![]() |
![]() ![]() |
![]() |
rkva |
![]() ![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 2 Ble med: 28.03.06 Medlem nr: 14 193 ![]() |
Har noen en logisk forklaring på dette :
Jeg har en Motorola V3x mobil med Talkmore abn (Netcom nett) Når jeg er i områder med 2g (og 2.5g) så funker det og surfe på wap og sende og motta mms MEN Når jeg er i områder med 3g så funker ikke og koble seg opp på wap eller sende og motta mms Blir ganske frustrert, noen som har peil ? Simkort er klargjort for 3g og det er ingenting feil på abn , har vært i kontakt med kundeservice. Men ikke fått en logisk forklaring... Help plz:) |
y_not |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: VIP Medlem Innlegg: 5 714 Ble med: 10.01.03 Fra: Sarpsborg Medlem nr: 23 ![]() |
Har noen en logisk forklaring på dette : Jeg har en Motorola V3x mobil med Talkmore abn (Netcom nett) Når jeg er i områder med 2g (og 2.5g) så funker det og surfe på wap og sende og motta mms MEN Når jeg er i områder med 3g så funker ikke og koble seg opp på wap eller sende og motta mms Blir ganske frustrert, noen som har peil ? Simkort er klargjort for 3g og det er ingenting feil på abn , har vært i kontakt med kundeservice. Men ikke fått en logisk forklaring... Help plz:) Prøv å slå av 3G antenna og bare bruk GSM antenna. Gjør vel det i en eller annen innstilling i tlf. Sikkert en sw bug. -------------------- "Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your life."
Låser opp alle Sony Ericsson: T610/T630, K500i,K508i, K700i, K750i, W800 etc etc...;) Sjekk ut galleriet mitt: www.gallerituddenham.com |
rkva |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 2 Ble med: 28.03.06 Medlem nr: 14 193 ![]() |
Har noen en logisk forklaring på dette : Jeg har en Motorola V3x mobil med Talkmore abn (Netcom nett) Når jeg er i områder med 2g (og 2.5g) så funker det og surfe på wap og sende og motta mms MEN Når jeg er i områder med 3g så funker ikke og koble seg opp på wap eller sende og motta mms Blir ganske frustrert, noen som har peil ? Simkort er klargjort for 3g og det er ingenting feil på abn , har vært i kontakt med kundeservice. Men ikke fått en logisk forklaring... Help plz:) Prøv å slå av 3G antenna og bare bruk GSM antenna. Gjør vel det i en eller annen innstilling i tlf. Sikkert en sw bug. Hm. Jeg vil jo bruke 3g nettet. Jeg har flasha og lagt inn ny sw på den. Alt funker 100% bare at i 3g nett så funker ikke mms og wap...damn!!! blir sint ![]() |
![]() ![]() |
Lo-Fi versjon | Dato og klokkeslett: 13.12.19 01:55 |