IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Hvorfor blir innleggene mine redigert?
lurven2
post 11.06.08 01:07
Innlegg #1

*

Gruppe: Banned
Ble med: 11.06.08
Medlem nr: 20 746

Hvorfor i alle dager blokkerer dere meg (lurven1), jeg prøver jo bare å hjelpe brukerne i forumet med å få låst opp sine telefoner på en enklere måte enn å måtte sende dem inn til unlockshop.

Er dette ikke lov i forumet? Er det kun unlockshop som gjelder siden de er sponsor?

Som lesere forstår så linket jeg til en annen tjeneste enn unlockshop sin i innlegget over. dry.gif

Dette innlegget er endret av lurven2: 11.06.08 01:08
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
EXIDE
post 11.06.08 01:39
Innlegg #2

Group Icon

Gruppe: VIP Medlem
Ble med: 14.12.02
Fra: Mandal
Medlem nr: 15

SITÈR(lurven2 @ 11.06.08 02:07) *

Hvorfor i alle dager blokkerer dere meg (lurven1), jeg prøver jo bare å hjelpe brukerne i forumet med å få låst opp sine telefoner på en enklere måte enn å måtte sende dem inn til unlockshop.

Er dette ikke lov i forumet? Er det kun unlockshop som gjelder siden de er sponsor?

Som lesere forstår så linket jeg til en annen tjeneste enn unlockshop sin i innlegget over. dry.gif

Trudde en periode at du bare spilte dum, men der tok jeg feil gitt.
Du har blitt bannet mange ganger før pga samme innlegg med linker til disse søppel sidene (dine).
Nei, de linkene du sprer til disse jalla sidene dine blir redigert eller slettet.
Fordi vi verner brukere av forumet her mot noe vi vet er svindel og derfor redigere /sletter vi.
Så spar oss for disse linkene i all fremtid og prøv heller lykken med disse jalla linkene på ett mye større mobilforum amobil.no.
Lykke til smile.gif

--------------------
Mvh
Jarle Reng
Daglig leder www.eupriser.no
+Quote Post
Fredrik
post 11.06.08 01:50
Innlegg #3

Group Icon

Gruppe: Administrator
Ble med: 30.11.02
Fra: Os, utenfor Bergen
Medlem nr: 1

Herr Kalset: Kan ikke du bare fatte og forstå at du er utestengt fra dette forumet? Dette er et privat forum og jeg bestemmer at du ikke skal få være en del av det. Du kan skrive hva du vil, men det vil bli fjernet, eller redigert til fordel for meg om det er enklere. Hva du skriver har ingen betydning - det er at du skriver det som betyr noe. Du er utestengt - aksepter det.

Hvem som helst andre enn deg kan opplyse om eller anbefale hvilke som helst andre enn UnlockShop uten at jeg vil redigere/slette det - forutsatt at de ikke har noen tilknytning til de de anbefaler, eller har noen skjulte motiver.

End of discussion

Heretter blir alle dine innlegg og brukere slettet. Btw, du står for ca 20% av alle utestengte brukerne i dette forumet. Gratulerer.

QUOTE(EXIDE @ 11.06.08 02:39) *

Så spar oss for disse linkene i all fremtid og prøv heller lykken med disse jalla linkene på ett mye større mobilforum amobil.no.

Det er ikke vits i - amobil.no har naturligvis samme regler som mitt og alle andre forum. Og siden jeg tilfeldigvis browser amobil sitt forum ofte, kommer jeg til å rapportere innleggene hans umiddelbart wink.gif

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Administrator - Forum.Unlock.no
Daglig leder Unlock.no
+Quote Post
myztical
post 11.06.08 20:51
Innlegg #4

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 19.07.06
Fra: Nannestad
Medlem nr: 15 124

sorry at jeg blander meg, men så utrolig bra... 20% haha...
+Quote Post
mradolf
post 16.06.08 21:14
Innlegg #5

Ble med: 11.05.08
Medlem nr: 20 445

nå må jeg blande meg og!! biggrin.gif hvorfor i aølle verden stenger dere en brukere ut? er det ikke demokrasi her i forumet? tongue.gif
SITÈR(Fredrik @ 11.06.08 02:50) *

Herr Kalset: Kan ikke du bare fatte og forstå at du er utestengt fra dette forumet? Dette er et privat forum og jeg bestemmer at du ikke skal få være en del av det. Du kan skrive hva du vil, men det vil bli fjernet, eller redigert til fordel for meg om det er enklere. Hva du skriver har ingen betydning - det er at du skriver det som betyr noe. Du er utestengt - aksepter det.

Hvem som helst andre enn deg kan opplyse om eller anbefale hvilke som helst andre enn UnlockShop uten at jeg vil redigere/slette det - forutsatt at de ikke har noen tilknytning til de de anbefaler, eller har noen skjulte motiver.

End of discussion

Heretter blir alle dine innlegg og brukere slettet. Btw, du står for ca 20% av alle utestengte brukerne i dette forumet. Gratulerer.

SITÈR(EXIDE @ 11.06.08 02:39) *

Det er ikke vits i - amobil.no har naturligvis samme regler som mitt og alle andre forum. Og siden jeg tilfeldigvis browser amobil sitt forum ofte, kommer jeg til å rapportere innleggene hans umiddelbart wink.gif

+Quote Post
-Knight-
post 17.06.08 11:21
Innlegg #6

- Xbox Modifiserer -

Ble med: 12.04.05
Fra: Nord-Trønderlag
Medlem nr: 10 804

Det kommer ann på hva den brukeren har gjort.
Bryter han regler gang på gang så sier det seg selv at han blir utestengt.
Nå vet ikke jeg hva han har gjort, men er det så ille at Fredrik var nødt til å blokkere han så fortjenter han det..

Og mradolf.. ikke for å være frekk, men du har en god del slurvefeil når du skriver.. syns du bør ta deg litt tid til å lese gjennom det du skriver før du legger det ut smile.gif

Dette innlegget er endret av -Knight-: 17.06.08 11:22

--------------------
+Quote Post
mradolf
post 17.06.08 21:10
Innlegg #7

Ble med: 11.05.08
Medlem nr: 20 445

hehehe...har ikke gått på norskkurs vel biggrin.gif
SITÈR(-Knight- @ 17.06.08 12:21) *

Det kommer ann på hva den brukeren har gjort.
Bryter han regler gang på gang så sier det seg selv at han blir utestengt.
Nå vet ikke jeg hva han har gjort, men er det så ille at Fredrik var nødt til å blokkere han så fortjenter han det..

Og mradolf.. ikke for å være frekk, men du har en god del slurvefeil når du skriver.. syns du bør ta deg litt tid til å lese gjennom det du skriver før du legger det ut smile.gif

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 19.09.18 16:23
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone