IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Forum Rules Diskusjon vedr warez/cracks er ikke tillatt!

Reply to this topicStart new topic
> Spyphone, eller andre bruksområder
mrandre
post 07.04.07 21:59
Innlegg #1

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 04.04.07
Medlem nr: 17 180

Hei

Jeg reprogrammerer din nokia til spyphone, barnevakt monitor, hytte alarm, bilalarm etc..
gjør det på avtalt sted i oslo. tjenesten koster 2000.- ferdig programmert og testet, Krav = Symbian 60 telefon.

Dette er løsning som koster ca. 7.900.- eks. MVA i butikk i oslo. Denne software gjør det samme med din mobiltelefon. Hvorfor betale i dyre dommer ????, la ditt barn få nytte av pengene istedet.

Eksempel 1
Minimonitor hjelper deg å overvåke ditt barn fra avstand. Hvis barnet gråter eller lager lyder, vil telefonen automatisk ringe deg så du kan høre hva som skjer. Du kan også ringe inn når du vil for å høre om det skjer noe på barne rommet.
Telefonen vil svare din samtale automatisk, vil la noen andre få meldings/SMS når det kanskje er noen problemer, kan programmet sende en SMS til fårhåndsvalgt nummer, Når monitor er aktivisert godtar den bare inngående samtaler fra ditt spesifiserte nummer, alle andre samtaler blir ikke mottatt. du kan velge selv lyd nivået som systemet skal reagere på.

Eksempel 2
I disse påsketider hvor kriminelle herjer som værst, er Minimonitor den ideele alarm hjemme, la enten din eller din samboers telefon ligge hjemme med laderen på. får du et innbrudd kan telefonen ringe deg og eventuelt sende en SMS til en som passer på huset ditt.

Eksempel 3
Legg telefonen din i bilen, så ringer den deg og sender deg melding hvis den blir stjålet.

+ masse fler områder..

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Fredrik
post 08.04.07 00:33
Innlegg #2

Group Icon

Gruppe: Administrator
Ble med: 30.11.02
Fra: Os, utenfor Bergen
Medlem nr: 1

Det er ikke en tanke drøyt å ta 2000kr for å installere noen programmer på telefonen? Noe sier meg at det er snakk om piratkopier også... dry.gif

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Administrator - Forum.Unlock.no
Daglig leder Unlock.no
+Quote Post
memph
post 08.04.07 08:09
Innlegg #3

Ble med: 09.06.04
Medlem nr: 4 750

Hei

Selv om det er en såkaltt "spyphone" hvordan i helsike vett tlf om bilen blir stjålet? Hva om broderen, som tilfeldigvis har nøkler til bilen, låner den og du får melding om att bilen blir stjålet? Sender du hele "task forc'en" på han da? smile.gif smile.gif

Eller att den er hus alarm.. hva hjelper det deg om det pågår innbrudd i huset ditt hvis du er flere mil unna og tlf ringer/sms'er deg? Er vel bedre å ha en hus alarm tilkoblet diverse alarm selskap?

Nei, du får ha lykke til med salget smile.gif

ps Fredrik, jeg tror du har helt rett angående opphavsrettigheter...

mvh M

--------------------
*SEtool3 user* og Mod NPF
+Quote Post
rocky96
post 08.04.07 09:20
Innlegg #4

Alzheimer-pasient

Ble med: 29.11.03
Fra: Oslo
Medlem nr: 2 169

SITÈR(mrandre @ 07.04.07 22:59) *

Jeg reprogrammerer din nokia til spyphone, barnevakt monitor, hytte alarm, bilalarm etc..
gjør det på avtalt sted i oslo. tjenesten koster 2000.- ferdig programmert og testet, Krav = Symbian 60 telefon.

Dette er løsning som koster ca. 7.900.- eks. MVA i butikk i oslo.

Originalpris 7.900 pluss mva ???
Man får det vesentlig billigere her:
http://www.allaboutsymbian.com/software/Series_60/?o=p

Hvilken garanti har vi for at det ikke er piratkopiet til ekstrem høy pris ?
+Quote Post
mrandre
post 08.04.07 10:15
Innlegg #5

SITÈR(Fredrik @ 08.04.07 01:33) *

Det er ikke en tanke drøyt å ta 2000kr for å installere noen programmer på telefonen? Noe sier meg at det er snakk om piratkopier også... dry.gif

Hvem Sa det ???

SITÈR(rocky96 @ 08.04.07 10:20) *

Dette er løsning som koster ca. 7.900.- eks. MVA i butikk i oslo.

Originalpris 7.900 pluss mva ???
Man får det vesentlig billigere her:
http://www.allaboutsymbian.com/software/Series_60/?o=p

Hvilken garanti har vi for at det ikke er piratkopiet til ekstrem høy pris ?

Systemet heter desverre ikke spyphone fordi om jeg har brukt det i overskriften, hvis du leser teksten så ser du Minimonitor....., tror heller ikke at spyphone programmet gjør dette , men skal sjekke om det gjør det...

SITÈR(memph @ 08.04.07 09:09) *

Hei

Selv om det er en såkaltt "spyphone" hvordan i helsike vett tlf om bilen blir stjålet? Hva om broderen, som tilfeldigvis har nøkler til bilen, låner den og du får melding om att bilen blir stjålet? Sender du hele "task forc'en" på han da? smile.gif smile.gif

Eller att den er hus alarm.. hva hjelper det deg om det pågår innbrudd i huset ditt hvis du er flere mil unna og tlf ringer/sms'er deg? Er vel bedre å ha en hus alarm tilkoblet diverse alarm selskap?

Nei, du får ha lykke til med salget smile.gif

ps Fredrik, jeg tror du har helt rett angående opphavsrettigheter...

mvh M

(capslock, bare for å skille ut svaret)
JA , DU HAR HELT RETT TELEFONEN VET IKKE OM DET ER BRODEREN DIN SOM KJØRER, MEN DU HAR ALIKEVEL FÅTT EN MELDING OM AT BILDEN DIN ER PÅ VEI, ELLER AT NOEN ER I HUSET DITT..., MEN DET ER JO BRA AT DET VAR BRORSAN DINN SOM KJØRTE BILEN ??

Dette innlegget er endret av mrandre: 08.04.07 10:16
+Quote Post
Fredrik
post 08.04.07 18:43
Innlegg #6

Group Icon

Ble med: 30.11.02
Fra: Os, utenfor Bergen
Medlem nr: 1

SITÈR(mrandre @ 08.04.07 11:15) *

Hvem Sa det ???

At du installerer dette "på stedet" er vel en liten indikasjon på at du ikke har mulighet for å kjøpe lisens først. For å kjøpe lisens til 99% av Symbian software, må du jo blant annet ha IMEI til telefonen det skal installeres på. Så hvordan har du tenkt å ordne det? Spørre kunden om å få låne PC'en hans til å bestille lisenskoden?

Systemet heter desverre ikke spyphone fordi om jeg har brukt det i overskriften, hvis du leser teksten så ser du Minimonitor....., tror heller ikke at spyphone programmet gjør dette , men skal sjekke om det gjør det...
Jeg vet det finnes programmer som gjør alle tingene du har listet. Om det finnes ett enkeltprogram som gjør alt vet jeg ikke - men er jo bare å kjøpe 2-3 forskjellige så har du alle funksjonene for toppen 300kr.

Her er forresten et program til 60kr som har de fleste funksjonene

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Administrator - Forum.Unlock.no
Daglig leder Unlock.no
+Quote Post
mrandre
post 09.04.07 06:37
Innlegg #7

SITÈR(Fredrik @ 08.04.07 19:43) *

SITÈR(mrandre @ 08.04.07 11:15) *

Hvem Sa det ???

At du installerer dette "på stedet" er vel en liten indikasjon på at du ikke har mulighet for å kjøpe lisens først. For å kjøpe lisens til 99% av Symbian software, må du jo blant annet ha IMEI til telefonen det skal installeres på. Så hvordan har du tenkt å ordne det? Spørre kunden om å få låne PC'en hans til å bestille lisenskoden?

Jeg vet det finnes programmer som gjør alle tingene du har listet. Om det finnes ett enkeltprogram som gjør alt vet jeg ikke - men er jo bare å kjøpe 2-3 forskjellige så har du alle funksjonene for toppen 300kr.

Her er forresten et program til 60kr som har de fleste funksjonene

DO IT, enkelt det....noen kjøper melk og andre kjøper lettmelk.....det er vel helt opp til hver enkelt..

Dette innlegget er endret av mrandre: 09.04.07 06:39
+Quote Post
cane
post 09.04.07 10:28
Innlegg #8

Ble med: 26.07.05
Fra: På Sinsen i Oslo
Medlem nr: 11 979

To spørsmål til mrandre:
- Hvilken butikk i Oslo er det som tar 7900,- eks. MVA for denne løsningen?
- Hva heter programmet?

--------------------
+Quote Post
Jan Helge
post 09.04.07 17:13
Innlegg #9

Group Icon

Ble med: 03.12.02
Fra: Trøndelag
Medlem nr: 3

pluss et spørsmål til: Hvor lang tid tar deg det å legge inn dette på en telefon? smile.gif

--------------------
http://www.mobilmuseum.net/
En av Norges største privatstyrte mobil museum.

-----------------------------------------
Donate / Donasjon:
IPB Bilde Takk til:
EXIDE jfthunder pamos Fredrik frodehans

PRIVATE MELDINGER om operatørlåskoder vil bli ignorert.
+Quote Post
mrandre
post 14.04.07 03:12
Innlegg #10

SITÈR(cane @ 09.04.07 11:28) *

To spørsmål til mrandre:
- Hvilken butikk i Oslo er det som tar 7900,- eks. MVA for denne løsningen?
- Hva heter programmet?

[url=http://www.spyshop.no/

SITÈR(Spoochy @ 09.04.07 18:13) *

pluss et spørsmål til: Hvor lang tid tar deg det å legge inn dette på en telefon? smile.gif

ca 20 minutter i samarbeid med deg... først må vi diskutere hva som trengs så blir softwaren satt opp.. i henhold til hva du trenger....

Dette innlegget er endret av mrandre: 14.04.07 03:14
+Quote Post
ziller
post 13.08.07 10:29
Innlegg #11

**

Ble med: 13.08.07
Medlem nr: 18 038

Programmer til dette finnes GRATIS på irc's fserve kanal..

irc.homelien.no
#mediaplace

Søk rundt på web etter "Babysitter" "Phone guard" e.t.c Absolutt alt han tilbyr har jeg for 0 kr tongue.gif
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 21.11.18 01:23
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone