IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

3 Sider V < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> ElkjØp Er Bra, a
Guest
post 12.09.04 19:47
Innlegg #21

Uregistrert

Syns elkjøp er en kjempebutikk smile.gif Men det virker som det varierer veldig fra butikk til butikk.. dry.gif
Go to the top of the page
+Quote Post
MiRaKuLiX
post 13.09.04 14:54
Innlegg #22

Group Icon

Gruppe: VIP Medlem
Ble med: 12.12.02
Fra: Trønderhovedstaden
Medlem nr: 13

Elkjøp er kanon-phet! Er ikke noe å si på det!!

Men dere Elkjøp-ansatte: Hvem bestemmer om en vare er bedre? i deres 3-dagers ordning altså.. Det sies jo at man skal få en vare som tilsvarer, eller er bedre.. er jo forskjelli hva man går etter.. Dette er noe jeg ikke tror dere har helt klare regler på nemlig?
Ting som folk kan verdsette som bedre: Pris, str, kapasitet, design, merke, osv
f.eks. jeg vil ha en mp3 spiller. Philps Key004 er vel noe som heter. dere har den ikke inne, men etter garantien så skal jeg ha noe som er bedre, kan jeg kreve creative slim256? for det jeg synes er bedre er at den er ikke noe halskjede på. og at er større lagringskapasitet..

Også er det litt lurereri med Lefdal og Elkjøp sin 100% garanti.. for jeg tror det ofte er på slike ting som det MP3-anlegg jeg har.. PHILIPS MCM570 heter det. Du finner det faktisk BARE hos Elkjøp (kanskje også Lefdal). Du finner det hos de fleste elektro-forhandlere, men Elkjøp har kjøpt et eget navn på det, slik at ikke kunder skal kunne si at det bare koster 2000 på Expert..

Men ellers kan jeg bare rose Elkjøp opp i skyene!!
Husk, når du er hos Elkjøp, lagre ditt navn på varen, så lagrer også Elkjøp kviteringen for deg om det er noe senere en gang (burde jo helst spare kviteringen selv, men folk er jo så jævla sløve på sånt smile.gif
Ellers selger jo Elkjøp edel varer til tap, som enhver GOD butikk skulle gjort! Var å fikk meg et HP Digital Camera.. som dem solgte med tap smile.gif Så slike dealer kan jeg leve med..

--------------------
Alltid sist hjem fra festen...
User is offlineProfile CardPM
+Quote Post
MiRaKuLiX
post 13.09.04 15:01
Innlegg #23

Group Icon

Også skal det sies at forsikringa til Elkjøp er KANON!!!

--------------------
+Quote Post
CoMmEn
post 19.09.04 12:59
Innlegg #24

Sony Ericsson tilhenger!

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 29.06.04
Fra: Sørlandet, Arendal
Medlem nr: 5 114

Du kan ikke ta alle Elkjøp butikker under ett!!!!!
Elkjøp er i Arendal (på Stoa) har jeg hatt et bra inntrykk på.
Også er det en ganske stor butikk.
+Quote Post
hps
post 16.10.04 23:56
Innlegg #25

**

Ble med: 16.10.04
Medlem nr: 7 488

QUOTE(Elkjøp Lørenskog @ 25.08.04, 19:38)
Her ser vi forskjeller på meninger ja...! - Slik er det nok på de fleste butikker er jeg redd, selv om det ofte er lett å ta den største i klassen!

Et par fakta om Elkjøp til de av dere som er veldig negative:

* Hvilken annen kjede har et så stort utvalg av produkter fra alle elektronikk områder - og i tillegg har produktene utstilt på en slik måte at du får tatt på produktene?
* Hvilken annen kjede garanterer deg at den prisen du betaler er garantert lavest, samtidig som du får lov til å levere tilbake produktet dersom du ikke er 100% fornøyd?
* Elkjøp er en av de bedriftene her i landet som bruker mest penger på å kurse sine ansatte både i produktkunnskap, og i kundebehandling. En vanlig selger på Elkjøp er på minst 3-4 kurs i løpet av et år.
* På Elkjøp får du ALLTID det produktet vi annonserer i våre aviser/ på Tv! - Vi garanterer at du får kjøpt produktet i 3 dager etter annonsen startet, og får du ikke kjøpt produktet gir vi deg et annet, tilsvarende eller bedre produkt til samme pris!
* På de store Elkjøp butikkene har vi egne servicemottak for å best hjelpe deg dersom du skulle oppleve trøbbel med ditt produkt i etterkant av kjøp!

På bakgrunn av de ovennevnte punktene skulle jeg likt og visst hvorfor noen da i det hele tatt vurderer å handle på f.eks Expert eller Spaceworld...! Prisene til der ligger gjerne 20-50% høyere enn Elkjøp sine, du får ikke returnert ditt produkt, og de garanterer på ingen måte at du får det beste kjøpet!

Og jeg tar pointet med at noen selvfølgelig ikke ønsker å handle med Elkjøp pga. dårlige opplevelser ved tidligere kjøp... Sannsynligvis har du da desverre fått møte en selger som enten hadde en dårlig dag på jobben, eller ikke er en god Elkjøper.

Mvh. Elkjøp Lørenskog!

* Hvilken annen kjede garanterer deg at den prisen du betaler er garantert lavest, samtidig som du får lov til å levere tilbake produktet dersom du ikke er 100% fornøyd?

var innom elkjøp fredag.... Ville se på nokia 6230... med telenor privat+... der kosta den 2000 sa han... eg sa den kosta 899 på expert... fikk ikke den for den prisen... han sa eg måtte kjøpe den hos expert då... har elkjøp prisgaranti eller har de ikke?
+Quote Post
y_not
post 17.10.04 00:24
Innlegg #26

Group Icon

Ble med: 10.01.03
Fra: Sarpsborg
Medlem nr: 23

QUOTE(hps @ 17.10.04, 00:56)
har elkjøp prisgaranti eller har de ikke?

Det skal de ha. Kjøp den for 2000 kr, hent pristilbudet på på expert og få tilbake pengene dine.. smile.gif
Eller kjøp den på expert...møkka elkjøp.

By the way, returretten dere på 30 dager, gjelder ikke salg kjøpt med bindingstid. Står på siste side, på reklamen dere...30 dagers FULL retur rett my as!

--------------------
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your life."
Låser opp alle Sony Ericsson: T610/T630, K500i,K508i, K700i, K750i, W800 etc etc...;)
Sjekk ut galleriet mitt: www.gallerituddenham.com
+Quote Post
MiRaKuLiX
post 17.10.04 10:02
Innlegg #27

Group Icon

Du MÅ ha pristilbud fra Expert ja! Men det er bare å hente, så får du pengene dine tilbake fra Elkjøp smile.gif

De har prisgaranti på elkjøp, er bare det at du MÅ ha pristilbud fra den andre butikken.. dem må ha bevis for det du sier...

--------------------
+Quote Post
snekk
post 20.10.04 22:07
Innlegg #28

Super Stilig

Ble med: 28.09.04
Fra: Oslo
Medlem nr: 6 941

vel. noen el-kjøp butikker er ganske vriene på prisgaranti. tror det har med at de er en franchise el-kjøp og ikke en av de el-kjøp eide butikkene .. jeg nevner Carl Berner!
+Quote Post
Solan
post 21.10.04 15:14
Innlegg #29

Ble med: 08.03.04
Medlem nr: 3 512

QUOTE(snekk @ 20.10.04, 23:07)
vel. noen el-kjøp butikker er ganske vriene på prisgaranti. tror det har med at de er en franchise el-kjøp og ikke en av de el-kjøp eide butikkene .. jeg nevner Carl Berner!

El-Giganten er billigere. Kjøpte JVC dvd/vhs der sparte kr. 200,- og fikk fraktfritt rett hjem på døren.

--------------------
Ingenting er umulig-det umulige tar litt lengre tid!
Solan Gundersen
Livsnyter
+Quote Post
Bergenser007
post 21.10.04 18:06
Innlegg #30

Uregistrert

elkjop e dritt... dåkker snakker tull dt e ikkje billig denne butikken e jævligggg stygg med stygg service.. de snakker altfor mykje tull i butikken, de har ikkje peiling po ka de driver med wink.gif tongue.gif ... Veit du ka de kaster bort tiden nooo snakker eg tull og blink.gif thumbup.gif ... (bare kødder elkjøp e ganskeeeee sinnsykttt billig viss du e rik) thumbup.gif
+Quote Post
Solan
post 21.10.04 23:17
Innlegg #31

Ble med: 08.03.04
Medlem nr: 3 512

QUOTE(Bergenser007 @ 21.10.04, 19:06)
elkjop e dritt... dåkker snakker tull dt e ikkje billig denne butikken e jævligggg stygg med stygg service.. de snakker altfor mykje tull i butikken, de har ikkje peiling po ka de driver med wink.gif tongue.gif ... Veit du ka de kaster bort tiden nooo snakker eg tull og blink.gif thumbup.gif ... (bare kødder elkjøp e ganskeeeee sinnsykttt billig viss du e rik) thumbup.gif

Kjøp en ting på elkjøp-så kan du være 100% sikker at du har fått et produkt som en annen har hatt før deg.30 dagers returrett!! Bare bløff!!

--------------------
Ingenting er umulig-det umulige tar litt lengre tid!
Solan Gundersen
Livsnyter
+Quote Post
powerchip
post 12.11.04 19:24
Innlegg #32

Jobber for gratis sms på net !

Ble med: 11.10.04
Fra: Bergen
Medlem nr: 7 222

kjøpe min t630 på elkjøp , det er bilig der thumbup.gif thumbup.gif msn-wink.gif

--------------------
Se film og tv-serier ONLINE , www.FilmStreams.no
------------------

Anbefaller cruch på det sterkeste :)!
+Quote Post
Njubish
post 13.11.04 13:19
Innlegg #33

Uregistrert

Logitech øretelefoner med mic: 596kr,- (Elkjøp)
Logitech øretelefoner med mic: 400kr,- (Collosseum spill senter)

Nokia 7610 med Tele2 mobil pluss: 2999kr,- (Elkjøp)
Nokia 7610 med Tele2 mobil pluss: 2099kr,- (Tele2)

Og jeg må bekrefte bergenser007, de folka har seriøst ikke peil....ærlig talt, gå og spør dem om hvilket grafikk kort som passer til en 1,3ghz Pentium 4 data og de kommer med en Radeon XT800....plz....gfx-kortet er dyrere enn selve dataen, har like mye ram og altfor rask til en slik data (pluss at den er 8pins som ikke passer til hovedkortet jeg nevnte til han fyren, noe han ikke skjønte driiten av)
+Quote Post
y_not
post 13.11.04 17:12
Innlegg #34

Group Icon

Ble med: 10.01.03
Fra: Sarpsborg
Medlem nr: 23

QUOTE(Njubish @ 13.11.04, 13:19)
(pluss at den er 8pins som ikke passer til hovedkortet jeg nevnte til han fyren, noe han ikke skjønte driiten av)

Stikk til en fagforhandler...det er midt tips.

Så jeg er enig med deg Njubish

--------------------
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your life."
Låser opp alle Sony Ericsson: T610/T630, K500i,K508i, K700i, K750i, W800 etc etc...;)
Sjekk ut galleriet mitt: www.gallerituddenham.com
+Quote Post
powerchip
post 13.11.04 17:28
Innlegg #35

Jobber for gratis sms på net !

Ble med: 11.10.04
Fra: Bergen
Medlem nr: 7 222

QUOTE(Njubish @ 13.11.04, 13:19)
Logitech øretelefoner med mic: 596kr,- (Elkjøp)
Logitech øretelefoner med mic: 400kr,- (Collosseum spill senter)

Nokia 7610 med Tele2 mobil pluss: 2999kr,- (Elkjøp)
Nokia 7610 med Tele2 mobil pluss: 2099kr,- (Tele2)

Og jeg må bekrefte bergenser007, de folka har seriøst ikke peil....ærlig talt, gå og spør dem om hvilket grafikk kort som passer til en 1,3ghz Pentium 4 data og de kommer med en Radeon XT800....plz....gfx-kortet er dyrere enn selve dataen, har like mye ram og altfor rask til en slik data (pluss at den er 8pins som ikke passer til hovedkortet jeg nevnte til han fyren, noe han ikke skjønte driiten av)

elkjøp er noe drit! men de er bilig på noen ting thumbup.gif thumbup.gif

--------------------
Se film og tv-serier ONLINE , www.FilmStreams.no
------------------

Anbefaller cruch på det sterkeste :)!
+Quote Post
Phil (gjest)
post 09.06.05 21:20
Innlegg #36

Uregistrert

tror du en expert selger hadde hatt peil på hvilket gfx kort som hadde passet? Elkjøp skal føre produkter for allmenheten.
Jeg tror til og med du skjønner at om du vil spørre om noe sånt så går du til en ren data butikk.
Fks er du HIFI frelst går du seff til hifi klubben....

En kjede som selger alle produktgrupper vil som regel ha selgere som kan det grunnleggende om alle produktgrupper. Hvis ikke selgeren som i mange elkjøp butikker jeg har vært i , driver med data osv selv.

Er så mye naive, grinete folk her altså, liker dere ikke de store kjedene så ikke handle der, enklere er det ikke.
+Quote Post
karving
post 09.06.05 22:02
Innlegg #37

Ble med: 25.07.04
Medlem nr: 5 641

Bra du bumpet denne diskusjonen, det var avsluttet for 7mnd siden...
+Quote Post
shadowx
post 02.07.05 00:51
Innlegg #38

Uregistrert

DET er en grunn til at det er kø på Elkjøp. Har selv ventet lenge, men møtt av en utrolig proff. og hyggelig betjening (elkjøp Lørenskog). Skulle ha en bærbar PC (1/2/05), og selgeren avdekket behovene mine og solgte meg en passende PC med serviceavtale til en sinnsyk konkurranssesyktig pris. Er veldig fornøyd med denne til dags dato, og har benyttet meg av serviceavlaten flere ganger uten det minste problem. På Elkjøp har har jeg alltid et sted å dra hvis problemer oppstår (det gjør jeg!) istedet for nettbutikker hvor en ikke kommer frem på telefon. Skjønner ikke hvorfor dere gnåler!
+Quote Post
Mengi
post 11.11.05 17:50
Innlegg #39

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 10.11.05
Medlem nr: 13 067

Elkjøp har sine svake OG sterke sider. Det er klart kundeservicen kunne vært noe bedre, men i hvertfall her i Telemark er Elkjøp veldig flinke. Her bruker de kølapp system, så da er det aldri diskusjon om hvem sin tur det er. Når det først er din tur så får du den hjelpen du fortjener. Kjøpte en SE K500i med abb, og jeg fikk kjøpt den på 5 min. Men nettsidene er dårlige, særlig på mobil med abb. Oppdaterer VELDIG sjelden. Hos Expert er servicen MYE dårligere. De har aldri varer på lager, og de er utålmodige. Bestilte en cd brenner hos Expert for 1 år siden.. Har enda ikke fått den. Kjøpte ny PC på Elkjøp i stedet. msn-wink.gif
+Quote Post
Shorty
post 29.11.05 15:57
Innlegg #40

Uregistrert

hva hvis jeg kjøper hodetelefoner i en forseglet plastpakke fra koss og vil ikke ha dem likevel. kan du få igjen pengene likevel selv om pakken er revet opp. ingen annen måte å åpne dem på

Shorty
+Quote Post

3 Sider V < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 22.07.18 05:23
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone