IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Trenger Hjelp Med Hdd Og Modchip!
ufornuftig
post 20.03.08 13:10
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 20.03.08
Medlem nr: 19 944

Hei, jeg lurer på om jeg bare kan bytta harddisk eller må jeg på et vis kopiere Nødvendige filer fra hdd som står i xbox nå?

eller bare bytte...

og jeg får ikke kontakt med xbox mellom pc...hjelp?? shocking.gif

Håper på kjappe svar laugh.gif laugh.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
n00ky
post 20.03.08 16:27
Innlegg #2

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 18.03.03
Medlem nr: 278

kopier ut innholdet på alle partisjonene for å beholde alt av savegames etc, bytt harddisk, formater den med f.eks. slayers autoinstaller og kopier innholdet fra partisjonene tilbake.

står både pc og xbox i samme ip og subnet-range? kan bli problemer om xbox har 192.168.1.10 og pc har f.eks. 192.168.2.11... om du har startet opp xbox med slayers autoinstaller mottar den ip fra router så sett pc i samme ip-range som er angitt på skjermen av slayer el.lign.

Dette innlegget er endret av n00ky: 20.03.08 16:28

--------------------
Xbox
Xbox 360 Premium [Flashet]
3x Xbox 1 [DuoX2 | XBMC | HDD-upgrade]
PSP
2x Fat [Svart] [Custom Firmware]
1x Slim [Hvit] [Custom Firmware]
+Quote Post
ufornuftig
post 20.03.08 17:19
Innlegg #3

*

SITÈR(n00ky @ 20.03.08 16:27) *

kopier ut innholdet på alle partisjonene for å beholde alt av savegames etc, bytt harddisk, formater den med f.eks. slayers autoinstaller og kopier innholdet fra partisjonene tilbake.

står både pc og xbox i samme ip og subnet-range? kan bli problemer om xbox har 192.168.1.10 og pc har f.eks. 192.168.2.11... om du har startet opp xbox med slayers autoinstaller mottar den ip fra router så sett pc i samme ip-range som er angitt på skjermen av slayer el.lign.

Takker kjempe mye for svar:D:D om dette ikke funker tar jeg kontakt igjen laugh.gif thumbup.gif

kjempe bra forum til dere som har laget smile.gif
+Quote Post
ufornuftig
post 20.03.08 17:29
Innlegg #4

*

SITÈR(n00ky @ 20.03.08 16:27) *

ok, jeg trodde jeg skjønte det først dry.gif men skal slayer er det et "Boot image" som jeg putter i xboxen og setter i ny hdd og bare starter? så går det av seg selv? eller hvordan er det?!? scared.gif det jeg ser mye av her på forumet er "Inn med teskje" jeg tror jeg er en av dem cool.gif
+Quote Post
n00ky
post 20.03.08 23:46
Innlegg #5

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 18.03.03
Medlem nr: 278

hehe det skal nok gå greit wink.gif vi har alle startet på bunn en gang vettu wink.gif

Slayers AutoInstaller brenner du ut på en cd-rw eller ett dvd-format som din xbox støtter (kan være dvd+r eller dvd-r eller begge... kommer helt ann på hvor kresen spilleren i xboxen din er... men de aller, aller fleste tar cd-rw så det er tryggest.)

du setter den inn etter å ha byttet harddisk og da starter den opp ett dashboard fra cd/dvd som har ftp-server.
Den har også automatisk oppsett av harddisk for deg og kan installere flere dashboards (jeg bruker kun XBMC selv siden dette kan alt.)

etter at slayer har satt opp harddisken for deg og installert det dashboardet du vil ha kopierer du tilbake de filene du hentet ut fra din gamle harddisk.

håper det ga svar på det meste smile.gif

--------------------
Xbox
Xbox 360 Premium [Flashet]
3x Xbox 1 [DuoX2 | XBMC | HDD-upgrade]
PSP
2x Fat [Svart] [Custom Firmware]
1x Slim [Hvit] [Custom Firmware]
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 16.10.18 21:23
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone