IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Bor Du I Oslo?
ellebasi
post 04.05.07 23:22
Innlegg #1

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 15.06.06
Medlem nr: 14 806

Jeg handler og forhandler litt hos Telecorner, og er svært fornøyd. De har gode priser og selger både nytt og brukt innen mobil og data. De har også en nettside, men den er dårlig, så det er bedre å titte innom personlig å titte. Adressen er pilestredet 27, rett over gata for blitz-huset, på hjørnet der. Hyggelig personell også, så dette er å anbefale.

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tormodro
post 05.05.07 09:42
Innlegg #2

Ble med: 01.08.06
Fra: Setskog
Medlem nr: 15 240

SITÈR(ellebasi @ 05.05.07 00:22) *

Jeg handler og forhandler litt hos Telecorner, og er svært fornøyd. De har gode priser og selger både nytt og brukt innen mobil og data. De har også en nettside, men den er dårlig, så det er bedre å titte innom personlig å titte. Adressen er pilestredet 27, rett over gata for blitz-huset, på hjørnet der. Hyggelig personell også, så dette er å anbefale.

Grenser vel til litt gratis reklame dette, men jeg har selv byttet inn en telefon der en gang, og kjøpte ny hos de, og fikk veldig god service. Ingenting å utsette på de.

--------------------
Mvh. Tormodro.
+Quote Post
ellebasi
post 05.05.07 10:00
Innlegg #3

Ble med: 15.06.06
Medlem nr: 14 806

SITÈR(tormodro @ 05.05.07 10:42) *

SITÈR(ellebasi @ 05.05.07 00:22) *

Grenser vel til litt gratis reklame dette, men jeg har selv byttet inn en telefon der en gang, og kjøpte ny hos de, og fikk veldig god service. Ingenting å utsette på de.

Ja, det er litt reklame, men det er det jo forsåvidt det når man har gjort et godt kjøp på nettbutikker også, og anbefaler de. Men dette er jo til alles beste, og hva er vel bedre enn at det kommer flere innom den butikken og får en god deal, samtidig som at jeg får flere gode telefoner å velge mellom til bytting /kjøping senere?! Jeg har vært en aktiv kunde hos de, og dette er erfaringer
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 23.07.18 16:05
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone