IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Telenormobil, innrømmer ikke feil
zellus
post 13.02.07 12:41
Innlegg #1

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 30.12.03
Fra: klappeland
Medlem nr: 2 500

Har prøvd å bestillte meg ny telefon på telenormobil.no x antall ganger. etter bekreftet bestilling får jeg opp min sparebank ..taste inn bank id kode for å verifisere visa kortet mitt-. Beløpet blir reservert på konto!!! og browser åpner et nytt vindu .. SYSTEMFEIL, BETALING ER TILBAKEBESTILLT i svart skrift på rød bakgrunn. Men beløpet er fortsatt reservert på min konto . Jeg sendte mail til telenor om dette. de sendte meg til Kjedehuset siden det er dem som selger telefonene. Jeg kontakta dem, NEI dem hadde ikke registrert noen feil . Enten er de så ergjerrige at de ikke vil innrømme feil . Eneste jeg fikk som svar var at jeg skulle prøve igjen ..Veit ikke helt hva dem legger i det. "igjen" er jo relativt. funker ikke uansett så . jippi ..

nok en grunn til å ikke kjøpe hos telenor.!!!

Dette innlegget er endret av zellus: 13.02.07 12:41
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Fredrik
post 14.02.07 00:06
Innlegg #2

Group Icon

Gruppe: Administrator
Ble med: 30.11.02
Fra: Os, utenfor Bergen
Medlem nr: 1

Reservasjonen forsvinner om noen dager maks...

BTW: Tror faktisk ikke VISA/Mastercard tillater at butikker faktisk trekker beløpet før varen er sendt.

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Administrator - Forum.Unlock.no
Daglig leder Unlock.no
+Quote Post
zellus
post 14.02.07 10:55
Innlegg #3

hvem andre selger nokia 5500 m/djuice control til kr 1 +frakt? commit tar masse mer .telekiosken 600+ kr ..
+Quote Post
zellus
post 15.03.07 10:45
Innlegg #4

vel nå er saken løst ...helt til neste gang ..

endte meg at på mandag denne uken ringte telenor å bruke kjæften ..så damen "la seg flat" og satte igang bestillingen pr.telefon ...og jeg sparte frakten på kr 85,- !! wohoo ..så da kom telefonen innen 1 uke fra mandag med giro i pakken ...på hele 1kr!!! koster jo mere å produsere giroen da!! men men ...
+Quote Post
EXIDE
post 15.03.07 20:47
Innlegg #5

Group Icon

Gruppe: VIP Medlem
Ble med: 14.12.02
Fra: Mandal
Medlem nr: 15

SITÈR(zellus @ 14.02.07 10:55) *

hvem andre selger nokia 5500 m/djuice control til kr 1 +frakt? commit tar masse mer .telekiosken 600+ kr ..

Hvis ikke jeg tar feil er prisen 99 kroner + porto hos commit.no. Det er ikke galt smile.gif

--------------------
Mvh
Jarle Reng
Daglig leder www.eupriser.no
+Quote Post
rocky96
post 16.03.07 09:20
Innlegg #6

Alzheimer-pasient

Ble med: 29.11.03
Fra: Oslo
Medlem nr: 2 169

SITÈR(zellus @ 13.02.07 13:41) *

Har prøvd å bestillte meg ny telefon på telenormobil.no x antall ganger. etter bekreftet bestilling får jeg opp min sparebank ..taste inn bank id kode for å verifisere visa kortet mitt-. Beløpet blir reservert på konto!!! og browser åpner et nytt vindu .. SYSTEMFEIL, BETALING ER TILBAKEBESTILLT i svart skrift på rød bakgrunn. Men beløpet er fortsatt reservert på min konto . Jeg sendte mail til telenor om dette. de sendte meg til Kjedehuset siden det er dem som selger telefonene. Jeg kontakta dem, NEI dem hadde ikke registrert noen feil . Enten er de så ergjerrige at de ikke vil innrømme feil . Eneste jeg fikk som svar var at jeg skulle prøve igjen ..Veit ikke helt hva dem legger i det. "igjen" er jo relativt. funker ikke uansett så . jippi ..

Jeg har hatt problemer med autentisering på VISA bruk i den senere tid
til tross for mye penger på konto

Jeg tror at ditt problem IKKE er et Telenor-problem
men et VISA-problem
+Quote Post
zellus
post 16.03.07 17:22
Innlegg #7

SITÈR(rocky96 @ 16.03.07 09:20) *

SITÈR(zellus @ 13.02.07 13:41) *

Jeg har hatt problemer med autentisering på VISA bruk i den senere tid
til tross for mye penger på konto

Jeg tror at ditt problem IKKE er et Telenor-problem
men et VISA-problem

nopes er ikke visaen som er problemet, jeg bestillte telefon til dama uten noen problemer med MITT visa kort.
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 22.07.18 05:41
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone