IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Sikkerhet, er litt redd for telefonen min...
mari-e730
post 24.05.06 20:57
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 24.05.06
Medlem nr: 14 619

Hei! Ikke for å virke frekk eller stigmatiserende eller noe, men hvordan kan jeg være sikker på å få igjen mobilen min, og at den funker slik den skal...? huh.gif
Ser jo ut til å være meget profesjonelt det her, men man kan jo aldri være sikker...

Vurdere å kjøpe meg samsung e730 m/ operatørlås, men det er mamma som skal ha abonnementet, og jeg telefonen...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
cane
post 24.05.06 21:28
Innlegg #2

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 26.07.05
Fra: På Sinsen i Oslo
Medlem nr: 11 979

QUOTE(mari-e730 @ 24.05.06, 21:57) *

Hei! Ikke for å virke frekk eller stigmatiserende eller noe, men hvordan kan jeg være sikker på å få igjen mobilen min, og at den funker slik den skal...? huh.gif
Ser jo ut til å være meget profesjonelt det her, men man kan jo aldri være sikker...

Vurdere å kjøpe meg samsung e730 m/ operatørlås, men det er mamma som skal ha abonnementet, og jeg telefonen...
Hei! Prøver du å si at du er skeptisk rundt det å sende mobilen til Unlockshop?
I tilfelle har du ingen grunn å være det. Så vidt jeg kan se er det ingen som klaget før deg. Det er med andre ord en butikk du kan stole på!

--------------------
+Quote Post
rocky96
post 25.05.06 08:31
Innlegg #3

Alzheimer-pasient

Ble med: 29.11.03
Fra: Oslo
Medlem nr: 2 169

QUOTE(mari-e730 @ 24.05.06, 21:57) *

Sjekk om det tidligere har vært misfornøyde kunder.
Jeg tror ikke du finner noen

Du kan også sjekke om det bor noen i din nærhet
som gir deg tilbake telefonen med en gang.

+Quote Post
code-
post 25.05.06 14:18
Innlegg #4

Ble med: 15.05.06
Medlem nr: 14 534

Er du redd for telefonen er det nok best å få noen i ditt område til å gjøre det, hvor bor du?
Eller, du kan kjøpe kabel selv (finner mye billigt på QXL) og oppgradere/låse opp selv. Da kan du hjelpe andre i ditt område med det samme smile.gif

UnlockShop er overpriset uansett (Heh, har jeg lov å si det her? biggrin.gif)
+Quote Post
cane
post 25.05.06 14:55
Innlegg #5

Ble med: 26.07.05
Fra: På Sinsen i Oslo
Medlem nr: 11 979

QUOTE(code- @ 25.05.06, 15:18) *

Er du redd for telefonen er det nok best å få noen i ditt område til å gjøre det, hvor bor du?
Eller, du kan kjøpe kabel selv (finner mye billigt på QXL) og oppgradere/låse opp selv. Da kan du hjelpe andre i ditt område med det samme smile.gif

UnlockShop er overpriset uansett (Heh, har jeg lov å si det her? biggrin.gif)

Det er lov å ha egne meninger. Jeg tror de fleste som trenger hjelp vektlegger sikkerhet og garanti gjennom Unlockshop, fremfor å spare noen tiere på egen hånd og risikere at det feiler.

Selv blir jeg kontaktet et par ganger i måneden av andre som trenger hjelp etter at de feilet enten med piratprogrammer eller andre "credits-programmer" du finner på f.eks QXL.

Dette innlegget er endret av cane: 25.05.06 14:56

--------------------
+Quote Post
y_not
post 27.05.06 23:38
Innlegg #6

Group Icon

Gruppe: VIP Medlem
Ble med: 10.01.03
Fra: Sarpsborg
Medlem nr: 23

Enn skal alltid være en smule skeptisk til å sende telefoner til folk på forumet. Noen kan være tyver.
Enn bør f.esk først se på antall poster, og hva brukeren har skrevet før enn sender telefonen. Så finner enn fort ut hvem som er til å stole på.

www.unlockshop.no er en butikk, og har lovverket de må følge.

--------------------
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your life."
Låser opp alle Sony Ericsson: T610/T630, K500i,K508i, K700i, K750i, W800 etc etc...;)
Sjekk ut galleriet mitt: www.gallerituddenham.com
+Quote Post
mari-e730
post 03.06.06 21:54
Innlegg #7

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 24.05.06
Medlem nr: 14 619

Takk for gode svar! Trur nok jeg velger unlockshop hvis jeg kjøper meg en operatørlåst telefon ja! Ser trygt ut, og som det sies... De har sitt lovverk å følge! thumbup.gif
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 20.09.18 16:17
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone