IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Anbefalinger, av spill..
Bleiken
post 23.01.06 01:34
Innlegg #1

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 20.12.05
Medlem nr: 13 382

Hei Hå!

Kunne tenke meg en diskusjon på anbefaling av spill. Hovedsakelig til den originale Xboxen da jeg har denne, men også Xbox 360 hvis du skulle føle for det..

For å gjøre det enkelt:

Hva er Din Topp 5 liste over Xbox-spill?

Min sin (xbox):

1 - True Crime - New York City
2 - GTA San Andreas
3 - Tony Hawk - American Wasteland
4 - Prince of Persia - Two Thrones
5 - Super Monkey Ball Deluxe

Sikkert endel uenigheter alt etter hva en har prøvd, hva en liker og hva en legger vekt på. Kom gjerne med generelle tips til spill med rå spillbarhet, ekstrem grafikk eller fancy intro. Alt hva du måtte anbefale. Eventuelt hvis du er skikkelig frik kan du kategorisere etter sjanger også.. Bilspill, FPS, Strategi, Sport, Krig osv.. Blir det for lite med Topp 5 er du velkommen til å legge ut Topp 10.

smile.gif

Dette innlegget er endret av Bleiken: 23.01.06 01:44

--------------------
Written by Lindhjem
Url: www.tunhovd.com
Bæsja jeg på leggen nå?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Fredrik
post 23.01.06 02:09
Innlegg #2

Group Icon

Gruppe: Administrator
Ble med: 30.11.02
Fra: Os, utenfor Bergen
Medlem nr: 1

Jeg spiller ikke spesielt mye, og er få spill som klarer å engasjere meg mer enn 30 minutter. Følgende spill kommer jeg på som jeg har spillt i mer enn 5 timer:

- Need for speed Most wanted
- Need for speed Underground 1 (IKKE 2)
- Agressive Inline
- SSX
- Rallisport Challange

Er et par til jeg ikke kommer på...

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Administrator - Forum.Unlock.no
Daglig leder Unlock.no
+Quote Post
-Knight-
post 25.01.06 21:53
Innlegg #3

- Xbox Modifiserer -

Ble med: 12.04.05
Fra: Nord-Trønderlag
Medlem nr: 10 804

Min Topp 5 Liste:

Xbox
1 - Halo Serien (Nr 2 er litt bedre.Men,det er tross alt ett spill delt i tre..!)
2 - NFS:Most Wanted (Hvilken orgasme dette er..!)
3 - Midnight Club 3:DUB Edition (Alt hva underground'ene har, pluss mer..!)
4 - Forza Motorsport (Det nærmeste vi kommer til Gran Turismo..!)
5 - Unreal Championship 2 (Fremtids 'Non-stop shooter' i utrolig tempo..!)

Hver sin smak!

Dette innlegget er endret av -Knight-: 26.01.06 22:12

--------------------
+Quote Post
Bleiken
post 29.01.06 19:01
Innlegg #4

Takk for svar folkens!

Trodde denne tråden skulle bli en slager, men der tok jeg skrekkelig feil.. blush.gif

Mulig folk er flaue over hva de spiller.. Hvem vet..

--------------------
Written by Lindhjem
Bæsja jeg på leggen nå?
+Quote Post
-Knight-
post 29.01.06 19:07
Innlegg #5

- Xbox Modifiserer -

Folk er litt slakke her ja, synd.. for jeg elsker dette forumet (xbox) biggrin.gif
...
Men vi kan øke denne til en topp 60 spill.. da skal jeg kunne bidra med ett par stykk.. hehe msn-wink.gif

--------------------
+Quote Post
Mortiz
post 29.01.06 20:36
Innlegg #6

Half Life2 FanBoy

Ble med: 06.01.04
Fra: Selbu
Medlem nr: 2 590

Skaff HL2. Men det bør kjøres på Xbox. På Xbox 360 blir spillet helt mongo. Håper de fikser det i nær fremtid.

Ellers er NFS: MW et knall spill, både Xbox og 360 utgaven wink.gif

--------------------
Half life2: Deathmatch RULER!!!!!!
+Quote Post
Bleiken
post 30.01.06 00:19
Innlegg #7

QUOTE(Mortiz @ 29.01.06, 20:36) *

Skaff HL2.

Takk for tips! Må sjekkes ut.. smile.gif

-Knight- : Topp 60.. hehe, sick! tongue.gif

Ehm.. Litt sånn utenom topp-lister må jeg si jeg blei mektig imponert over Introen til GTA Vice City. Den gav meg litt good-feeling. Ellers testa jeg ut Mafia her om dagen. Kult å utfordre taxi-egenskapene.. hehe. Verdt et forsøk visst du har god tålmodighet..

Raskest tid for å få ei dame til sengs i Playboy Mansion? Hehe.. første gang jeg prøvde tok det 15 min ca.. Kjøpte en sofa jeg plasserte i hagen, inviterte til party og dro med meg ei dame i undertøy ut og starta flørtingen..

Et spill som kunne vært kult med projektor, recarostol og ratt må være The Italian Job. Mini Morris i høy hastighet. La merke til at burnemerkene på bakken ble værende selv etter minutter med smultringproduksjon. Stort pluss! Misliker når sporene går vekk etterhvert som du spinner..

Spillbarhet: Riddick! Helt rått!! Bra grafikk og god historie. Spilte det til jeg kom til en scene hvor jeg måtte springe ned i et mørkt h****** av en labyrint, med fakler som du kasta foran deg og ekle (les: EKLE) halvnakne veldig realistiske monstre kommer mot deg. Da måtte jeg tørke vekk svetten fra panna og starte et bilspill.. hehe.

Ellers... Gun tror jeg det het.. skulle bli lært opp i begynnelsen av en gamling med hagle og rifle å skyte dyr. Bra grafikk og spillbarhet. - Band of Brothers må også nevnes som et spill med bra spillbarhet. Eneste minuset her er at du (hvertfall jeg) er nødt til å dø i begynnelsen av spillet. Jeg er av typen som misliker å få - på statistikken, så resultatet ble at jeg restarta levelen 6-7 ganger før jeg måtte gi opp og fortsette spillet...

Må legges til at jeg er en periodespiller.. Kan spille 15 timer, så kan det gå ei uke eller to før jeg skrur på xboxen igjen.

Ha ei fin spilluke! msn-tongue.gif

--------------------
Written by Lindhjem
Bæsja jeg på leggen nå?
+Quote Post
-Knight-
post 30.01.06 16:14
Innlegg #8

- Xbox Modifiserer -

QUOTE(Bleiken @ 30.01.06, 00:19) *

Ehm.. Litt sånn utenom topp-lister må jeg si jeg blei mektig imponert over Introen til GTA Vice City. Den gav meg litt good-feeling.

Ja, neste gang du spiller Vice City (fra starten av) må du se filmen 'Scarface' (Al Pacino)

Det virker som om de har tatt hele handlinga fra den filmen.
Tatt bort litt og lagt til litt,Brilliant laget!

Du får en ekstra god følelse å spille det spillet hver gang du spiller sener fra filmen!

--------------------
+Quote Post
Bleiken
post 01.02.06 00:51
Innlegg #9

QUOTE(-Knight- @ 30.01.06, 16:14) *

Ja, neste gang du spiller Vice City (fra starten av) må du se filmen 'Scarface' (Al Pacino)

Hehe, jepp veit. Er ikke så in i spill, men film har jeg sett en del av. Husker Scarface godt.. Sykt bra film. cool.gif

Æsj.. så sklir tråden ut.. Var ikke ment som et innlegg til meg, men som en generell tråd hvor folk kan gi og få tips til spill en bør kjøpe.. Kjipt å betale mangfoldige timer på å finne ut hvilket spill en skal kjøpe, for så og finne ut at det ikke var noe bra..

Menee.. siden ingen er interessert i å legge ut listene jeg savner likevel kan det være det samme. Idèen var hvertfall god! blush.gif Bleiken logging out. End of conversation.

--------------------
Written by Lindhjem
Bæsja jeg på leggen nå?
+Quote Post
Bleiken
post 12.03.06 15:21
Innlegg #10

QUOTE(Bleiken @ 01.02.06, 00:51) *

Bleiken logging out. End of conversation.

Selv om Bleiken har logga av diskusjonen er dere velkommen til å legge ut flere Topp 5 lister...
Kommer nye titler hele tida, så ingenting i veien for at tidligere postere legger ut nye lister heller.

Andre kreative diskusjonsemner: Kommende spill-titler dere gleder dere til, gi spill karakterer, "fraråde folk å kjøpe"-spill osv osv.. Alle skal chippe xboxen men ingen vil diskutere spill.. snodig. Tydeligvis ikke spilling xboxen blir brukt til..

msn-tongue.gif

--------------------
Written by Lindhjem
Bæsja jeg på leggen nå?
+Quote Post
Kebab-hunter
post 14.03.06 12:50
Innlegg #11

Ble med: 10.11.05
Fra: Fredrikstad
Medlem nr: 13 068

- Need For Speed - Most Wanted
- SSX On Tour
- Tony Hawk - American Wasteland
- Tonyhawk Underground 2
- Ingen (Fordi xboxen min ikke klarer å spille flere spill)
- Ingen (Fordi xboxen min ikke klarer å spille flere spill)

Hadde xboxen min fungert 100% så hadde det sikkert vært flere, har kjøpt ca 30 spill og "lånt" noen å lagt inn på disken, men blir like skuffet every time fordi de ikke starter.

Forresten noen som har lyst til å skrive litt om hvordan forza motorsport er? Grafikk, styring, vanskelighetsgrad av selve spillet osv?

Dette innlegget er endret av Kebab-hunter: 14.03.06 12:51

--------------------
Nokia N70 - 8GB, Nokia N72 - 4GB, Nokia N98 - 8GB
Sony Ericsson xperia X10 - 32GB
+Quote Post
ole_mats
post 19.03.06 09:34
Innlegg #12

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 18.03.06
Medlem nr: 14 127

Jeg kjøpte spillet "Burnout revenge" og det holder til en 2er for meg
Synes det kan bli noe mørkt i spillet - noe mange spill har men som allikevel er gode. Når en ikke kan lage mer enn 3 profiler, er det også noe som trekker ned når kamerater, venner, familie og ellers bruker samme spillekonsoll.

Tiger Woods tour 2005 er for langsomt - men allikevel holder til en god 3er. For meg blir det hakket for mye med påkledning og krimskrams man må forholde seg til. Hva har øyenfarge og rompestørrelse noe med golf å gjøre om ikke det har med at de aller fleste normale mennekser skal føle seg utilpass? Jenter kan kanskje like det jeg ikke liker, og det er helt i orden dersom det hadde vært en opsjon for dette og noe en kan velge.
Golfspillet burde være tilgjengelig på den måten at man lett kommer igang, selv om det er fordeler ved gradvis stigning. Golf kan bli morro med den rette spillekvalitet.

Xbox er nytt for meg, men ser frem til å spille mange spill og heller bruke PC til noe annet.
+Quote Post
Bleiken
post 14.04.06 22:37
Innlegg #13

Som gammel Tomb Raider entusiast fra Playstation 1 har jeg nå skaffet meg Tomb Raider: Legend til Xbox. Har spilt det et par timer nå og etter min mening er det et av de råeste spillene til konsollen. Knall grafikk, gode kontroller, nydelig dame. Hehe, kan ikke bli bedre enn det. Anbefales på det varmeste. Nå må jeg spille videre smile.gif

Relaterte linker:
http://www.dinside.no/php/art.php?id=299283

--------------------
Written by Lindhjem
Bæsja jeg på leggen nå?
+Quote Post
ZyCoN
post 15.04.06 02:37
Innlegg #14

Group Icon

Gruppe: VIP Medlem
Ble med: 03.02.03
Fra: Nordkisa
Medlem nr: 50

kan huske at jeg hadde MANGE timer med tomb raider på playstation 1. ufattelig bra grafikk var det også..

--------------------
Save a dollar a day and some day you'll be sorry it
wasn't two dollars.
+Quote Post
Bleiken
post 15.04.06 11:03
Innlegg #15

Hehe, know. thumbup.gif

Likte du det til playstation 1 har jeg bare et råd: Løp og kjøp! Kom dessverre over en liten bug i natt, ellers hadde det vært feilfritt. Skulle hoppe ned fra en fjellkant 3 timer ute i spillet, så ble Ms Croft hengende i løse lufta mellom fjellet og et nivå under og hakke.. Kom ingen vei.. var ikke mulig å velge last checkpoint, og ettersom jeg ikke er den som saver for ofte valgte jeg load - last saving. Det resulterte i at jeg måtte begynne der jeg slapp et par timer før. Arg. Men, ingen sure miner. Tar opp kampen igjen i dag og fortsetter der jeg slapp. Ikke å legge under en stol at det var langfredag i går.

Alt i alt gir jeg spillet terningkast 5,5 av 6. -0,5 for irriterende bug. Nydelig grafikk. Zoome inn på Lara så står ho og blunker og greier.. w00t.gif

Dette innlegget er endret av Bleiken: 15.04.06 11:05

--------------------
Written by Lindhjem
Bæsja jeg på leggen nå?
+Quote Post
Bleiken
post 16.04.06 16:32
Innlegg #16

Hepp hepp, da var Tomb Raider: Legend runna. 9 timer brukte jeg.. biggrin.gif

Kårer det til beste spill fra min side selv med et par bugs. Nå begynner leiting etter medaljer for å åpne diverse småfrekke bekledninger inne i Croft Manor. msn-tongue.gif

--------------------
Written by Lindhjem
Bæsja jeg på leggen nå?
+Quote Post
Toffen
post 12.05.06 21:15
Innlegg #17

Ble med: 02.12.03
Medlem nr: 2 194

Spiller veldig lite xbox fortiden, men kan jo fortelle min favoritt atm.

1. Drømmefall (Dreamfall)

Liker egentlig ikke spill av den sjangeren, men det var faktisk veldig spennende. Eneste som er litt dårlig med det er sloss sekvensene.

--------------------
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 17.12.18 00:14
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone