IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Hvem Tilbyr Best Forbrukslån?
lech
post 12.08.09 22:34
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 12.08.09
Medlem nr: 23 579

Jeg fikk en del uventete regninger og når jeg i tillegg har 3 hull i tennene ser ikke de nærmeste månedene så altfor kul ut. Jeg vet det er ganske ugunstig å ta opp lån i banken, og spesielt forbrukslån. Men jeg ser egentlig ingen andre utveier slik saken er nå. Men jeg ser for meg at jeg kan greie å betale dette over 3 måneder, men nå er nå.
Men det rekker vel ikke å tårne seg altfor mye opp i løpet av 3 måneder vel?
Og hvem har best forbrukslån og service?

--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
EXIDE
post 15.08.09 00:59
Innlegg #2

Group Icon

Gruppe: VIP Medlem
Ble med: 14.12.02
Fra: Mandal
Medlem nr: 15

SITÈR(lech @ 12.08.09 23:34) *

Jeg fikk en del uventete regninger og når jeg i tillegg har 3 hull i tennene ser ikke de nærmeste månedene så altfor kul ut. Jeg vet det er ganske ugunstig å ta opp lån i banken, og spesielt forbrukslån. Men jeg ser egentlig ingen andre utveier slik saken er nå. Men jeg ser for meg at jeg kan greie å betale dette over 3 måneder, men nå er nå.

Hvor gammel er du og har du fast inntekt / jobb ?

--------------------
Mvh
Jarle Reng
Daglig leder www.eupriser.no
+Quote Post
dandy
post 02.09.09 14:46
Innlegg #3

*

Ble med: 02.09.09
Medlem nr: 23 642

SITÈR(lech @ 12.08.09 23:34) *

Hei,

Uten å anbefale forbrukslån, så ville jeg i det minste søkt direkte i bankene som tilbyr dette og ikke bruke agenter. De aller fleste banker gjør dette, blant annet dnbnor og sparebank 1. Ellers så er det en del småbanker som har spesialisert seg på forbrukslån, da blant annet www.banknorwegian.no og www.yabank.no

--------------------
+Quote Post
julenissen
post 21.09.09 02:43
Innlegg #4

*

Ble med: 21.09.09
Medlem nr: 23 691

Kan jo alltids snakke med den faste banken sin om sånt, men ikke ha forhåpninger.. Jeg lånte sjøl for et par år siden, jeg trengte penga så sykt. Snakka med banken min, og tilbudet de ga meg var intet mindre enn latterlig. Er mye bedre å google etter hva som er best, da det er flere banker som er ganske spesialisert på forbrukslån og gir langt bedre betingelser enn den faste banken din. Selv lånte jeg fra Santander fordi jeg fant ut at det var best for meg, men det er mange andre som gir slike lån også.. Centum, Real Finans, GE Money Bank... Take a pick.

+Quote Post
GrimF
post 05.12.13 13:20
Innlegg #5

*

Ble med: 05.12.13
Medlem nr: 24 920

SITÈR(lech @ 12.08.09 22:34) *

Slikt er jo bestandig kjipt å oppleve, men trenger man penger så trenger man penger.

Det er ikke noe automatisk svar på hva du burde gjøre og det er jo også snakk om hvor mye penger du har behov for. Du sier du klarer å betale ned over 3 måneder - da er jo selvsagt et kredittkort aktuelt ettersom det er rentefritt i ca 50. dager (litt avhengig av type kort). Husk at et forbrukslån vil utløse et etableringsgebyr, og det vil derfor kunne lønne seg å sjekke opp hva den totale nedbetalingssummen din blir.

Når det kommer til renter er jo forbrukslån klart best, men som sagt så er ikke det hele bildet. Kredittkortets rentefrie periode og forbrukslånets etableringsgebyr og rente fra dag 1 vil ha innvirkning på det totale regnestykket - i hvert fall hvis du for ramme alvor mener å tilbakebetale i løpet av 3 måneder smile.gif

Jeg anbefaler at du legger turen innom forbrukslånguide.no - der finner du gode og informative artikler om både kredittkort og forbrukslån, og hvilke fordeler og ulemper der er med hver av disse.
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 15.12.17 07:36
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone