IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Avatarer Er Oppdatert!
Fredrik
post 10.07.07 00:14
Innlegg #1

Group Icon

Gruppe: Administrator
Ble med: 30.11.02
Fra: Os, utenfor Bergen
Medlem nr: 1

Har nå lagt til en voldsom mengde nye avatarer, så tror det skal være godt over 300 telefoner å velge mellom nå. For å hindre ekstremt mye dobbeltarbeid er alle avatarene hentet fra de jeg bruker på http://unlockshop.no - derfor kan enkelte bilder inneholde "Entry" bakgrunn og slikt tull. Dessuten har jeg ikke bilder av Nokia der (er alt for mange scared.gif ), så det er dessverre mange Nokia som mangler fremdeles. sad.gif

OBS: Jeg anbefaler alle om å velge avatar på nytt ved å gå inn i "Mine instillinger" og "Endre avatarinstillinger". Eventuelt klikke på denne linken: http://forum.unlock.no/index.php?act=UserCP&CODE=24

Det er viktig at du om mulig, velger en avatar som har et tobokstavers prefix i navnet - f.eks: 'SE K810', 'SA D900i' osv. Dette pga de som mangler det etterhvert vil bli slettet (gamle).

Regner med det fremdeles er en del som lurer på hvorfor det ikke er mulig å laste opp avatar selv - det har jeg svart på en del ganger før, og årsaken er den samme som til hvorfor det ikke er lov å ha bilde i signatur - det kommer bare til å bli postet alle mulige irriterende/støtende bilder som tar fokus bort fra teksten. Alle avatarene jeg har lagt til har transparent bakgrunn slik at det ser mest mulig ryddig og integrert ut.

Det er mulig å komme med ønsker til telefoner (evt andre mobilrelaterte ting) så kan jeg prioritere de neste gang jeg legger til nye bilder.

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Administrator - Forum.Unlock.no
Daglig leder Unlock.no
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Fjellgjeit
post 19.08.07 09:34
Innlegg #2

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 11.03.07
Fra: Trondheim
Medlem nr: 17 001

Å herre... Nå får jeg til og med riktig telefon... Men straks må du kaste opp K850 w00t.gif

--------------------
Med vennlig hilsen
Den norske fjellgjeita
Gjeitenes Samfunnsgruppe for Mobiltelefoni (GSM)

*SMT/SMD-Reworking, *Varmluft-/kontaktslodding, *Kretskortteknikk.
*PCB reconstruction, *Multi-Layer PCB construction.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 19.09.18 15:52
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone