IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Glemt Pin Kode, Spør Nå Etter Puk, Hva Gjør Jeg Da?
tilstad
post 23.12.07 10:36
Innlegg #1

**

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 09.12.03
Medlem nr: 2 256

Glemte pin koden siden det var så lenge siden jeg brukte telefonen, og nå spør den etter PUK koden. Men jeg vet ikke engang om jeg har den, da telefonen er nokså gammel, nokia 3510i, og har flyttet en rekke ganger siden jeg fikk den.

Men nå er saken den at jeg trenger telefonen nå i juledagene, siden jeg skal reise hjem til familien osv. For meg er det egentlig ikke så farlig om jeg må bytte abbonnement, sålenge jeg kan få ut telefon nummerne som er lagret i telefonen, + ha det samme nummeret.

Hva som er raskest er det jeg vil satse på. Så lurer på om det er mulig å finne ut hva PUK koden skal være, eller om det finnes noen universalkode? Provde den "sikkerhetskode" lageren, og tastet in den, men det er kanskje ikke det samme som PUK? det virket ihvertfall ikke. Helst skulle jeg hatt dette til å virke nå idag.

Ja, det er et chess abbonement foresten, kontant kort.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
EXIDE
post 23.12.07 10:47
Innlegg #2

Group Icon

Gruppe: VIP Medlem
Ble med: 14.12.02
Fra: Mandal
Medlem nr: 15

SITÈR(tilstad @ 23.12.07 10:36) *

Glemte pin koden siden det var så lenge siden jeg brukte telefonen, og nå spør den etter PUK koden. Men jeg vet ikke engang om jeg har den, da telefonen er nokså gammel, nokia 3510i, og har flyttet en rekke ganger siden jeg fikk den.

Men nå er saken den at jeg trenger telefonen nå i juledagene, siden jeg skal reise hjem til familien osv. For meg er det egentlig ikke så farlig om jeg må bytte abbonnement, sålenge jeg kan få ut telefon nummerne som er lagret i telefonen, + ha det samme nummeret.

Hva som er raskest er det jeg vil satse på. Så lurer på om det er mulig å finne ut hva PUK koden skal være, eller om det finnes noen universalkode? Provde den "sikkerhetskode" lageren, og tastet in den, men det er kanskje ikke det samme som PUK? det virket ihvertfall ikke. Helst skulle jeg hatt dette til å virke nå idag.

Ja, det er et chess abbonement foresten, kontant kort.

Finnes ikke noe universal kode til simkortet desverre.
Pin og puk kode må du bestille ifra operatøren.

--------------------
Mvh
Jarle Reng
Daglig leder www.eupriser.no
+Quote Post
tilstad
post 23.12.07 11:02
Innlegg #3

**

Arrgh, ja nå fant jeg et eldre simkort der jeg faktisk husket rigktig PIN, men fikke meldingen "Simkort registrering mislyktes" Så man får jo ikke ringt. Faen.

Så... er det mulig å få tak i ett nytt simkort med et annet nummer som virker med en gang noe sted? Har 7 eleven noe sånt?

Fean og! Nå klarte jeg å finne den lille skittlappen hvor puk koden stod, og så fikk jeg laget en ny PIN kode, men når jeg så skal fylle opp med ringeminutter, ja så er jo abbonnementet sperret! pff forbanna drit
+Quote Post
rocky96
post 23.12.07 11:23
Innlegg #4

Alzheimer-pasient

Ble med: 29.11.03
Fra: Oslo
Medlem nr: 2 169

SITÈR(tilstad @ 23.12.07 12:02) *

Faen og! Nå klarte jeg å finne den lille skittlappen hvor puk koden stod, og så fikk jeg laget en ny PIN kode, men når jeg så skal fylle opp med ringeminutter, ja så er jo abbonnementet sperret! pff forbanna drit

Abbonement blir sperret hvis du ikke har fylt på ringeminutter i det siste
Telenor = 15 måneder
Netcom = 12 måneder
Noextras = Må ha bli brukt til å ringe ut siste 3 måneder.

Du har tydeligvis ikke fulgt reglene og har vel bare deg selv å takke ??
.
+Quote Post
tilstad
post 23.12.07 13:29
Innlegg #5

**

lol reglene!?!? Sist jeg brukte telefonen var på vårparten engang.

Det er jo et kontantkort for pokker, spiller det så stor rolle om man ikke bruker det på noen mnd...? Uansett, hvorvidt jeg har fulgt "Reglene" eller ikke, så er det uansett forbannet irriterende!

Og mer irriterende har det forsatt å bli. KJøpte nå en ny startpakke for en time siden, med nytt sim kort og telefon nummer, taste inn, og forsøker ringe - men nei. Må aktiviseres på "dine sider " først.

Logger in der, taster inn det nye telefon nummeret, og får beskjeden " Ikke gyldig chess telefon nummer"

Jaja, om så fuckings er at jeg ikek har fulgt "Reglene", så er det uansett forbannet irriterende å skulle behøve å holde på med dette her i timesvis!

Dette innlegget er endret av tilstad: 23.12.07 13:34
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 24.04.14 14:56
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone