IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Bytte Av Språk Fra Eng Til Norsk På Se W880i
chiron
post 12.02.10 09:08
Innlegg #1

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 11.08.04
Fra: Karmøy
Medlem nr: 5 914

Heisann alle sammen.

Jeg kjøpte meg en W880i på ebay, og den er på engelsk språk.
Har både FS og MAIN firmware (Region 4), så det jeg lurer på, er om det er en enkel sak å flashe telefonen med f.eks XS3.1++ eller SETool Lite siden det er DB2020?
Er det noe jeg må ta hensyn til? Dvs er det en fordel å flashe samme firmware som er installert allerede, eller er det det samme hvilken versjon, så lenge det er CID52?
Tlf er ikke operatørlåst, og jeg har flashet en SE K810 DB2020 før, for å fjerne operatørlåsen, men fikk litt problemer med å komme gjennom på nettet etterpå av en eller annen grunn.

Håper Dere kan hjelpe, da jeg er en fattig musiker og helst vil gjøre det selv, samtidig som jeg kanskje lærer noe av det. ;-)

Mvh
ChiRon

Dette innlegget er endret av chiron: 12.02.10 19:16
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
chiron
post 12.02.10 12:08
Innlegg #2

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 11.08.04
Fra: Karmøy
Medlem nr: 5 914

Utrolig!
Ved et lykketreff, fikk jeg en ekstra SE W880i Norsk uten operatørlås, som kun mangler batteridekselet,men ellers er den helt i orden.
Hadde det ikke vært lettere å bare skifte "hovedkortet" på den,istedet for å flashe ny firmware, og beholde alle andre komponenter som display,deksler osv., siden den engelske jeg kjøpte først er helt strøken utseendemessig, mens den norske er litt oppskrapet i metallet og displayglasset, samt at den er sølvfarget istedenfor gullfarget, som jeg likte mye bedre.
Er det noen som vet om det bare er å "sette igang" med en nr. 12 torx for å skifte hovedkortene? Eller er det noe jeg bør passe meg for? Det virker som alle moduler har samme software/firmware-versjon, så det skulle vel gå greit?
Kan gjerne bytte den engelske W880i'en i noe datautstyr eller mobilstæsj,f.eks et 8-16Gb M2 micro-kort hadde vært greit å ha.... ;-)
Er en veldig bra mp3-spiller på den,3G,videoanrop,ok Java-kompilator,og god TFT-skjerm med 262 0000 farger på 170x240 oppløsning (1600x1200) tror jeg, men telefonen mangler jo bare batteridekselet for å være komplett. Koster nok ikke mer en 40-50kr for et nytt, tipper jeg. ;-) Original lader kan leveres med, samt et 1Gb M2 minnekort og DCU-65 USB datakabel og noen Gb med programvare,JAVA-apps og spill etc....
Avogtil har man bare flaks... :-) Helt sprøtt at det skulle være samme modell jeg fikk tak i da... Legg igjen en PM om du er int i den engelske, så blir vi nok enige.

-Chiron
Bergen

Dette innlegget er endret av chiron: 12.02.10 19:13
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 21.11.19 09:33
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone