IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Closed TopicStart new topic
> Viktig Informasjon Vedrørende Bruk Av Denne Kategorien
Fredrik
post 18.02.06 07:29
Innlegg #1

Group Icon

Gruppe: Administrator
Ble med: 30.11.02
Fra: Os, utenfor Bergen
Medlem nr: 1

Mange ønsker å flashe/oppgradere/modifisere/fjerne sim-sperrer på mobilen sin, men ønsker ikke å bruke masse penger på å kjøpe utstyr og gjøre dette selv, eller sette seg inn i hvordan det gjøres.
Da er det enklere å heller sende mobilen til noen som allerede har utstyr og kunnskap, og som gjør dette for deg (mot betaling).

Her kan medlemmer legge inn sine annonser, slik at brukere av forumet kan få en oversikt over hvilke medlemmer som kan hjelpe. Hvis du har sendt telefonen din til noen av disse, kan du svare i annonsen og fortelle erfaringen din (Merk at innlegget må godkjennes av meg først. Send gjerne en PM/epost når innlegget er lagt til, slik at jeg er klart over at nye innlegg er skrevet. Hvis ikke kan det ta noen dager før det bli lest av meg).

Merk: Alle annonser/innlegg blir gjennomlest og eventuelt godkjent av meg før de legges ut.

Det er kun aktive medlemmer i forumet som kan reklamere her - dvs, det er ingen vits i å registrere seg og poste et innlegg, og forvente at du skal få gratis reklame. Det er kun personer som faktisk oppholder seg i forumet, og bruker det til andre ting enn egenreklame som får lov å reklame i denne kategorien. En forutsetning er at tjenesten som tilbyr utelukkende bedrives som en hobby-virksomhet. Personer, firmaer eller andre som driver en organisert tjeneste (næringsvirksomhet) har ikke tillatelse til å reklamere her. En "løs grense" for når driften beveger seg fra hobby til næringsvirksomhet er når vedkommende har satt opp egen nettside, med bestillingsskjemaer etc.
Alle medlemmer som bruker forumet hovedsaklig til reklame for seg selv vil bli slettet.

PS! Innsending av telefoner til personer som reklamerer her foregår utenfor min (Unlock.no) kontroll, så jeg kan derfor ikke ta ansvar for hva som skulle skje med mobilen din!

For deg som skal legge inn en annonse:

Prøv å få med mest mulig informasjon, som f.eks:
- Hvor du bor (kan folk besøke deg?)
- Hvilke modeller behandler du?
- Hvilke tjenester tilbyr du? (unlock, flashing, modifisering etc.)
- Pris (porto?)
- Hvordan kan du kontaktes? (e-post/telefon/MSN/ICQ/PM - husk at uregistrerte/gjester kan ikke sende deg PM!!)

Emnetittelen på innlegget skal bestå av Hvilke produsenter du låser opp, by du befinner deg i (dersom personer kan møte deg) og standardpris eller annen nyttig info.
Eksempel: "Oslo: Unlock av sony-E, Nokia, Samsung. Kr 199."

PS: Dersom ikke innlegget ditt er publisert innen 14 dager fra du har postet det har det mest sannsynlig blitt SLETTET (se hvorfor lenger oppe)

Husk også at personene som ønsker å få gjort noe med telefonen sin, ikke alltid har så voldsomt god peiling. Så i stedenfor å skrive
SITÈR
Jeg Flasher DCT-4 telefonen med de ferskeste mcu og ppm pakkene. Husk at EEPROM reset'es.

Prøv i stedet å skrive noe lignende:
SITÈR
Jeg oppgraderer programvaren i mobilen din, slik at du får den nyeste versjonen. Husk at alle instillinger og annet som er lagret i telefonens minne vil bli slettet

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Administrator - Forum.Unlock.no
Daglig leder Unlock.no
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 19.09.19 20:32
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone