![]() |
![]() ![]() |
![]() |
HoKo |
![]() ![]()
|
![]() Unlocker og Flasher ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 440 Ble med: 10.12.04 Fra: Tromsø Medlem nr: 8 634 ![]() |
Hey Hey
![]() Er din telefon operatør sperret fikser jeg dette. Kan samtidlig ta bort entry/dj juice og netcom oppsett hvis ønskelig Kan også fjerne sikkerhetskode/låsekode . ![]() Husk å ha batteriet fullt ladet Kan ta delemobiler, fuktskada mobiler osv i bytte/delbetaling Jeg kan unlocke ALT av Sony Eriscsson telefoner!!! Det vil si ALT!! Dette koster fra. fra 150,- til 300,- Når det gjelder kun unbrandig (fjerner entry) på din Sony Ericson tar jeg kr 150,- Når du vil unbrande (fjerner entry) og unlock på din Sony Ericsson koster det deg fra 150 til 350,- Finner du ikke din modell listet oppført oppfør skal du bare sende en mail. Da jeg ikke gidder å oppdatere denne listen for hver modell som kommer, men som sagt unlocker jeg alle modeller. Hvis du skal unlocke/unbrande flere telefoner så ta kontakt for bedre deal ![]() pluss eventuelt frakt vet forsendelse! Annbefaler rekomandert ca 71,- hver vei. Posten har forsikring på opptil 5000,- om den sku forsvinne på turen. Da jeg tar ingen ansvar for at den eventuelt sku bli borte =( Lurer du på noe bare skriv en pm en mail på jens-arne@hafeld.no eller mob: 91774931 Bor i Tromsø! Min Adresse: Jens-Arne Hafeld Innelvveien 23 9100 Kvaløysletta Dette innlegget er endret av HoKo: 09.12.08 22:44 -------------------- Hey hey
Jeg unlocker/fjærner entry og tar bort låsekode på ALT av Sony Ericsson Holder til i Tromsø Ta kontakt før en uforpliktende samtale TRYKK HER mvh: Jens-Arne Hafeld p.s: Har du en deffekt Sony Ericsson tlf liggende? jeg er innterisert! |
rayho |
![]()
|
![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 18 Ble med: 10.01.05 Medlem nr: 9 297 ![]() |
Anbefales på det varmeste. Rask og smertefritt
![]() |
maxpayne |
![]() ![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 1 Ble med: 14.03.05 Medlem nr: 10 380 ![]() |
Hva kan man si?
Raskt og effektivt utført!! Anbefales på det varmeste ![]() ![]() Max |
Boggibill |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 2 Ble med: 26.04.05 Medlem nr: 10 991 ![]() |
Denne personen anbelfaler jeg på det sterkeste.
Jeg fikk låst opp et par telefonen av han. Alt gikk smertefritt, og jeg er kjempefonrøyd. MVH: P.P |
Heims |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 1 Ble med: 26.04.04 Medlem nr: 4 180 ![]() |
Veldig rask og troverdig.
Anbefales! -------------------- Samsung D500
|
steinslett |
![]()
|
SE for ever! ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 25 Ble med: 11.10.04 Fra: Mo i Rana Medlem nr: 7 239 ![]() |
Kan anbefale denne tjenesten på det sterkeste. Opplåsningen ble utført raskt, og varen ble sendt neste dag.
![]() Kommer til å benytte meg av denne personen ved en senere anledning. ![]() -------------------- //steinslett
|
Madman |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 5 Ble med: 12.03.05 Medlem nr: 10 346 ![]() |
Heisann
Må bare takke HoKo for en meget kjapp jobb på K508'n min. Enkelt og raskt. Dette er gutten du må sende tlf'n din for å få den åpnet. |
harry_inge |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 4 Ble med: 22.07.05 Medlem nr: 11 934 ![]() |
Sendte inn 2 telefoner til denne karen...Alt gikk bra..anbefaler og sende inn til han. Eneste var at posten er treig, men det er posten sin skyld!!
|
nordland70 |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 1 Ble med: 25.07.05 Medlem nr: 11 966 ![]() |
Supert! Takk for hjelpen. Nå kan jeg bruke min 750 på Tele2 !
|
Roy Arne |
![]()
|
Uregistrert ![]() |
Hei
Ringte karn å fikk snakket med han. Hyggelig ung kar, 3 timer senere møtte jeg han i sentrum og fikk unlocket mobilen min i en fei. Annbefales +++ |
inkje dekning |
![]() ![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 1 Ble med: 09.08.06 Medlem nr: 15 312 ![]() |
![]() |
Guest_hito(uregistrert) |
![]()
|
Uregistrert ![]() |
Kjempeflink! Han er bare super
![]() |
Guest_martinsen(uregistrert) |
![]()
|
Uregistrert ![]() |
denne karen er til å stole på, fikser det som avtales raskt og skikkelig.
|
Ole Jensen |
![]() ![]()
|
Uregistrert ![]() |
Kjemehyggelig ung mann, unlocket telefonen min samt fjernet netcom meny på min K850 på 1 dag.
Møtte meg i sentrum i Tromsø samme dag |
Guest_erik(uregistrert) |
![]()
|
Uregistrert ![]() |
annbefales. gikk fort og greit å låse opp 2 tlf.
|
BalleKnalle |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 2 Ble med: 04.07.08 Medlem nr: 21 010 ![]() |
Sendte min SE W890i til det kalde nord og fikk den debrandet. Fungerer smertefritt
![]() |
Gjest |
![]()
|
Uregistrert ![]() |
Enkelt, pålitelig og ganske billig!
Kun posten som tar seg litt tid.. (til Bergen) Takk for hjelp! |
![]() ![]() |
Lo-Fi versjon | Dato og klokkeslett: 15.12.19 11:17 |