IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Reply to this topicStart new topic
> Hvilken Sony Ericsson Modell Skal Jeg Velge?
tyskland
post 13.12.07 16:33
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 13.12.07
Medlem nr: 19 001

Jeg har tenkt aa kjoepe meg en ny mobil snart, og holder meg til Sony Ericsson. Noen som har synspunkter paa hvilken modell jeg burde velge? Jeg bruker telefonen mest til SMS og musikk, men kunne ogsaa tenkt meg en med greit bra kamera.

En klapptelefon vil jeg ikke ha, for paa min foerste klapptelefon knuste begge displayene etter et halvt aar ved fall, og paa min andre klapptelefon knuste ytterdisplayet uten at jeg merka det, telefonen bare laa i veska og da jeg skulle ta den opp var det knust en dag. Forresten noen som vet hvor mange typer displayer som finnes der ute, og hva som gjoer displayene paa klapptelefoner saa mye mer utsatt enn vanlige telefoner?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
rocky96
post 13.12.07 19:35
Innlegg #2

Alzheimer-pasient

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 29.11.03
Fra: Oslo
Medlem nr: 2 169

SITÈR(tyskland @ 13.12.07 17:33) *

Jeg har tenkt aa kjoepe meg en ny mobil snart, og holder meg til Sony Ericsson. Noen som har synspunkter paa hvilken modell jeg burde velge? Jeg bruker telefonen mest til SMS og musikk, men kunne ogsaa tenkt meg en med greit bra kamera.

En klapptelefon vil jeg ikke ha, for paa min foerste klapptelefon knuste begge displayene etter et halvt aar ved fall, og paa min andre klapptelefon knuste ytterdisplayet uten at jeg merka det, telefonen bare laa i veska og da jeg skulle ta den opp var det knust en dag. Forresten noen som vet hvor mange typer displayer som finnes der ute, og hva som gjoer displayene paa klapptelefoner saa mye mer utsatt enn vanlige telefoner?

Kjøp så dyr telefon som du har råd tiljava script:emoticon(':rolleyes:',%20'smid_16')

Moderne telefoner har fått stadig større displayer som
tåler mindre slag og vridning enn tidligere.
Klapptelefoner burde være ganske robuste
siden den store skjermen er beskyttet
og det utvendige skjermen er liten.

+Quote Post
Ringnostar
post 10.09.08 10:47
Innlegg #3

**

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 10.09.08
Medlem nr: 21 911

SITÈR(tyskland @ 13.12.07 17:33) *

Jeg vil anbefale den mobilen jeg har selv, Sony Ericsson k610i (http://www.time2talk.co.uk/images/k610i.jpg)

Her får en solid og proff SE mobil som tåler alt i fra fall i asfalt til fall i do. Jeg trodde den var ferdig når jeg mistet den i do og den slo seg av, men litt tørking og pussing så funket den igjen. Med en større minnebrikke vil du også få optimal utnyttelse av musikk og kamera til foto og film. Den kostet meg 2000,- på mpx for et par år siden og koster vel mindre nå. Jeg vet ikke hvor mye du har tenkt å legge i en telefon, men at du bør ikke gå for en eldre modell enn denne, skjer ganske mye i mobilverden iløpet av 2 år.

--------------------
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 bruker(e) leser i dette emnet (2 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 16.10.18 16:23
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone