![]() |
![]() ![]() |
![]() |
cruch |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 1 058 Ble med: 19.06.04 Fra: Fauske Medlem nr: 4 888 ![]() |
Selger setool med kabler + usb smart multismartform og JAF box med kabler + p-key
Bud ønskes HBO 1500,- +frak 120,- -------------------- |
Jan Helge |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Administrator Innlegg: 4 502 Ble med: 03.12.02 Fra: Trøndelag Medlem nr: 3 ![]() |
Mye skal du ha for Jaffen din da cruch?
gir du deg i bransjen? ![]() -------------------- |
cruch |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 1 058 Ble med: 19.06.04 Fra: Fauske Medlem nr: 4 888 ![]() |
Mye skal du ha for Jaffen din da cruch? gir du deg i bransjen? ![]() hehe... jau, orker ikke dette lengre! ![]() ![]() Selger alt komplett, så er jeg kvitt det ![]() -------------------- |
Jan Helge |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Administrator Innlegg: 4 502 Ble med: 03.12.02 Fra: Trøndelag Medlem nr: 3 ![]() |
Synd at du kaster inn håndkledet da cruch.
![]() Faen har jo bare bruk for jaffen egentlig jeg... sætoln har jeg 2 av fra før. ![]() -------------------- |
cruch |
![]()
|
Synd at du kaster inn håndkledet da cruch. ![]() Faen har jo bare bruk for jaffen egentlig jeg... sætoln har jeg 2 av fra før. ![]() For 1500,- så får du jaf ![]() ![]() Tenker jeg legger ut på qxl ![]() har jo ikke vært aktiv heller her inne -------------------- |
NOKIA |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 245 Ble med: 09.05.03 Fra: OSLO Medlem nr: 717 ![]() |
Mye skal du ha for Jaffen din da cruch? gir du deg i bransjen? ![]() hehe... jau, orker ikke dette lengre! ![]() ![]() Selger alt komplett, så er jeg kvitt det ![]() hei cruch. det er veldig synd at du vil slutte med mobiler. jeg har lært veldig mye av deg når det gjelder setool osv. for å si det sånn at du er den beste på forumet når det gjelder å hjelpe andre vi kommer til å savne deg ![]() |
Jan Helge |
![]()
|
Nei men du har jo vært noenlunde aktiv da ifølge NOKIA.
![]() -------------------- |
mradolf |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 97 Ble med: 11.05.08 Medlem nr: 20 445 ![]() |
hva er en jaff? setool da?
![]() |
Jan Helge |
![]()
|
-------------------- |
HoKo |
![]()
|
![]() Unlocker og Flasher ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 440 Ble med: 10.12.04 Fra: Tromsø Medlem nr: 8 634 ![]() |
dæven du e ei f*tta Crunch!!
-------------------- Hey hey
Jeg unlocker/fjærner entry og tar bort låsekode på ALT av Sony Ericsson Holder til i Tromsø Ta kontakt før en uforpliktende samtale TRYKK HER mvh: Jens-Arne Hafeld p.s: Har du en deffekt Sony Ericsson tlf liggende? jeg er innterisert! |
cruch |
![]()
|
dæven du e ei f*tta Crunch!! Jau! Men noen som har drivere til jaf da? Tenkte kanskje jeg skulle ta dette opp igjen.. Er det noe marked for dette nå fortiden? Dette innlegget er endret av cruch: 17.10.11 09:45 -------------------- |
![]() ![]() |
Lo-Fi versjon | Dato og klokkeslett: 12.12.19 11:31 |