IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Oppgradere Siemens S/me45 Til S/me45i, Fremgangsmåte ved oppgradering...
alaruz
post 30.05.03 12:27
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 30.05.03
Medlem nr: 1 052

1) Først søk på nettet og finn alle de nødvendige programmer som vil trenges for denne prossesen : "Siemens S45i flash v040315" og "Siemens S45/ME45 Tools v1.2".
2) Skru av telefonen, ta ut simkortet, og koble til datakabelen til telefonen.
3) Lag en kopi av gjeldende Firmware og legg denne på en trygg plass på harddisken din.
4) I programmet "Siemens S45/ME45 Tools v1.2" gå til "Configuration", her velger du COM-port og hastighet (115200) og modell (S45)
5)- "Read Flash", Verdier: 000000 og 600000.
- Klikk på "Read from flash" og trykk deretter et enkelt og kort trykk på ON-knappen på tlf.
- Vent til flashfila er på disken, deretter trykker du "Write to file"for å lagre en bin fil med flash;
-- "Write Flash".

Verdier i boks enda 000000, og 600000, klikk "Read from file" og last den nedlastede "fulll flash Siemens S45i flash v040315"
Etter lasting trykk "Write to flash" og trykk kort på ON- på telefonen igjen!
Vent til prosessen er ferdig og fjern kabelen fra telefonen og sett den inn i telefonen igjen etterpå (Ikke lukk programmet enda...)
Gå til "IMEI" boks.. tast inn original IMEI og trykk unlock. Viss unlock knappen ikke er belyst prøv å koble til telefon igjen med raskt på ON-knappen.

På dette steget burde du nå ha en Siemens S45i telefon.
Hva gjør jeg viss telefonen er død ?
1)Ta ut og inn batteri
2)Bruk den flash/bin filen du lastet fra telefonen din sammen med "Unlock in Siemens S45/ME45 Tools v1.2".

Lykke til.

S/Me45 vs. S/Me45i (hva er nytt)

1) Raskere menyer samt loading
2) Nye animasjoner (både startup, jobbing, og ems.)
3) POP3 epost klient
4) Ny wap nettleser
5) Du trenger ikke lenger bekrefte å ta av tastlås
6) Formatering av minne nå tilgjengelig fra telefon
7) Flere muligheter og valg i favoritter og hotkeys
8) Memo kan nå spille av i høy lyd og ikke bare i en samtale som handsfree
9) Battemail er tatt vekk, byttet ut med nytt spill: RaceAce
10) Original S45i har også bedre knapper og et finere utseende. Sammenlignet med S45. (det syntes jeg, har hatt begge telefoner originale)
11) Raskere synkronisering mot pc.

Resten er egentlig bare bug fixes og småfiks generelt. De øverstående var det mest generelle.

Det nytter ikke å bruke den datakabelen som følger med telefonen din til denne operasjon. Se på clas ohlson eller på nettbutikker.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
guardion
post 14.07.04 01:15
Innlegg #2

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 08.07.04
Fra: Bergen
Medlem nr: 5 335

Finner ikke den aktuelle flashfilen noen steder.
Masse forum som omhandler den,men ingen nedlastingslinker. unsure.gif
Fant en russisk en,menne stilte meg heller tvilsom til den. Vil helst ha norsk meny.
Er den aktuelle flash versionen den eneste som kan brukes eller er det noen nyere?

--------------------
I Can Resist Anything But Temptation
+Quote Post
blacki99
post 17.12.04 19:13
Innlegg #3

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 30.11.04
Medlem nr: 8 392

prøver å flashe min ST60 med kabel men får ikke connectin med den virker det som... forbanna dritt! først 500 spenn på tlf så 200 kabel og finner ikke ut av dritten.. Kaster vel hele dritta i veggen/søpple....
yucky.gif msn-cry.gif

--------------------
Om du trenger å unlocke din St60/st55 så kan jeg gjøre det for 150,- Send med PM. Har du datakabel selv så kan jeg også hjelpe deg med dette via mail/msn.
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 16.12.18 23:26
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone