

Vet du hva slags dashboard du har?
dashboard er et oppstartsprogam som gir deg flere alternativer, noe lignende som når du starter opp en mobiltelefon.

Uansett, de fleste dashboard har en nettverks option hvor du kan ende IP adresser.
finner du ut hva slags IP adresse xboxen har, så blir det mye enklere å koble til pc..

la oss si at IP adressa på xboxen din er 192.163.0.1
da går du til nettverkstilkoblinger på datan din og endrer bredbånds IP'en til 192.163.0.2

så bruker du et FTP program, skriver inn IP adressa til xboxen (192.163.0.1) og passord (mest sannsynlig "xbox") og connect.

ps, du må bruke en krysset kabel mellom xbox og pc.

--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 22.07.18 23:02
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone