![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Fredrik |
![]() ![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Administrator Innlegg: 4 634 Ble med: 30.11.02 Fra: Os, utenfor Bergen Medlem nr: 1 ![]() |
Hvis du ønsker at andre skal legge deg til i listen over folk på xbox live kan du skrive inn din gamertag her!
![]() PS! Andre innlegg blir slettet. -------------------- Mvh,
Fredrik Grevstad Administrator - Forum.Unlock.no Daglig leder Unlock.no |
Calsium |
![]() ![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 11 Ble med: 13.11.03 Medlem nr: 2 072 ![]() |
![]() ![]() Nice Fix admin ![]() -------------------- Xbox Live Nick = Calsium Add meg ;)
|
IBICO |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 75 Ble med: 11.12.03 Fra: Tromsø Medlem nr: 2 275 ![]() |
Mitt er IBICO (spiller mye Gotham Racing2 og Midtown Madness3 for tiden)
-------------------- Que Sera Sera
Modding av Xbox |
zellus |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 323 Ble med: 30.12.03 Fra: klappeland Medlem nr: 2 500 ![]() |
mitt er : zellus
spiller for det meste Midtown Madness 3 for tiden .. kan vi ikke avtale en dag da å spille litt? send meg mld på 94373156 for tid. |
Dahn |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 1 Ble med: 17.02.04 Medlem nr: 3 292 ![]() |
Min gametag er: Dahn
mine live spill er: - Crimson skies -MTG:battlegrounds -GR- Thunder island -XIII -Midtown Madness |
Bueal |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 51 Ble med: 05.05.03 Medlem nr: 476 ![]() |
min gamertag er : Bueal
jeg spiller rainbowsix 3 og splintercell 2 på xbconnect |
hallvardu |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 1 Ble med: 22.07.04 Medlem nr: 5 583 ![]() |
Mitt Gamertag er: HalllvarD
spiller: Phantasy Star Online (anbefales!) CounterStrike Rainbow Six 3 Full Spectrum Warrior Hvor lenge er det forresten til Fable kommer ut? Spiller Crystal Xbox som jeg vant på NERD... lurer på om den er 1.5? Bare så dere vet det er dette en database over gamertags Xbox Gamertags Database Her kan dere registrere dere over gamertags i Norge!! Delta i turneringer i Clash for de som ønsker det... Dette innlegget er endret av hallvardu: 22.07.04 14:53 |
Typho |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 2 Ble med: 02.11.04 Medlem nr: 7 830 ![]() |
Min gamertag er: Typho
![]() |
Øyvindzen! |
![]()
|
Øyvindzen! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 107 Ble med: 05.01.05 Fra: Bergen Medlem nr: 9 202 ![]() |
mitt gamertag er: turningevil
![]() -------------------- Im back in the forum ..
|
Øyvindzen! |
![]()
|
Øyvindzen! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 107 Ble med: 05.01.05 Fra: Bergen Medlem nr: 9 202 ![]() |
eg har fått en ny gamertag den er: slimevil
-------------------- Im back in the forum ..
|
milleniam |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 42 Ble med: 27.08.05 Medlem nr: 12 397 ![]() |
Gamertaget mitt er:
milleniam Spiller Halo 2 på xbox live. Off topic: Ganske pussig egentlig dette, jeg postet en helt lik tråd i et annet forum, der ble den flyttet av administrator som sa at dette var en ren telletråd.. ![]() Må bare konstatere med at dette forumet ruler og er bedre med hyggeligere folk, selv om det andre forumet er mye større. Dette innlegget er endret av milleniam: 25.09.05 20:38 |
Mortiz |
![]()
|
![]() Half Life2 FanBoy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 916 Ble med: 06.01.04 Fra: Selbu Medlem nr: 2 590 ![]() |
![]() Trenger jeg si mer? -------------------- Half life2: Deathmatch RULER!!!!!!
|
gomlen9 |
![]()
|
![]() WEB-designer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 192 Ble med: 08.10.04 Fra: Bergen Medlem nr: 7 171 ![]() |
LiveSlayer
Spiller mest Halo2 og Perfect Dark Zero |
Bueal |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 51 Ble med: 05.05.03 Medlem nr: 476 ![]() |
min gamertag er : DozenSplinter
spiller mest splinter cell dubel agent og perfect dark zero legg meg til så gamer vi et av de spillene ![]() |
FIGGA |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 1 Ble med: 03.11.06 Medlem nr: 15 961 ![]() |
Heisveis.
Gamertag: F1GGA Spiller Burnout og Kameo for det meste. Begynner snart med NFS:Carbon |
Slapalot |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 6 Ble med: 31.01.07 Fra: Hemnesberget Medlem nr: 16 700 ![]() |
Mitt gamertag er : Slapalot.
Spiller for det meste Halo 2 ![]() -------------------- SE W810I & XboX 4 Life:P:D
|
Fjellgjeit |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 150 Ble med: 11.03.07 Fra: Trondheim Medlem nr: 17 001 ![]() |
Norwegian Goat
Spiller mye Rainbow Six Vegas ![]() -------------------- Med vennlig hilsen
Den norske fjellgjeita Gjeitenes Samfunnsgruppe for Mobiltelefoni (GSM) *SMT/SMD-Reworking, *Varmluft-/kontaktslodding, *Kretskortteknikk. *PCB reconstruction, *Multi-Layer PCB construction. |
Christer89 |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 1 Ble med: 11.08.09 Medlem nr: 23 574 ![]() |
Min gamertag : | Trang Hest |
Jeg spiller egentlig ALT. ![]() |
Kebab-hunter |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 39 Ble med: 10.11.05 Fra: Fredrikstad Medlem nr: 13 068 ![]() |
![]() Her går det mye på Guitar Hero 3 og WT -------------------- Nokia N70 - 8GB, Nokia N72 - 4GB, Nokia N98 - 8GB
Sony Ericsson xperia X10 - 32GB |
-Knight- |
![]()
|
![]() - Xbox Modifiserer - ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 413 Ble med: 12.04.05 Fra: Nord-Trønderlag Medlem nr: 10 804 ![]() |
-------------------- |
![]() ![]() |
Lo-Fi versjon | Dato og klokkeslett: 05.12.19 22:57 |