IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Wap Problem På Lg Prada
Jannike
post 05.11.07 23:36
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 06.02.06
Medlem nr: 13 841

Har skaffet meg en Prada.

Skal inn på mobilbanken men får beskjed om at jeg ikke har noen ca-sertifikater lagret. Dette ender med at jeg ikke kommer inn på mobilbanken.

Noen som vet hva jeg må gjøre?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Jornan
post 06.11.07 21:08
Innlegg #2

Mobilminister

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 03.04.05
Medlem nr: 10 678

Hmm ... Har du prøvd å bruke f.eks. Opera Mini istedenfor nettleseren som er i mobiltelefonen? smile.gif

--------------------
+Quote Post
Jannike
post 07.11.07 12:51
Innlegg #3

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 06.02.06
Medlem nr: 13 841

SITÈR(Jornan @ 06.11.07 21:08) *

Hmm ... Har du prøvd å bruke f.eks. Opera Mini istedenfor nettleseren som er i mobiltelefonen? smile.gif

Hvordan får jeg til det da? Er ingen mobilekspert skjønner du ohmy.gif)
+Quote Post
Jornan
post 07.11.07 22:57
Innlegg #4

Mobilminister

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 03.04.05
Medlem nr: 10 678

Gå inn på mini.opera.com (med mobiltelefonen i WAP leseren) og last ned programmet Opera Mini 4. Dette programmet er en internettleser som krymper websidene til plasslig størrelse (slik at du ikke blar i evigheter) og bildekvaliteten og oppløsningen blir satt ned, slik at du ikke må betale så mye for enorm datatrafikk. Jeg gjetter bare, men det kan jo hende at dette programmet løser problemet ditt (dersom problemet er i selve nettleseren). Opera Mini er uansett en veldig god nettleser som du kan bruke istedenfor mobiltelefonens standard nettleser. Sett programmet til å kjøre i landskapsmodus (Menu - Tools - Settings), så får du utnyttet widescreenskjermen bedre også wink.gif

Programmet finner du forresten (etter å ha installert det) under meny - mediedelen - spill og prog. - lastet ned . Opera Mini smile.gif

--------------------
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 20.11.18 07:03
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone