IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> M55 Som Tåler _alt_
mullah
post 04.06.05 02:24
Innlegg #1

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 04.06.05
Medlem nr: 11 414

Jeg har (les: Hadde;) ) en sie M55 som jeg var jævla lei av.. Den slo seg av hele tida og var sykt treg. Så, en dag jeg var på fotballbanen, fant jeg ut at "jeg vil ha en ny tlf." Jeg hadde hatt lyst på ny tlf en stund, men tengte hele tida at jeg kunne vente en uke til, så for at jeg skulle kjøpe ny måtte den gamle dø. Først satte jeg den i målet, og så sparka vi ballen på den. Det gikk helt fint, bare at dekslet fløyg alle veier;) Så prøvde vi å hive den til hverandre mens vi sto noen meter unna hverandre, og seff klarte vi ikke alltid å ta imot. Men etter hvert gikk dette over til å kaste telefonen så langt vi klarte. Det gikk også fint.

Da fant jeg ut at dette ble for kjederlig, så da var det over til vanntesten. Først bare spruta vi litt vann på den, men til slutt demma vi opp en bekk atme fotballbanen, og la telefonen oppi. Den hadde vann over hele seg, og var på i ca 2 min, men etter en halv time var den av. Da jeg tok den opp og prøvde å slå den på, gikk den ikke påwink.gif

Etterpå fortsatte vi og hive den så langt vi klarte, og hive den i stengene på målet og i ei steinur ved siden av banen. Og da begunte telfonen pluttselig å vibrere...

Det siste (og avgjørende) støtet var å sette telefonen på høykant på en flat stein og slippe en stein (ca 3 kg.) oppå den. Det tålte den deffinitivt IKKE! smile.gif

For å være 100% nøyd til å kjøpe ny tlf måtte jeg ødelegge min kjøre m50 også. Det ble gjordt i ei skrustikke;)

Så nå er jeg eier av en ny M65. Tengte at jeg trengte en telefon som tålte en del, ettersom den forrige gikk sunn pga vann og stein^^

Bilder av min m50 og m55 kommer:)

--------------------
Har du problem med telefonen din? ...prøv betong, det hjelper
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 19.01.18 10:37
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone