IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

3 Sider V  1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> ElkjØp Er Bra, a
bra
post 21.08.04 07:23
Innlegg #1

Uregistrert

ELKJØP ER BILLIG
Go to the top of the page
+Quote Post
liru
post 21.08.04 08:56
Innlegg #2

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 16.07.04
Medlem nr: 5 475

Nei det er den ikke tongue.gif
User is offlineProfile CardPM
+Quote Post
y_not
post 21.08.04 10:56
Innlegg #3

Group Icon

Gruppe: VIP Medlem
Ble med: 10.01.03
Fra: Sarpsborg
Medlem nr: 23

Elkjøp er drit, men de er rimelige. Det skal de ha....men de er noe møkk for det.

--------------------
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your life."
Låser opp alle Sony Ericsson: T610/T630, K500i,K508i, K700i, K750i, W800 etc etc...;)
Sjekk ut galleriet mitt: www.gallerituddenham.com
+Quote Post
boyakasha
post 21.08.04 19:12
Innlegg #4

Medlem

Ble med: 18.03.04
Medlem nr: 3 653

Var innom elkjøp her om dagen, kjøpte et par telefoner. Sto en time i kø for å få betjening, stilte et par spørsmål som jeg ikke fikk svar på..... (Synes det er veldig artig å spørre om entry, for det har de ikke snøring på.) Gikk for å hente telefonene på lageret, sto en ny time i kø.

Nei, her er jeg enig med y_not: Elkjøp stinker!! Men dersom du vet hva du vil ha, og kjøper deres beste tilbud avogtil er det helt greit.......

--------------------
Ønsker du at jeg skal låse opp din telefon send PM til meg
Dersom du har spørsmål, post dem i forumet! Ikke send IMEI forespørsler på PM
Softwareversjon på siemens: *#06# og trykk på venstre menytast.Låsestatus på siemens: ta ut simkort, tast *#0606# og trykk på venstre menytast. Dersom det står unbarred på alle linjer er ikke telefonen din operatørlåst!
+Quote Post
oluf007
post 21.08.04 19:28
Innlegg #5

Ble med: 02.04.04
Fra: Søndle!!!
Medlem nr: 3 880

du er ikke den eneste som har dårlig erfaring med elkjøp.....

her om dagen fikk søsteren min en elkjøp avis i posten.
der var det et kjempetilbud på en toshiba bærbar pc.
jeg og søsteren min sto opp kjempetidlig neste morgen.
vi fikk tak i 1 av de 2 pc ene som elkjøp hadde reklame for...........

en uke etterpå fant vi ut at pc en ikke hadde det som det sto i avisen....
det var store feil og vi dro for å bytte den...
der sto vi i kø i minst 1 time for å få hjelp.... yucky.gif

vi fikk en ny pc som de sa at hadde alt som sto i avisen....

men når vi kom hjem fant vi ut at de hadde gitt oss feil pc igjen!!! mad.gif

vi dro enda en gang for å få byttet den og da fant de ut aty de ikke hadde den pc en som vi var lovet....

vi måtte bare ta til takke med den pc en vi hadde sa elkjøp.....

elkjør suger så hardt som det går ann!!!! yucky.gif

--------------------
je je, fuck off
TEAM antonsen ruler!!
+Quote Post
Grandis
post 21.08.04 19:28
Innlegg #6

Er glad i Grændis!!!

Ble med: 13.06.04
Fra: Bærum
Medlem nr: 4 804

elkjøp er helt konge på å fikse MD'en min gratis selvom jeg ikke kjøpte den der el har garanti/forsikring tongue.gif
+Quote Post
liru
post 21.08.04 22:37
Innlegg #7

Ble med: 16.07.04
Medlem nr: 5 475

laugh.gif Grandis, det bare viser at de er bare enda dummere (dumsnille)....

oluf007: "vi måtte bare ta til takke med den pc en vi hadde sa elkjøp....."

Tror det står noe om sånt i lovene at du har krav på å få den varen du har blitt lovet eller penga tilbake, hvis du villle ha dem da!!!
+Quote Post
elkjøp
post 22.08.04 11:14
Innlegg #8

Uregistrert

Vi på elkjøp prøver så godt vi kan... men jeg tror ikke det er en eneste elektrisk butikk som ikke har NOEN kunder som ikke er fornøyd... dessuten er det jo frivillig å gå der... om dere ikke er fornøyd med servicen er det jo bare å gå et annet sted.... og betale mer.... msn-wink.gif og bare spørr meg om entry... jeg kan svare deg jeg boyakasha.... er jo bare en snarvei til internett... for at telenor skal få oss til å bruke mer penger på wap....
grunnen til at dere må stå en time i kø er at vi skal ha så lite ansatte som mulig, for at dere skal få varer billig.... ansetter vi flere må vi sette opp prisene.... og det vil dere vel ikke....
+Quote Post
Grandis
post 22.08.04 12:20
Innlegg #9

Er glad i Grændis!!!

hehe, dere må ikke sette opp alle varer med 100-200 spenn for å ansette et par nye folk tongue.gif
+Quote Post
boyakasha
post 22.08.04 12:31
Innlegg #10

Medlem

Hehe. Følte du deg truffet, og går litt i forsvar for jobben din? Jaja, jeg ville sannsynlivis gjort det samme......

Men for å være litt saklig:
Elkjøp er billig. Det er vi enige om. Men servicen en får der stinker, det er problemet!! De fleste vet vel hva entry er, men dersom du begynner å stille litt vanskeligere spørsmål så får du ikke noe entydig svar. Men akkurat det spiller ingen rolle, det er bare min form for å ha det litt morsomt....

Det er helt klart det er frivillig å gå der. Jeg kjøper avogtil en del ting på elkjøp, og er ganske fornøyd med det jeg har fått hos elkjøp. Men: en må vite hva en skal ha, og kjenne produktet, ellers er det trøstesløst dårlig informasjon en får.

Et eksempel: Her om dagen stod jeg i kø hos elkjøp, og det kom inn en liten gutt som ville kjøpe en "link" kabel til xbox. Det tok lang tid og mye research for den elkjøp ansatte og finne riktig kabel. Slike ting mener jeg er en selvfølge at en bør beherske dersom en skal jobbe et sted hvor køen er en time lang!

En ting til: dersom du er av den oppfatningen at entry er en internett tjeneste som telenor tilbyr for at en skal bruke mer penger på wap. Har du noengang vært så ærlig og fortalt dette til kunden din? Han jeg snakket med sa at en enkelt kunne fjerne disse adressene og sette inn mine egne.....

--------------------
Softwareversjon på siemens: *#06# og trykk på venstre menytast.Låsestatus på siemens: ta ut simkort, tast *#0606# og trykk på venstre menytast. Dersom det står unbarred på alle linjer er ikke telefonen din operatørlåst!
+Quote Post
y_not
post 22.08.04 20:47
Innlegg #11

Group Icon

QUOTE(elkjøp @ 22.08.04, 12:14)
Vi på elkjøp prøver så godt vi kan...

Det sier litt hvor dårlig servicen egentlig er..tongue.gif

--------------------
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your life."
Låser opp alle Sony Ericsson: T610/T630, K500i,K508i, K700i, K750i, W800 etc etc...;)
+Quote Post
MobilNerd
post 22.08.04 21:18
Innlegg #12

Ble med: 29.03.04
Medlem nr: 3 827

Ja Elkjøp er billig, men virker som ett av krava for å få jobb der er at man skal være en sur grinebiter som tror man kan no, men egentlig ikke vet at man skal tørke seg etterpå, ikke før biggrin.gif

--------------------
Nokia - Confusing People
+Quote Post
elkjøp
post 22.08.04 23:19
Innlegg #13

Uregistrert

Jeg er alltid ærlig boyakasha.... har sagt det til kunder... men de bryr seg ikke om det så lenge mobilen er billigere.... og jeg er faktisk sjeldent sur... hvis ikke noen angriper meg....
+Quote Post
Fredrik
post 22.08.04 23:59
Innlegg #14

Group Icon

Gruppe: Administrator
Ble med: 30.11.02
Fra: Os, utenfor Bergen
Medlem nr: 1

Synes elkjøp er en glimrende kjede. De er ofte billige, og synes servicen er veldig god. De er vel egentlig så store, at de ikke gidder å bruke tid på krangling, og bare driter i om de taper litt i enkelte saker hvis forbrukeren har problemer.

30 dagers-returordningen er jo helt eksepsjonell. Kjøpte en TV en gang som ikke fungerte skikkelig. Jeg reiste selvsagt ned igjen, og da var det ikke noe problem å få levert det inn. Siden jeg angret litt på at jeg kjøpte TV'en, spurte jeg om å få pengene tilbake i stedet for nytt TV, og det var ikke noe problem. smile.gif

Men nå har vi en trådløs telefon vi kjøpte for ca 2 år siden som har begynt å streike. Så det skal bli interessant å se hva de gjør med den. Er redd den ikke er i salg lenger, så det kan jo bli litt vanskelig å bare gi oss ny blink.gif

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Administrator - Forum.Unlock.no
Daglig leder Unlock.no
+Quote Post
Elkjøp Lørenskog
post 25.08.04 18:38
Innlegg #15

Uregistrert

Her ser vi forskjeller på meninger ja...! - Slik er det nok på de fleste butikker er jeg redd, selv om det ofte er lett å ta den største i klassen!

Et par fakta om Elkjøp til de av dere som er veldig negative:

* Hvilken annen kjede har et så stort utvalg av produkter fra alle elektronikk områder - og i tillegg har produktene utstilt på en slik måte at du får tatt på produktene?
* Hvilken annen kjede garanterer deg at den prisen du betaler er garantert lavest, samtidig som du får lov til å levere tilbake produktet dersom du ikke er 100% fornøyd?
* Elkjøp er en av de bedriftene her i landet som bruker mest penger på å kurse sine ansatte både i produktkunnskap, og i kundebehandling. En vanlig selger på Elkjøp er på minst 3-4 kurs i løpet av et år.
* På Elkjøp får du ALLTID det produktet vi annonserer i våre aviser/ på Tv! - Vi garanterer at du får kjøpt produktet i 3 dager etter annonsen startet, og får du ikke kjøpt produktet gir vi deg et annet, tilsvarende eller bedre produkt til samme pris!
* På de store Elkjøp butikkene har vi egne servicemottak for å best hjelpe deg dersom du skulle oppleve trøbbel med ditt produkt i etterkant av kjøp!

På bakgrunn av de ovennevnte punktene skulle jeg likt og visst hvorfor noen da i det hele tatt vurderer å handle på f.eks Expert eller Spaceworld...! Prisene til der ligger gjerne 20-50% høyere enn Elkjøp sine, du får ikke returnert ditt produkt, og de garanterer på ingen måte at du får det beste kjøpet!

Og jeg tar pointet med at noen selvfølgelig ikke ønsker å handle med Elkjøp pga. dårlige opplevelser ved tidligere kjøp... Sannsynligvis har du da desverre fått møte en selger som enten hadde en dårlig dag på jobben, eller ikke er en god Elkjøper.

Mvh. Elkjøp Lørenskog!
+Quote Post
boyakasha
post 25.08.04 19:10
Innlegg #16

Medlem

Dette var god elkjøp reklame!!!

* Hvilken annen kjede har et så stort utvalg av produkter fra alle elektronikk områder - og i tillegg har produktene utstilt på en slik måte at du får tatt på produktene?

De plastikk telefonene du mener som en ikke kan slå på, og langt fra se på menyer etc. Jeg kunne tenkt meg en slik til min datter msn-wink.gif

* Hvilken annen kjede garanterer deg at den prisen du betaler er garantert lavest, samtidig som du får lov til å levere tilbake produktet dersom du ikke er 100% fornøyd?

Men den er jo ikke alltid lavest. Ser en på elkjøps internett side så står T610 til 1199 kr med netcom kontant. Hos Siba og computercity får du telefonen til 990!
N3200 står til 995, den får du hos expert bonus til 795!
Prøver dere å lure kunder da? (Du sier den er garantert lavest)

* Elkjøp er en av de bedriftene her i landet som bruker mest penger på å kurse sine ansatte både i produktkunnskap, og i kundebehandling. En vanlig selger på Elkjøp er på minst 3-4 kurs i løpet av et år.

Da får dere utrolig dårlig valuta for pengene! Mitt forslag da er å sette prisene enda mer ned, slik at vi som vet hva vi vil ha kan få det enda billigere tongue.gif

* På Elkjøp får du ALLTID det produktet vi annonserer i våre aviser/ på Tv! - Vi garanterer at du får kjøpt produktet i 3 dager etter annonsen startet, og får du ikke kjøpt produktet gir vi deg et annet, tilsvarende eller bedre produkt til samme pris!

Dette er veldig bra hos elkjøp!!!

--------------------
+Quote Post
Grandis
post 25.08.04 19:16
Innlegg #17

Er glad i Grændis!!!

Det er litt kult med de telefonene som elkjøp setter ut hvor halvparten av knappene er falt ut og skjermen er knust tongue.gif

Hva er vitsen sier jeg ass
+Quote Post
y_not
post 25.08.04 19:58
Innlegg #18

Group Icon

QUOTE(Elkjøp Lørenskog @ 25.08.04, 19:38)

Hm....Expert!! Det er en annen kjede.

Ingen, og det er det eneste som er bra med Elkjøp. Men dere nekter og f.eks
å heve bindingstiden på telefon abo hvis kunden vil levere tilbake telefonen
innene 30 dager. Makan. (dere skal egentlig gjøre det, men veeeldig mange gjør det ikke, dvs lager ekstre problemer for kundene deres) Dere leker forhandlere men er egentlig wannabe-forhandlere, skal bare ha-ha på det omerådet...straks det er noe galt så sender dere, kunene til de ortenlige forhandlerne.

Da vil jeg si at oppfølgingen er dårlig. Seff. finne det mange gode elkjøp selgere, ikke missforstå meg. Men når du ser på heleheten, så er det mye dårlig.
Og hvis du leser * nederst i hjørne så ser du at det gjelder utvalgte varer. tongue.gif Så nei, dere får ikke ALLTID produktene med 3 dagers garantien. Har selv aldri opplevd å få et bedre produkt, når jeg har vært å spurt om ting på Elkjøp. Så dere gjør ikke det alltid.

På bakgrunn av de ovennevnte punktene skulle jeg likt og visst hvorfor noen da i det hele tatt vurderer å handle på f.eks Expert eller Spaceworld...! Prisene til der ligger gjerne 20-50% høyere enn Elkjøp sine, du får ikke returnert ditt produkt,
Fordi de kan gi en bedre salgsamtale, bedre kundeservice, personlighelp. Har bedre peil på produktene. Folk betaler faktisk for kunderservice. Igjen...30 dagers retur rett er tull, folk burde ha vett nok i hue til å vite hva de kjøper. Og det har stort sett den norske befolkning.

Elkjøp er møkk, slik som Telenor Mobil...noen + sider...men nehh...kjøp noe annet. tongue.gif

--------------------
+Quote Post
Ludo
post 25.08.04 21:59
Innlegg #19

Uregistrert

En liten sak jeg fikk høre av en tidligere ansatt i Elkjøp, var at de alltid fikk beskjed om og si at telefonene som kom inn ved service var fuktskadet. Brorparten av kundene vil jo si at den har vært utsatt for fukt en eller annen gang, og akseptere det.
Det er vel flott!!!!!!!!!!!!
+Quote Post
y_not
post 25.08.04 23:21
Innlegg #20

Group Icon

QUOTE(Ludo @ 25.08.04, 22:59)
En liten sak jeg fikk høre av en tidligere ansatt i Elkjøp, var at de alltid fikk beskjed om og si at telefonene som kom inn ved service var fuktskadet.

Nja...det ville jeg nok ikke tru....Elkjøp er jo en seriøs aktør.
Men skulle f...men ikke forundre meg.

Mange sleipe selgere og butikk kjeder (kremt mobildata biggrin.gif )

--------------------
+Quote Post

3 Sider V  1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 19.09.18 15:36
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone