IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Hvordan Overføre Iphone Apps Fra En Iphone Til En Annen ?, hvordan overføre iphone apps fra en Iphone til en annen ?
Iphoneboy
post 06.10.09 19:00
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 06.10.09
Medlem nr: 23 724

hvordan overføre iphone apps fra en Iphone til en annen ? Når jeg overfører en app til en annen sin pc, kan han ikke overføre det fra Itunes til Iphonen.

Dette er feilmeldingen som kommer på skjermen:
Programmet ble ikke installert på Iphone- enheten fordi det oppsto en ukjent feil ( 0xE8008001)

HJELP MEG sad.gif

Dette innlegget er endret av Iphoneboy: 06.10.09 21:06
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Fredrik
post 06.10.09 21:16
Innlegg #2

Group Icon

Gruppe: Administrator
Ble med: 30.11.02
Fra: Os, utenfor Bergen
Medlem nr: 1

Fordi de er kopibeskyttet...

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Administrator - Forum.Unlock.no
Daglig leder Unlock.no
+Quote Post
Fjellgjeit
post 13.10.09 09:56
Innlegg #3

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 11.03.07
Fra: Trondheim
Medlem nr: 17 001

SITÈR(Iphoneboy @ 06.10.09 19:00) *

hvordan overføre iphone apps fra en Iphone til en annen ? Når jeg overfører en app til en annen sin pc, kan han ikke overføre det fra Itunes til Iphonen.

Dette er feilmeldingen som kommer på skjermen:
Programmet ble ikke installert på Iphone- enheten fordi det oppsto en ukjent feil ( 0xE8008001)

HJELP MEG sad.gif

iPhone, touch og iPod produkter kan kun være synkronisert med èt mediebibliotek omgangen, dette betyr at du ikke bare kan synkronisere med en annen sitt bibliotek (og program for den del) uten å gjøre maskinen til kompisen din som vert (noe som betyr at du også mister det du har fra før...).

Du kan i og for seg gjøre det slik:

1. Nyere programvare av iTunes tillater ut/inn/bytting av aktiv iTunes konto, han kan logge inn på din telefon laste ned programet på nytt gratis (...siden du allerede eier en kopi av dette programet laster du det ned kostnadsfritt...).

2. Skal du nå kunne beholde programet ved synkronisering må han også logge inn på iTunes på den macen/pc'n du synkroniserer med til vanlig, trykke på "Butikk" øverst, og velge "Autoriser datamaskinen..." (eventuelt kan du skru på manuel synkronisering av programmer).

Tilsvarende kan IKKE gjøres med sanger, siden iTunes ikke tillater at man laster ned musikken mer en èn gang.

Jeg og min samboer har en Touch og en iPhone, om hun kjøper et program og synkroniserer så får jeg automatisk det hun har kjøpt neste gang jeg synkroniserer, vi har hver vår iTunes konto men begge kontoene er autorisert for samme PC.

Dette innlegget er endret av Fjellgjeit: 13.10.09 09:57

--------------------
Med vennlig hilsen
Den norske fjellgjeita
Gjeitenes Samfunnsgruppe for Mobiltelefoni (GSM)

*SMT/SMD-Reworking, *Varmluft-/kontaktslodding, *Kretskortteknikk.
*PCB reconstruction, *Multi-Layer PCB construction.
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 23.10.19 22:54
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone