![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Fredrik |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Administrator Innlegg: 4 634 Ble med: 30.11.02 Fra: Os, utenfor Bergen Medlem nr: 1 ![]() |
Har du et program til 3650 eller 7650 du vil anbefale? Tips oss andre om det i denne tråden!
Skriv gjerne hva programmet/spillet går ut på, og hvilken telefon det fungerer på. PS! Du skal bare anbefale programmer - ikke last opp programmer som koster penger! Jeg vil anbefale (i tilfeldig rekkefølge):
Demoversjoner av programmene finner du her Innlegget er oppdatert 25. januar. Dette innlegget er endret av Fredrik: 07.12.04 00:17 -------------------- Mvh,
Fredrik Grevstad Administrator - Forum.Unlock.no Daglig leder Unlock.no |
soft |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 9 Ble med: 28.03.03 Medlem nr: 328 ![]() |
Jeg er sikker på at jeg har sett en liste over hvilke prog som virker på3650 og hvilke som kan inst. på MMC.
Noen som vet i hvilket forum ? :-) |
Fredrik |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Administrator Innlegg: 4 634 Ble med: 30.11.02 Fra: Os, utenfor Bergen Medlem nr: 1 ![]() |
Vet hvilken liste du mener - men det er egentlig ikke noe poeng i..
Omtrent alle programmer kan installeres på MMC. De eneste programmene jeg vet om som ikke fungerer på MMC er: IM+, Wireless IRC og Photographer. Mener det var et par til, men de fleste kan du fikse selv ved å fikse på filene som ligger i system mappen (endre c:\ til e:\ f.eks). -------------------- Mvh,
soft |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 9 Ble med: 28.03.03 Medlem nr: 328 ![]() |
Ok jeg sletter alt nå (igjen:-)
Starter på nytt med 128MB og BT :-) Begynner med å inst. listen over :-) |
Fredrik |
![]() ![]()
|
Screenshot av Smart Launcher...
![]() Vedlagte thumbnails ![]() -------------------- Mvh,
jenn |
![]()
|
![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 11 Ble med: 09.05.03 Medlem nr: 587 ![]() |
Har du en link til hvor en kan finne disse programmene? Har nett fått min 3650, og har ikke satt meg inn i alt enda.
|
E[ca] |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 9 Ble med: 10.05.03 Medlem nr: 735 ![]() |
Space Doubler - Komprimeringsprogram fra PsiNT. Dobler plassen på din x650
|
Alex |
![]()
|
![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 16 Ble med: 12.05.03 Medlem nr: 842 ![]() |
Hallo.
Nå har jeg fått testet IrRemote, det funka drit bra! Lett å bruke! ![]() Mange forskelige merker! ![]() Om du har plass vil jeg anbefale deg å laste det ned! Sammlet karakter: ![]() ![]() ![]() -------------------- MVH Alexander Hatlen.=>
PS: Beklager skrive feil..:( Det går sånn når man ikke kan Norsk.. ;) |
Alex |
![]() ![]()
|
![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 16 Ble med: 12.05.03 Medlem nr: 842 ![]() |
11 prog. anmeldelser!!! Kos deg! Utnytt mobben.
Space Impact Evolution: Helt nytt spill!(Tror jeg). Du kan ha 2 forskjellige romskip, mye "ektere" romskip å fighte mot! Bra spill. Det er samme om du innst.er det på minne kort eller tlf.minne. Alt i alt: 5-er ![]() Remote S60: Styr mobilen fra pc! Dette kan være litt treigt, men f.eks. kjekt når du skal skrive lange mld.er på en 3650.. Alt i alt: 4-er ![]() ![]() eFileManager: Som sakt, lar deg browse mellom ALLE mappene på mobben. Lett å bruke. Alt i alt: 5(/6)-er ![]() Photographer 2.0: Nå kan kamera få zoom! Legg f.eks. en dollar som "Bakgrund" på bilde. ++ Kan være LITT treigt.. Alt i alt: 5(/6)-er ![]() irRemote: styr tv,vhs,dvd++ Mange merker lagt inn! Veldig mange! Også lett å bruke, egentlig. Alt i alt: 6-er ![]() ![]() ![]() Handy photo safe: Private bilder? Noen som fikkler med mobben din? Lås bildene dine inne i "safen"! Passordbeskytt bildene! - Du må ta inn ett og ett bilde i "safen".. Alt i alt: 5(/6)-er ![]() eProfiles Pro: Ganske likt vanlige bare litt mer, test det så ser du. Alt i alt: 3-er ![]() Launcher: kan være litt vanskelig i starten, men, men. Veldig bra! Verdt å teste! Alt i alt: 6-er ![]() ![]() ![]() Handy Expense: Kjekt å ha. Prøv det. Alt i alt: 5-er ![]() Mp3Go: Kjekk mp3 spiller, men sangene tar jo så plass! Alt i alt: 5-er ![]() Og så; Stopwatch: Helt vanelig stoppeklokke, men kjekk å ha! - er at det ikke er en tast som er "Reset", du må trykke "meny" først.. Alt i alt: 5-er ![]() Ps. Spør du om et prog. kan jeg kanskje teste det? Kom pm isåfall da. =) Eller du lurer på hvor du skal finne et prog. ![]() -------------------- MVH Alexander Hatlen.=>
PS: Beklager skrive feil..:( Det går sånn når man ikke kan Norsk.. ;) |
Lasse88 |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 7 Ble med: 22.06.03 Medlem nr: 1 188 ![]() |
Hvor får man tak i disse prog. hen a?
|
Kelas |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 421 Ble med: 04.03.03 Medlem nr: 113 ![]() |
Se samlingen av yahoo groups en annen plass på forumet.
|
tommi |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 29 Ble med: 29.06.03 Medlem nr: 1 233 ![]() |
|
birk |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 2 Ble med: 01.08.03 Medlem nr: 1 403 ![]() |
Hvor kan man download Infrared Remote Control 0.91b til nokia 3650??
|
N.O.K.I.A |
![]()
|
![]() The TM Stuntmovies - Great Entertainment ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 70 Ble med: 08.08.03 Fra: Valla Medlem nr: 1 445 ![]() |
Er det noe man må gjøre etter og ha innstalert ETI Camcorder Pro? Jeg får bare feilmelding etter instalasjonen da jeg prøver og benytte programmet!
|
N.O.K.I.A |
![]() ![]()
|
![]() The TM Stuntmovies - Great Entertainment ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 70 Ble med: 08.08.03 Fra: Valla Medlem nr: 1 445 ![]() |
Når jeg åpnet ETI Camcorder Pro kommer følgende melding opp: Beta Expired. Er det noe jeg må gjøre, som å aktivere programmet eller noe slikt for og få det til og fungere? Kort sagt: Hva har jeg gjort feil og hva betyr Beta Expired?[SIZE=7]
|
tommi |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 29 Ble med: 29.06.03 Medlem nr: 1 233 ![]() |
Løsning på "Beta Expired" problemet:
Bare skru datoen på mobilen tilbake til 2002 og etter på når du er ferdig med å filme eller hva du gjør så skrur du den bare tilbake til 2003 igjen!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
hyssing |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 3 Ble med: 25.08.03 Medlem nr: 1 559 ![]() |
Litt Off-topic men--- hvordaN FÅR JEG DISSE PROG INN PÅ TLF. DA??
HJELP!!! ![]() |
dhp86 |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 1 Ble med: 09.10.03 Medlem nr: 1 875 ![]() |
QUOTE(birk @ 1. Aug -03, 16:13) Hvor kan man download Infrared Remote Control 0.91b til nokia 3650?? dgr |
Steffen |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 1 Ble med: 27.10.03 Medlem nr: 1 979 ![]() |
Heizann
![]() Og i manualen til mp3go står det at den ikke kan fungerer p.g.a språk. Så jeg lurte da litt på om jeg kunne fått en DETALIERT forklaring ( Lett og forstå ) siden jeg kan ikke så mye ![]() ![]() Håper noen kan hjelpe meg ! God Halloween foresten ! Det e vell på fredag. MEN ! HVIS DU SVARE PÅ INNLEGGET ! SEND DET HELST TIL MIN E - MAIL ! DEN ER : Steffaen@hotmail.com Tusen tusen takk ! Hilsen Steffen ( http://www.the-bug-place.tk ) NOKIA 3650 E KONGE MOBIL ! |
the-MarC |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 41 Ble med: 31.10.03 Medlem nr: 2 019 ![]() |
Dett er jo bare dødsfett!
-------------------- Life is shit.
|
![]() ![]() |
Lo-Fi versjon | Dato og klokkeslett: 22.02.19 22:27 |