IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Tips Om Operatørlås Jeg Er Lei Av (dyrt!), Ønsker tips om håndtering av operatørlås, på mitt ansvar
Joackim
post 29.01.09 04:19
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 28.01.09
Medlem nr: 22 839

Har noen et stips eller to om hvordan jeg - på eget ansvar - tar kontrollen over min egen, kjøpte mobil, med et svært dyrt abonnement. Jeg vet at det ikke er lovlir kanskje, noen sier det ER lov, å bryte en operatørlås på en mobiltelefon, Det dreier seg om en SonyEricsson W580i - med ingen ringere enn Telenor (som er kjent for å være "rimelige") so mhersker over mobilen min.

Hva jeg gjør med mobilen tar jeg personlig det hele og fulle ansvar for, jeg ber bare om noen som vet om noen andre har klart det.

Jeg håper og tror det er lov til å snakke om temaet.

Joackim sad.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
rocky96
post 29.01.09 10:03
Innlegg #2

Alzheimer-pasient

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 29.11.03
Fra: Oslo
Medlem nr: 2 169

SITÈR(Joackim @ 29.01.09 04:19) *

Har noen et stips eller to om hvordan jeg - på eget ansvar - tar kontrollen over min egen, kjøpte mobil, med et svært dyrt abonnement. Jeg vet at det ikke er lovlir kanskje, noen sier det ER lov, å bryte en operatørlås på en mobiltelefon, Det dreier seg om en SonyEricsson W580i - med ingen ringere enn Telenor (som er kjent for å være "rimelige") so mhersker over mobilen min.

Hva jeg gjør med mobilen tar jeg personlig det hele og fulle ansvar for, jeg ber bare om noen som vet om noen andre har klart det.

Jeg håper og tror det er lov til å snakke om temaet.

Joackim sad.gif

Hvor jeg forstår deg riktig så har du Telenor abbonement
Det gjør at du kan få operatørlås-koden gratis av Telenor

Det hjelper deg ikke så veldig mye siden du må betale for abbonementet ut bindingstiden

Telenor er ikke kjent for å være rimelige
sjekk http://telepriser.no

+Quote Post
mradolf
post 31.01.09 00:28
Innlegg #3

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 11.05.08
Medlem nr: 20 445

enig med rocky tongue.gif
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 16.07.19 11:43
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone