IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Flashe Xbox360 Bios?, Spille av brennte dvd-er
HulkHaugen
post 19.09.07 17:31
Innlegg #1

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 18.11.05
Medlem nr: 13 138

Hei! Jeg har desverre nettopp klart å ødelegge min Guitar Hero II dvd, og det er jo kjipt..

Har lite peiling på flashing å slikt, men har hørt at jeg kan spille av brennte dvd-er hvis jeg har flashet den. hadde håpet at jeg kunne brenne av en kopi, enten av min hvis det går, eller fra en kompis..

Finnes det en bra guide på det noen vei?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Djgunnah
post 20.09.07 07:14
Innlegg #2

Ble med: 21.03.07
Medlem nr: 17 085

Det finnes masse guider på nettet ... tongue.gif

men det du måå huske er at viss man åpner den, ryker garantien ... så du må tenke deg godt om ... rolleyes.gif

mvh
-Djgunnah
+Quote Post
n00ky
post 25.09.07 18:15
Innlegg #3

Ble med: 18.03.03
Medlem nr: 278

å flashe en xbox 360 er ikke like lett som det var med xbox 1... du må ha ett spesifikt sata-kort på pcen din (husker ikke hvilket akkurat nå), jeg måtte selv kjøpe meg ett for det som var med i pcen fra før ville ikke ha funket.

om du velger å gjøre det selv så står det meste i denne PDF-filen;
Hacking The Xbox 360 For Dummies
(men søk mer på nett og les, les, les... du får aldri lest deg til for mye informasjon om dette. syns jeg tongue.gif)

så les, tenkt deg nøye om og om du kommer frem til at du skal gjøre det selv så må du først sjekke at du har alt utstyret som skal til og følge instruksjoner til punkt og prikke.

lureste er nok å sette det bort til de som har gjort dette mange ganger før. ligger sikkert noen annonser ute på qxl.no el.lign. til folk som gjør det for deg for en 4-500 kr eller kanskje billigere. det kommer antagelig til å koste like mye eller mer å skaffe de deler som skal til for å gjøre det selv uansett...

(jeg gjør ikke dette lenger da jeg glemte å fjerne sata-kortet da jeg solgte min "mod-pc" (der jeg hadde alt av modifiseringsverktøy etc. og jeg ikke har orket å skaffe ett nytt...)

Dette innlegget er endret av n00ky: 25.09.07 18:16

--------------------
Xbox
Xbox 360 Premium [Flashet]
3x Xbox 1 [DuoX2 | XBMC | HDD-upgrade]
PSP
2x Fat [Svart] [Custom Firmware]
1x Slim [Hvit] [Custom Firmware]
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 13.11.19 18:58
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone