IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Forum Rules Diskusjon vedr warez/cracks er ikke tillatt!

Reply to this topicStart new topic
> Mobil Hack Program!, Noen som vet?
AtoMeRa
post 14.04.06 13:40
Innlegg #1

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 31.12.05
Medlem nr: 13 493

Noen som vet om hva programmet til å gå inn på andres mobil uten tillatelse heter?? Var noen som snakka om det på denne siden for en stund siden, men finner ikke igjen noe av det nå... Er det noen som har programmet, eller vet hva det heter?? PM meg a, hadde vært kult å hatt...

Mvh
Lasse Hansen
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Jornan
post 14.04.06 14:54
Innlegg #2

Mobilminister

Ble med: 03.04.05
Medlem nr: 10 678

Er ikke bra å spørre etter slik. Uansett, det er et program som heter Blooover. Når du laster det ned på må lagre det som en jar fil. Når du velger lagre, så kaller du filen blooover.jar eller forandrer .zip filnavnet etter nedlasting. Men jeg må minde om at det er STRENGT forbudt å bruke programmet uten tillatelse fra mottager/offer.

Programmet bruer forresten bluetooth smile.gif

--------------------
+Quote Post
Jan Helge
post 14.04.06 15:15
Innlegg #3

Group Icon

Gruppe: Administrator
Ble med: 03.12.02
Fra: Trøndelag
Medlem nr: 3

Bloover bare tester sikkerheten på telefonen og sier ifra om den er sårbar... smile.gif

--------------------
http://www.mobilmuseum.net/
En av Norges største privatstyrte mobil museum.

-----------------------------------------
Donate / Donasjon:
IPB Bilde Takk til:
EXIDE jfthunder pamos Fredrik frodehans

PRIVATE MELDINGER om operatørlåskoder vil bli ignorert.
+Quote Post
diddi
post 23.07.07 09:06
Innlegg #4

Ble med: 23.07.07
Medlem nr: 17 866

men vet du om noen programmer som kan få mobile til å ringe og sånt da??? og styre mobile via bluetooth??? kan bruke kontrol panelet å sånt thumbup.gif rolleyes.gif msn-tongue.gif msn-wink.gif ohmy.gif laugh.gif eek.gif blush.gif tongue.gif
+Quote Post
Fjellgjeit
post 12.08.07 17:54
Innlegg #5

Ble med: 11.03.07
Fra: Trondheim
Medlem nr: 17 001

SITÈR(AtoMeRa @ 14.04.06 14:40) *

Noen som vet om hva programmet til å gå inn på andres mobil uten tillatelse heter?? Var noen som snakka om det på denne siden for en stund siden, men finner ikke igjen noe av det nå... Er det noen som har programmet, eller vet hva det heter?? PM meg a, hadde vært kult å hatt...

Mvh
Lasse Hansen

Nei... Heldigvis!!! Ikke uten tilatelse fra bruker, fjernenheter vil ikke kunne lese databaseinformasjon uten at kjernen godkjenner dette (via et sikkerhetshull eller et request, is¨fall blir bruker spurt om dette). "Bluetooth-modulen" i softwaren er underlagt kjernesikkerheten.

--------------------
Med vennlig hilsen
Den norske fjellgjeita
Gjeitenes Samfunnsgruppe for Mobiltelefoni (GSM)

*SMT/SMD-Reworking, *Varmluft-/kontaktslodding, *Kretskortteknikk.
*PCB reconstruction, *Multi-Layer PCB construction.
+Quote Post
rza82
post 12.08.07 23:45
Innlegg #6

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 12.08.07
Medlem nr: 18 034

SITÈR(Jornan @ 14.04.06 15:54) *

Er ikke bra å spørre etter slik. Uansett, det er et program som heter Blooover. Når du laster det ned på må lagre det som en jar fil. Når du velger lagre, så kaller du filen blooover.jar eller forandrer .zip filnavnet etter nedlasting. Men jeg må minde om at det er STRENGT forbudt å bruke programmet uten tillatelse fra mottager/offer.

Hei
Prøvde å gjøre det samme, men fikk ikke det programmet til å virke på min mobil (samsung u600). Filen på pc ligger i .rar format, når jeg åpner den kommer det 4andre under mapper. Men fikk den ikke til å virke, tlf kjente ikke igjen filen??? Hjelp?
+Quote Post
Fjellgjeit
post 15.08.07 14:22
Innlegg #7

Ble med: 11.03.07
Fra: Trondheim
Medlem nr: 17 001

SITÈR(rza82 @ 13.08.07 00:45) *

SITÈR(Jornan @ 14.04.06 15:54) *

Hei
Prøvde å gjøre det samme, men fikk ikke det programmet til å virke på min mobil (samsung u600). Filen på pc ligger i .rar format, når jeg åpner den kommer det 4andre under mapper. Men fikk den ikke til å virke, tlf kjente ikke igjen filen??? Hjelp?

Spørs om du vil møte noen spessielt god viljestyrke til å bistå med slike programmer på dette forumet... rolleyes.gif

--------------------
Med vennlig hilsen
Den norske fjellgjeita
Gjeitenes Samfunnsgruppe for Mobiltelefoni (GSM)

*SMT/SMD-Reworking, *Varmluft-/kontaktslodding, *Kretskortteknikk.
*PCB reconstruction, *Multi-Layer PCB construction.
+Quote Post
blueLOCK
post 15.07.08 15:21
Innlegg #8

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 15.07.08
Medlem nr: 21 123

SITÈR(AtoMeRa @ 14.04.06 14:40) *

Mvh
Lasse Hansen

Det er bare ett mobil program jeg vet om som klarer å hacke seg inn på en annens mobil via bluetooth, men jeg er ikke så sikker på om man IKKE trenger tillatelse før man prøver å koble seg på en annen. Super Bluetooth Hack er iallefall programnavnet. Lykke til biggrin.gif

SITÈR(diddi @ 23.07.07 10:06) *

men vet du om noen programmer som kan få mobile til å ringe og sånt da??? og styre mobile via bluetooth??? kan bruke kontrol panelet å sånt thumbup.gif rolleyes.gif msn-tongue.gif msn-wink.gif ohmy.gif laugh.gif eek.gif blush.gif tongue.gif

Gå på google og søk: Super Bluetooth Hack

Da finner du garantert det du leter etter biggrin.gif Lykke til
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 26.08.19 05:09
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone