IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Samsung Sgh-i450 Problem, Henger seg opp i ett bankende kjør...
Pjott
post 16.05.09 16:35
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 01.11.06
Fra: Haugesund
Medlem nr: 15 943

Heisann!

Har akkuratt fått meg en Samsung SGH-i450. Altså; En Nokia i Samsung-klær, om jeg kan få lov å kalle den for det :b (Dette sikkert pga. S60-series Operativ Systemet som også benyttes av Nokia)

-Anyways!

Er meget fornøyd med denne, men én ting irreterer meg grenseløst.
Kjøpte den billig av ei veninne som ikke helt likte den, og da selvsagt brukt av henne i 4 mnd.
Den henger seg opp i ett sett.

Kan ta et irriterende eksempel:

I dag ringte jeg til moren min, men mobilen hennes var av. Jeg fikk "legg igjen beskjed etter pipe-tonen" og begynnte å trykke på "legg på" knappen. Ingen respons.. Så det hele endte med at hun ringte til mobil-svareren sin å fikk høre meg banne å steike, samtidig som jeg lirker opp bak-dekselet og denger ut batteriet :b

Ikke bare da, men andre ganger også. Når jeg har hatt den i lomma en stund å tar den opp, reagerer den ikke når jeg slider den opp for å låse opp tastaturet.
Dette gjelder også andre veien.. Det hender at den ikke reagerer når jeg slider den igjen for å låse tastaturet :/

Så derfor lurer jeg på om det finnes noe firmware update for denne?
Har sjekka på Samsung.no/.com men uten hell.
Er det noe måte jeg kan "re-installere/formatere" den ved bruk av standard USB data-kabelen?

Dessuten hadde det også vært deilig å få formatert den totalt, for nå ligger det en haug med gjøremål i kalenderen som veninna mi har skrevet samt noen andre ting her-og-der.

Oh; By the way.
Det er noen tema hun har lastet ned/installert her, men som jeg heller ikke får sletta.

-Setter pris på all slags svar wink.gif

--------------------
Lyst å føle deg litt dum? Klikk her
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 22.08.19 12:37
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone