IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Need For Speed Carbon, ååå jaaa!
-Knight-
post 11.11.06 15:50
Innlegg #1

- Xbox Modifiserer -

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 12.04.05
Fra: Nord-Trønderlag
Medlem nr: 10 804

Synes dette var utrolig fett spill!

dersom du likte de forrige nfs spillene så anbefaler jeg dette på det sterkeste!!!

--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Jan Helge
post 11.11.06 18:58
Innlegg #2

Group Icon

Gruppe: Administrator
Ble med: 03.12.02
Fra: Trøndelag
Medlem nr: 3

JA det er kongespill... har selv sittet med dette i ett par dager nå.. smile.gif

--------------------
http://www.mobilmuseum.net/
En av Norges største privatstyrte mobil museum.

-----------------------------------------
Donate / Donasjon:
IPB Bilde Takk til:
EXIDE jfthunder pamos Fredrik frodehans

PRIVATE MELDINGER om operatørlåskoder vil bli ignorert.
+Quote Post
Fredrik
post 11.11.06 20:54
Innlegg #3

Group Icon

Ble med: 30.11.02
Fra: Os, utenfor Bergen
Medlem nr: 1

Er så vidt kommet i gang med det, og det er jo som vanlig gøy (most wanted var/er fremdeles konge!).

Men er noen ting jeg ikke helt skjønner - jeg valgte rx8'en når jeg startet, og "unlocket" en del performance upgrades. Men så kjøpte jeg en Mitsubishi Eclipse (tongue.gif) - men på denne har jeg kun "stock" performance deler!?

Trodde først at delene kun blir unlocket på bilen du kjørte når du vant - men har da unlocket noen nye deler med eclipsen - men har fremdeles kun stock parts tilgjengelig under performance??

Btw; Skjønner ikke hva alle sammen, spesielt alle anmeldere av spillet sutrer etter. "Å, det er bare det samme som før, i ny innpakning - terningkast 3". For det første er det faktisk relativt mye nytt/forkjellig. For det andre er det jo helt meningsløst å endre på noe som fungerer perfekt.

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Administrator - Forum.Unlock.no
Daglig leder Unlock.no
+Quote Post
-Knight-
post 12.11.06 08:43
Innlegg #4

- Xbox Modifiserer -

SITÈR
Men er noen ting jeg ikke helt skjønner - jeg valgte rx8'en når jeg startet, og "unlocket" en del performance upgrades. Men så kjøpte jeg en Mitsubishi Eclipse () - men på denne har jeg kun "stock" performance deler!?

Trodde først at delene kun blir unlocket på bilen du kjørte når du vant - men har da unlocket noen nye deler med eclipsen - men har fremdeles kun stock parts tilgjengelig under performance??

ja, det der undert jeg meg over også..
men det har seg slik at bilene er i forskjellige "tier"

vi har de "dårligste" bilene som er tier 1
"middels" biler er tier 2
og de "beste" er tier 3 biler

så når du unlocker deler til tier 1 biler (rx-8) kan du kun kjøpe/bruke de delene til tier 1-type biler!
så når du fikk eclipsen (som er tier 2) så må du unlocke alt på nytt, bare at det er tier 2 denne gangen..

og til slutt er det da tier 3 som du må unlocke aller delene til!

(når du låser opp nye deler så står det etter delene hviken type tier de tilhører)
(og du kan også ser på 'rulle-teksten' under hvert av banene hvike deler du unlocker før du entrer banen)

Dette innlegget er endret av -Knight-: 12.11.06 08:45

--------------------
+Quote Post
norfoc
post 12.11.06 10:21
Innlegg #5

Ble med: 18.04.05
Medlem nr: 10 879

Får ikke helt teken på driftingen men ellers ett helt greit spill.
+Quote Post
n00ky
post 12.11.06 21:32
Innlegg #6

Ble med: 18.03.03
Medlem nr: 278

tja.. syns det var greit nok.. litt for enkelt.. og litt irriterende.. den f@ens strikken du har festa til de andre bilene... kjører du fort som f kjører de enda fortere og tar deg igjen... kjører de fra deg stopper de nesten opp og venter.. høyst irriterende.

har hatt 2 uker nå som jeg knapt har kunnet røre meg pga en operasjon i magen så har hatt MYE fritid å boltre meg på... tongue.gif
har overlevd takket være modifisert xbox til å spille spill og se film på... nå blir det å prøve call of duty 3 tror jeg. rolleyes.gif

--------------------
Xbox
Xbox 360 Premium [Flashet]
3x Xbox 1 [DuoX2 | XBMC | HDD-upgrade]
PSP
2x Fat [Svart] [Custom Firmware]
1x Slim [Hvit] [Custom Firmware]
+Quote Post
Fredrik
post 12.11.06 23:00
Innlegg #7

Group Icon

QUOTE(-Knight- @ 12.11.06 08:43) *

vi har de "dårligste" bilene som er tier 1
"middels" biler er tier 2
og de "beste" er tier 3 biler

Ah, dette gav litt mening ja biggrin.gif Takk

Det er imidlertid en del ting som irriterer meg i Carbon:

- Lagkameratene: Etter min mening er dette en fiasko de aldri burde tatt med. For det første kjører de bare i veien, slik at jeg hele tiden kræsjer i de. For det andre kjører de helt ekstremt ujevnt, slik at det hele blir helt latterlig - når de har 10 ganger raskere bil enn oss, hvorfor kan de ikke bare kjøre i mål og vinne med en gang? Dessuten, det er litt småirriterende når lagkameraten passerer deg siste hundre meterene for å ta seieren i fra deg.

- "Strikken" tar jo helt av i dette spillet... Jeg hadde 10 sekunders forsprang, som forsvant på sikkert 20 sekunder, uten at jeg gjorde en eneste feil. dry.gif Blir jo så totalt urealistisk.

- Vanskelighetsgraden er veldig ujevn. Når jeg kjøpte den nye bilen, var denne (fremdeles) langt tregere enn konkurrentenes biler. Pga dette var jeg i flere løp sjanseløs, til tross for at jeg kjørte tilnærmet feilfritt. Det var ganske enkelt ikke mulig å ta de igjen pga bilen min ikke gikk like fort. Strikken virker tydeligvis ikke alltid like godt andre veien. I de aller fleste andre løpene derimot, er det ekstremt enkelt å vinne.

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Daglig leder Unlock.no
+Quote Post
Fredrik
post 14.11.06 02:06
Innlegg #8

Group Icon

En liten oppdatering av inntrykk etter at jeg har spillt ca dobbelt så langt:

1. Er ikke Carbon MYE kortere enn Most Wanted? Har jo kommet over 60% i carreer på sikkert 3-4 timer total spilling.
2. Løpene er kjedelige. Bilene du kjører mot er totalt random, og akkurat denne kjøringen begynner jeg å bli veldig lei siden det er så mange av de... Checkpoint er de eneste løpene som er gøy, da jeg slipper å irritere meg over motstandere som er helt uberegnelige. Speedtrap og sprint i nedoverbakkene er også ganske gøy.
3. Drifting er faktisk det gøyeste synes jeg - spesielt i nedoverbakkene. Derfor er det ekstremt irriterende at det er så få drifte-løp.
4. Utrolig irriterende å måtte ta gamle løp om igjen pga de andre forsøker å ta over. Burde i det minste fått ny belønning da.

Tror jeg gir Need For Speed Carbon en 4'er på terningen. Most Wanted har en sterk 5'er. Hadde Most Wanted hatt drifting hadde det vært en soleklar 6'er.

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Daglig leder Unlock.no
+Quote Post
-Knight-
post 14.11.06 09:18
Innlegg #9

- Xbox Modifiserer -

spillet virker som det korteste siden underground 1...

driftinga er bare knall,hehe..litt vanskelig med noen av bilene da..
Men jeg synes ellers det er et ok spill..

--------------------
+Quote Post
mr. me
post 15.11.06 13:43
Innlegg #10

Ble med: 19.11.05
Fra: bergen, bor i moss
Medlem nr: 13 142

Eg prøvde dette på xbox 360 i sommer! å det var utrolig fett! =)
eg SKAL ha det!

--------------------
http://www.92028672.tk
Filmlisten min...

Mine mobiler: Sony Ericsson K850i, Sony Ericsson W880i, Sony Ericsson W810i, Sony Ericsson K700i,nokia N-Gage
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 24.09.18 05:09
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone