![]() |
![]() ![]() |
![]() |
ellebasi |
![]() ![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 34 Ble med: 15.06.06 Medlem nr: 14 806 ![]() |
Tenkte bare å slippe inn masse ros til deg. Jeg er helt overrasket over hvor flink du er, og over å se hva du har fått til her. Hvor oppdatert du er, og hvor mye kunnskap du har. Dette er virkelig gøy!!! Hurra for deg. Jeg har lest side opp og side ned, og blir helt henrykt over alle fordelene jeg får ved å lese her inne. Du holder orden på innleggene, og svarer på en profesjonell måte, samtidig som du er 'menneskelig'. Dette er et enormt pluss!!
Kan jeg spørre om du tjener noe på å ha denne siden? |
Jan Helge |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Administrator Innlegg: 4 502 Ble med: 03.12.02 Fra: Trøndelag Medlem nr: 3 ![]() |
*kremt*
![]() -------------------- |
ellebasi |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 34 Ble med: 15.06.06 Medlem nr: 14 806 ![]() |
Tenkte bare å slippe inn masse ros til deg. Jeg er helt overrasket over hvor flink du er, og over å se hva du har fått til her. Hvor oppdatert du er, og hvor mye kunnskap du har. Dette er virkelig gøy!!! Hurra for deg. Jeg har lest side opp og side ned, og blir helt henrykt over alle fordelene jeg får ved å lese her inne. Du holder orden på innleggene, og svarer på en profesjonell måte, samtidig som du er 'menneskelig'. Dette er et enormt pluss!! Kan jeg spørre om du tjener noe på å ha denne siden? Hehe, masse ære til deg også spoochy ![]() |
Fredrik |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Administrator Innlegg: 4 634 Ble med: 30.11.02 Fra: Os, utenfor Bergen Medlem nr: 1 ![]() |
Haha.. Det var da voldsomt
![]() Som du ser er forumet reklamefritt, med unntak av banneren øverst som for øvrig er rimelig diskret integrert. Så jeg har 0kr i direkte inntekt på unlock.no med forum. Synes ikke det er verdt pengene å dekorere forumet full av bannere i alle slags farger. Eksempel På UnlockShop.no derimot har jeg en rimelig bra inntekt ![]() Legg forresten merke til at vi nå nærmer oss 15 000 medlemmer. Det er jo temmelig utrolig ![]() -------------------- Mvh,
Fredrik Grevstad Administrator - Forum.Unlock.no Daglig leder Unlock.no |
Jan Helge |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Administrator Innlegg: 4 502 Ble med: 03.12.02 Fra: Trøndelag Medlem nr: 3 ![]() |
Hehe, masse ære til deg også spoochy ![]() Takk takk. ![]() Legg forresten merke til at vi nå nærmer oss 15 000 medlemmer. Det er jo temmelig utrolig ![]() Ja jeg så det her om dagen.. kanskje vi skal ta en liten feiring? ![]() -------------------- |
Fredrik |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: Administrator Innlegg: 4 634 Ble med: 30.11.02 Fra: Os, utenfor Bergen Medlem nr: 1 ![]() |
kanskje vi skal ta en liten feiring? ![]() Hvordan feirer vi egentlig over internett? Så vidt jeg kan se fyller forumet 5 år i november også. ![]() -------------------- Mvh,
Fredrik Grevstad Administrator - Forum.Unlock.no Daglig leder Unlock.no |
EXIDE |
![]()
|
![]() ![]() Gruppe: VIP Medlem Innlegg: 2 075 Ble med: 14.12.02 Fra: Mandal Medlem nr: 15 ![]() |
kanskje vi skal ta en liten feiring? ![]() Hvordan feirer vi egentlig over internett? Løfter en halvliter pils foran skjermen og skriver SKÅL ![]() -------------------- Mvh
Jarle Reng Daglig leder www.eupriser.no |
Jan Helge |
![]()
|
Nei vi må vel finne på noe...
mr. me |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 393 Ble med: 19.11.05 Fra: bergen, bor i moss Medlem nr: 13 142 ![]() |
Nei vi må vel finne på noe... ![]() Grattis allesammen! =) Vi har i skrivende stund 15 009 registrerte medlemmer... Enig med deg der Spoochy! =) Hadde jo faktisk kunne vært litt kult å møte folkene "Bak" unlock forumet! =P Haha.. Det var da voldsomt ![]() Som du ser er forumet reklamefritt, med unntak av banneren øverst som for øvrig er rimelig diskret integrert. Så jeg har 0kr i direkte inntekt på unlock.no med forum. Synes ikke det er verdt pengene å dekorere forumet full av bannere i alle slags farger. Eksempel På UnlockShop.no derimot har jeg en rimelig bra inntekt ![]() Legg forresten merke til at vi nå nærmer oss 15 000 medlemmer. Det er jo temmelig utrolig ![]() Eg bare lurer på kor mye du "tjener"\omsetter for iløpet av la oss si et år... hadde vært artig å vite. ![]() (du trenger ikkje om du absolutt ikkje vil...) Eg har stor sans for ditt arbeid! =) -------------------- http://www.92028672.tk
Filmlisten min... Mine mobiler: Sony Ericsson K850i, Sony Ericsson W880i, Sony Ericsson W810i, Sony Ericsson K700i,nokia N-Gage |
Jan Helge |
![]()
|
Hadde jo faktisk kunne vært litt kult å møte folkene "Bak" unlock forumet! =P Er jo forsåvidt bare en person "bak" forumet om du tenker på hvem som startet det osv.. ![]() -------------------- |
mr. me |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 393 Ble med: 19.11.05 Fra: bergen, bor i moss Medlem nr: 13 142 ![]() |
Hadde jo faktisk kunne vært litt kult å møte folkene "Bak" unlock forumet! =P Er jo forsåvidt bare en person "bak" forumet om du tenker på hvem som startet det osv.. ![]() oki... skal omformulere meg! De kjente profilene bak unlock! ![]() (Uten å nevne navn, slik at ingen føler seg glemt! ![]() -------------------- http://www.92028672.tk
Filmlisten min... Mine mobiler: Sony Ericsson K850i, Sony Ericsson W880i, Sony Ericsson W810i, Sony Ericsson K700i,nokia N-Gage |
-Knight- |
![]()
|
![]() - Xbox Modifiserer - ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 413 Ble med: 12.04.05 Fra: Nord-Trønderlag Medlem nr: 10 804 ![]() |
Noen kommer til å bli glemt uansett
![]() Men ja, Hvem er egentlig de mest kjente profilene her? Jeg tenker: Fredrik Mr.Me Exide Nooky Zycon Jmsmms Jealei Mirakulix Spoochy og så klart meg selv da,hehe ![]() Men så har jeg bare vært innom "Xbox" og "Andre Ting"-Underforumene, Så det er garantert flere kjente profiler..Men disse er de jeg har sett ofte. -------------------- |
mr. me |
![]()
|
Noen kommer til å bli glemt uansett ![]() Men ja, Hvem er egentlig de mest kjente profilene her? Jeg tenker: Fredrik Mr.Me Exide Nooky Zycon Jmsmms Jealei Mirakulix Spoochy og så klart meg selv da,hehe ![]() Men så har jeg bare vært innom "Xbox" og "Andre Ting"-Underforumene, Så det er garantert flere kjente profiler..Men disse er de jeg har sett ofte. ![]() ![]() -------------------- http://www.92028672.tk
-Knight- |
![]()
|
![]() - Xbox Modifiserer - ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 413 Ble med: 12.04.05 Fra: Nord-Trønderlag Medlem nr: 10 804 ![]() |
Hehe, Fordi du kom før Spoochy?
Fjellgjeit |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 150 Ble med: 11.03.07 Fra: Trondheim Medlem nr: 17 001 ![]() |
Noen kommer til å bli glemt uansett ![]() Men ja, Hvem er egentlig de mest kjente profilene her? Jeg tenker: Fredrik Mr.Me Exide Nooky Zycon Jmsmms Jealei Mirakulix Spoochy og så klart meg selv da,hehe ![]() Men så har jeg bare vært innom "Xbox" og "Andre Ting"-Underforumene, Så det er garantert flere kjente profiler..Men disse er de jeg har sett ofte. Pokkers arogante pøbelunge ![]() -------------------- Med vennlig hilsen
Den norske fjellgjeita Gjeitenes Samfunnsgruppe for Mobiltelefoni (GSM) *SMT/SMD-Reworking, *Varmluft-/kontaktslodding, *Kretskortteknikk. *PCB reconstruction, *Multi-Layer PCB construction. |
mr. me |
![]()
|
Hehe, Fordi du kom før Spoochy? ![]() Hehe.... Jupp! =P (Men eg vet at listen ikkje går etter "rekkefølge".... ![]() -------------------- http://www.92028672.tk
Jan Helge |
![]()
|
Nå er vel rekkefølgen litt bedre vel?
DJ_DiABlo |
![]()
|
![]() DJ_DiABlo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 292 Ble med: 26.05.04 Medlem nr: 4 521 ![]() |
|
n00ky |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 336 Ble med: 18.03.03 Medlem nr: 278 ![]() |
så utrolig morsomt å bli nevnt!
![]() jeg holder meg i xbox-forumet jeg så da er jeg nok mest kjent der og ikke kjent i det heletatt ellers ![]() ![]() -------------------- Xbox
Xbox 360 Premium [Flashet] 3x Xbox 1 [DuoX2 | XBMC | HDD-upgrade] PSP 2x Fat [Svart] [Custom Firmware] 1x Slim [Hvit] [Custom Firmware] |
mr. me |
![]()
|
så utrolig morsomt å bli nevnt! ![]() jeg holder meg i xbox-forumet jeg så da er jeg nok mest kjent der og ikke kjent i det heletatt ellers ![]() ![]() ja... men du e jo kjent for det då! =) eg vet ikkje så mye om deg, men virker som om du kan det du snakker om! =) -------------------- http://www.92028672.tk
![]() ![]() |
Lo-Fi versjon | Dato og klokkeslett: 17.02.19 07:13 |