![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Jan Helge |
![]() ![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Administrator Innlegg: 4 502 Ble med: 03.12.02 Fra: Trøndelag Medlem nr: 3 ![]() |
Sikkert mange som har opplevd at Joysticken(Navigasjons staven) på Sony Ericsson telefoner kan plutselig bli treg eller i verste fall slutte å fungere.
Dette problemet forårsakes som oftest av at det samler seg smuss og støv inne i selve Joysticken(Navigasjons staven). Til denne oppgaven kreves det litt forståelse på demontering av telefonen så dette er ikke anbefalt til "nybegynnere" ![]() Du trenger følgende:
![]() -------------------- |
sivert92 |
![]() ![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 1 Ble med: 09.11.07 Medlem nr: 18 706 ![]() |
Veldig fin guide det ja
![]() ![]() Det høres kansje helt teit ut , men det fungerer faktisk ganske bra, har gjort det på alle joystick telefonene jeg har hatt ![]() |
pudding |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 20 Ble med: 05.01.05 Medlem nr: 9 207 ![]() |
Hvor får man tak i slik olje og hvor får man kjøpt sprøyter uten at folk tror du er narkis?
![]() |
Jan Helge |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Administrator Innlegg: 4 502 Ble med: 03.12.02 Fra: Trøndelag Medlem nr: 3 ![]() |
Oljen vet jeg ikke hvor eksakt man får kjøpt men sprøytene kjøper man på apotek.
![]() -------------------- |
tedis74 |
![]()
|
![]() ==Sony Ruller== ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 646 Ble med: 17.01.05 Fra: Fauske Medlem nr: 9 484 ![]() |
Hvor får man tak i slik olje og hvor får man kjøpt sprøyter uten at folk tror du er narkis? ![]() hehe, ja du har et poeng her ja.. Var å kjøpte en stor engangssprøyte på apoteket for å klemme inn greas inn i hjullagrene på bilen min, dama på andre siden av disken spurte meg hva jeg skulle bruke den til. Så etter masse forklaring å å skjeive blikk fra andre folk i køen fikk jeg til slutt denne sprøyta.. Akkurat som de tror/forventer at du skal si at du er knarker... Dette innlegget er endret av tedis74: 09.02.08 00:42 -------------------- Ingenting er umulig, Det umulige tar bare litt lengere tid.
|
Jan Helge |
![]()
|
Hadde ingen problemer ved å få tak i sprøyten jeg..
![]() En sprøyte og to spisser takk. Vær så god, Ha en fin helg. Takk Takk -------------------- |
EXIDE |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: VIP Medlem Innlegg: 2 075 Ble med: 14.12.02 Fra: Mandal Medlem nr: 15 ![]() |
Hadde ingen problemer ved å få tak i sprøyten jeg.. ![]() En sprøyte og to spisser takk. Vær så god, Ha en fin helg. Takk Takk Neida, det er ikke noe problem. Ser du en som ser litt sløv ut på et hjørne, så får du sikkert ei brukt gratis ![]() -------------------- Mvh
Jarle Reng Daglig leder www.eupriser.no |
![]() ![]() |
Lo-Fi versjon | Dato og klokkeslett: 17.02.19 06:23 |