IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Hvorfor Svarer Ikke Fredrik (unlock)?, Hvorfor svarer ikke Fredrik (unlock)??
Flex
post 23.02.06 04:33
Innlegg #1

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 11.08.04
Fra: Sandnes
Medlem nr: 5 920

Hei!

Noen som kan si meg hvorfor Fredrik Unlock.no ikke svarer meg når jeg sender
han mail ??

Har sendt han sikker 5 mailer til unlock@unlock.no men får aldri noe svar..

no.gif jawdrop.gif

--------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Fredrik
post 23.02.06 05:09
Innlegg #2

Group Icon

Gruppe: Administrator
Ble med: 30.11.02
Fra: Os, utenfor Bergen
Medlem nr: 1

Beklager... Har hatt veldig mye å gjøre om dagen..

Har fikset det nå.

OBS: Norsk språk i forumet er slettet, fordi det ikke var ferdig, noe som førte til at mange linker var borte (slik som i dette tilfellet - linken som lar deg redigere et innlegg).

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Administrator - Forum.Unlock.no
Daglig leder Unlock.no
+Quote Post
NOKIA
post 06.03.06 02:53
Innlegg #3

Ble med: 09.05.03
Fra: OSLO
Medlem nr: 717

det ble 1 misforstårelse mellom meg og han og han vil ikke la meg skrive noe i forum!!

kan noen forklare meg hva menes med
"Det er kun aktive medlemmer i forumet som kan reklamere her - dvs, det er ingen vits i å registrere seg og poste et innlegg, og forvente at du skal få gratis reklame. Det er kun personer som faktisk oppholder seg i forumet, og bruker det til andre ting enn egenraklme som får lov å reklame i denne kategorien"

Dette innlegget er endret av NOKIA: 06.03.06 03:24
+Quote Post
y_not
post 06.03.06 20:03
Innlegg #4

Group Icon

Gruppe: VIP Medlem
Ble med: 10.01.03
Fra: Sarpsborg
Medlem nr: 23

QUOTE(NOKIA @ 06.03.06, 02:53) *

det ble 1 misforstårelse mellom meg og han og han vil ikke la meg skrive noe i forum!!

"Det er kun aktive medlemmer i forumet som kan reklamere her - dvs, det er ingen vits i å registrere seg og poste et innlegg, og forvente at du skal få gratis reklame. Det er kun personer som faktisk oppholder seg i forumet, og bruker det til andre ting enn egenraklme som får lov å reklame i denne kategorien"

Synes du burde bruke mindre tid på å reklamere for deg selv, og mer tid på å poste innlegg og starte en diskusjon som det er vært å snakke om.
100 innlegg er ikke mye for å si det sånn.

Hvis du er her inne bare for å drive med egen reklame så synes jeg rett og slett du burde ta til fornuft å respektere de som faktisk driver denne siden og slutte med det når de advarer deg.
Konstruktiv kritikk er bra...vanglig kritikk er dårlig og hører hjemme i barnehagen.

Dette er et diskusjonforum... ikke et krangleforum. Hold dere til reglene.

--------------------
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your life."
Låser opp alle Sony Ericsson: T610/T630, K500i,K508i, K700i, K750i, W800 etc etc...;)
Sjekk ut galleriet mitt: www.gallerituddenham.com
+Quote Post
cane
post 06.03.06 20:45
Innlegg #5

Ble med: 26.07.05
Fra: På Sinsen i Oslo
Medlem nr: 11 979

QUOTE(y_not @ 06.03.06, 20:03) *

QUOTE(NOKIA @ 06.03.06, 02:53) *

Synes du burde bruke mindre tid på å reklamere for deg selv, og mer tid på å poste innlegg og starte en diskusjon som det er vært å snakke om.
100 innlegg er ikke mye for å si det sånn.

Hvis du er her inne bare for å drive med egen reklame så synes jeg rett og slett du burde ta til fornuft å respektere de som faktisk driver denne siden og slutte med det når de advarer deg.
Konstruktiv kritikk er bra...vanglig kritikk er dårlig og hører hjemme i barnehagen.

Dette er et diskusjonforum... ikke et krangleforum. Hold dere til reglene.
På et generelt grunnlag synes jeg at det ikke bare er antall innlegg som teller, men hva man faktisk poster. Det er flere her som tar opp faglige ting relatert til mobiltelefoni, og det er kjempespennende!

Dessverre blir forumet til tider nedspammet med tomme fjortiskommentarer. Og det blir fort tørt når 1-2 år gamle tråder blir gjenåpnet med tomme uinteressante kommentarer. Jeg får intrykk av at det til tider blir postet bare for å oppnå høy "innlegg-status". Derfor vil jeg poengtere at inneholdet er minst like viktig. Synes jeg.

Uansett, jeg synes dette er det hyggeligste forumet i denne sjangeren! smile.gif

--------------------
+Quote Post
Jan Helge
post 06.03.06 21:14
Innlegg #6

Group Icon

Ble med: 03.12.02
Fra: Trøndelag
Medlem nr: 3

Helt enig med dere begge 2 (Y Not og Cane). det er like viktig med innholdt som antall mld.

--------------------
http://www.mobilmuseum.net/
En av Norges største privatstyrte mobil museum.

-----------------------------------------
Donate / Donasjon:
IPB Bilde Takk til:
EXIDE jfthunder pamos Fredrik frodehans

PRIVATE MELDINGER om operatørlåskoder vil bli ignorert.
+Quote Post
y_not
post 10.03.06 22:10
Innlegg #7

Group Icon

Gruppe: VIP Medlem
Ble med: 10.01.03
Fra: Sarpsborg
Medlem nr: 23

Men vi burde seriøst få til noen heftige diskusjoner snart. Hehe. Lenge siden det var litt dritt kasting og bra emner.
Starte Hvem er best? Telehor, Netcom eller Tele(fuckings)2 tongue.gif

--------------------
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your life."
Låser opp alle Sony Ericsson: T610/T630, K500i,K508i, K700i, K750i, W800 etc etc...;)
Sjekk ut galleriet mitt: www.gallerituddenham.com
+Quote Post
Fredrik
post 11.03.06 03:22
Innlegg #8

Group Icon

Ble med: 30.11.02
Fra: Os, utenfor Bergen
Medlem nr: 1

Bare sånn hvis noen lurte: Antall innlegg er helt uvesentlig. Hvis jeg av en eller annen grunn skulle vurdere en bruker (f.eks. ny VIP, eller gi lov til å reklamere i reklameringskateogrien) er det kun selve innleggene jeg ser på - ikke hvor mange det er.

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Administrator - Forum.Unlock.no
Daglig leder Unlock.no
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 23.07.18 16:27
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone