IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> W995 Reprasjon Mulig?
Corthez
post 06.01.10 04:29
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 06.01.10
Medlem nr: 23 924

Hei,

For en stund tilbake klarte jeg og vannskade min W995.. Både Batteri og Telefon indikatoren er tydelig rød.. Så lite vits og sende inn til noe bransje rep..

Men.. Jeg har titta litt på den osv.. Og den starter opp.. Kommer den irriterende musikk jingle greia som normalt osv, problemet ligger i skjermen virker det som.. Den starter liksom.. men den er helt svart og blir gradvis lysere men ikke noe bilde. Det er derimot en linje nederst på en halvcm inni skjermen som tyder på vannskade.

Har dere trua for at jeg får noe ut av og kjøpe en W995 skjerm på ebay eller noe feks? så de lå der til 300+frakt. Og klarer dette selv? Jeg er IT Teknisk anlagt men ikke noe spesielt på lodding osv.

Takker for alle svar.. Sure penger var det men kanskje jeg kan redde skinnet litt.. Har også testet med nytt batteri.. Samme jingle som normalt.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Jan Helge
post 10.01.10 01:58
Innlegg #2

Group Icon

Gruppe: Administrator
Ble med: 03.12.02
Fra: Trøndelag
Medlem nr: 3

Må nok fraråde deg å spandere på et nytt displau med mindre du har demontert telefonen først og få sett hvordan den ser ut inni selve telefonen. kan være 100% død på grunn av masse irr(eir).

--------------------
http://www.mobilmuseum.net/
En av Norges største privatstyrte mobil museum.

-----------------------------------------
Donate / Donasjon:
IPB Bilde Takk til:
EXIDE jfthunder pamos Fredrik frodehans

PRIVATE MELDINGER om operatørlåskoder vil bli ignorert.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 21.11.18 09:11
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone