IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Problemer Etter Overføring Av Spill, "Disc may be dirty og damaged"
Stisn
post 15.06.06 17:11
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 13.06.06
Medlem nr: 14 792

Ja, forklarelsen sier vel det meste. Problemet er at når jeg har lagt over et nytt spill, har tatt plass i god stolen og skal se hvilke krefter og nerver dette nye spillet ville bringe meg - Får jeg enkelt og greit en melding om at disken enten er skitten eller ødelagt.
Har lest om samme feilen på andre forum, men aldri sett ordentlig på det, da det ikke har inntruffet meg etter at jeg har kommet opp i godt over 30spill nå!
Hva er vel ikke mer vanlig enn at det skjer akkurat meg, etter så mange spill, og at jeg ikke har vist intresse for topicet tidligere?=)
Nå som jeg faktisk har problemet, sliter jeg med å finne fram topicet igjen, akkurat som at jeg har blad side opp og side ned på forumet her i godt over en times tid nå.
Noen som har linker til lignende topics hvor det eventuelt fins løsninger? eller noen som kort og godt kan svare meg på hva jeg skal gjøre? For en ting er sikkert, jeg gir meg ikke før spillet funker=)

På forhånd takk!

--------------------
"Yeeeeep, ain't nuttin but a peanut!"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 16.12.18 23:07
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone