IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Closed TopicStart new topic
> Dette, Er
kårebobb
post 22.01.06 05:02
Innlegg #1

Gruppe: Banned
Ble med: 22.01.06
Medlem nr: 13 693

DÅRLIG.

Jeg har og handlet av mo bil ek sperten.no det er bare tull dette av Fredrik å utestenge folk av forumet,,
Jeg har testet dette samme som tedis74, det er bra kundesuport hos mo bil ek sperten.no.

REIS TIL HELVETTE FREDRIKK, OG HELE UNLOCKSHOP.NO

Leve Mobil eks perten . no... thumbup.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
y_not
post 22.01.06 11:35
Innlegg #2

Group Icon

Gruppe: VIP Medlem
Ble med: 10.01.03
Fra: Sarpsborg
Medlem nr: 23

QUOTE(kårebobb @ 22.01.06, 05:02) *

DÅRLIG.

Jeg har og handlet av mo bil ek sperten.no det er bare tull dette av Fredrik å utestenge folk av forumet,,
Jeg har testet dette samme som tedis74, det er bra kundesuport hos mo bil ek sperten.no.

*sensur* passe språkbruket

Leve Mobil eks perten . no... thumbup.gif

Folk blir utestengt av forumet når de bryter reglene.
Du kan regne med at du også blir utestengt snart, og flere av dine poster har blitt redigert av meg
pga inneholdet. Det er bare visvas du kommer med. Gi heller konstruktiv kritikk. Men det er kanskje vanskelig når du er kompis med de som driver den andre siden du refererer til?
De har nok bra support de også, men er det ikke litt svakt av dere at dere må lage problemer
i det forumet som faktisk gir dere en kunde i ny og ne? Det forteller litt om hvordan DERES bedrift
jobber(hint mafia virksomhet). Reklamer på andre forum istedet for dette hvis dere er så hypp på reklame.

--------------------
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your life."
Låser opp alle Sony Ericsson: T610/T630, K500i,K508i, K700i, K750i, W800 etc etc...;)
Sjekk ut galleriet mitt: www.gallerituddenham.com
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 23.07.18 16:32
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone