IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Desperat, hjelp en stakkar mann.
SilentSniper
post 20.08.09 17:43
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 17.08.09
Medlem nr: 23 596

Hei!

Har klart å tråkke på mobiltelefonen (sony ericsson w595) til kjæresten min så displayet knuste, mobilen fungerer ellers helt fint (høytalerene funker, anrop inn ut etc.)
For å avverge katastrofen ble jeg nødt til å gi henne min mobil så jeg sitter igjen her med enten en w595 med sprukket skjerm eller en gammel ekstra telefon med ødelagt batteri som streiker bare jeg tenker på å ringe noen).

Er det noen som vil påta seg å reparere w595'en så jeg kan få tilbake min egen mobil?? Jeg bor forresten i oslo.

På forhånd takk for tilbakemeldingene=)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Hickey
post 23.02.10 14:21
Innlegg #2

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 22.09.04
Medlem nr: 6 808

SITÈR(SilentSniper @ 20.08.09 17:43) *

Hei!

Har klart å tråkke på mobiltelefonen (sony ericsson w595) til kjæresten min så displayet knuste, mobilen fungerer ellers helt fint (høytalerene funker, anrop inn ut etc.)
For å avverge katastrofen ble jeg nødt til å gi henne min mobil så jeg sitter igjen her med enten en w595 med sprukket skjerm eller en gammel ekstra telefon med ødelagt batteri som streiker bare jeg tenker på å ringe noen).

Er det noen som vil påta seg å reparere w595'en så jeg kan få tilbake min egen mobil?? Jeg bor forresten i oslo.

På forhånd takk for tilbakemeldingene=)

Hvordan gikk det med denne, ser det er lenge siden, men spør allikevel...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 19.09.18 15:47
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone