IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> C75 Og Manglende T9
DEB
post 09.01.09 22:44
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 09.01.09
Medlem nr: 22 752

Hei, er nytt medlem her.

Druknet min Samsung på fjellet i sommer, om måtte ta i bruk en C75 som jeg kjøpte til dattera mi for to år siden. Den var da brukt i 2-3 mnd før den ble lagt vekk.

Vel, siden jeg aldri leser bruksanvisninger, så rotet jeg det litt til.

Brukte *#9999# og foretok en reset på telefonen. Gikk inn på menyen og valgte å slette alle lagrede filer. Ok så langt. deretter så rotet jeg litt frem og tilbake og stilte tilbake til fabrikkinnstillingen.

Fungerte ok, trodde jeg.

Følgende skjedde: Tlf er stilt inn til å bruke T9, men i listen(i sms) mangler valget T9, det gjelder da i alle språk.

Har letet litt på nettet men finner ikke noe support for telefonen. Siemens har sluttet med supporten, og Benq har ikke noe.

Så, siden det var mulighet( ifølge noe info på nettet) å oppdatere software via wap/gprs, så burde det vel være mulig å overføre nødvendige filer direkte til tlf, via IR ? og deretter installere direkte fra filene på tlf? ( Det er ikke verd å kjøpe kabel til denne tlf)

Det er plundrete å bruke tlf uten T9, og det er ønskelig med tips om hva som kan gjøres. Da også evt linker til nødvendig software (T9), og fremgangsmåter.

Takk på forhånd

DEB
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 17.12.17 14:53
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone