IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

Forum Rules Diskusjon vedr warez/cracks er ikke tillatt!

Reply to this topicStart new topic
> "akselerometer" -spill?, Spill som tar i bruk denne funksjonen...?
Mokko
post 20.01.09 19:50
Innlegg #1

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 06.01.09
Medlem nr: 22 738

Hei, jeg har nå fått min Sony Ericsson C905 i hus, og denne har innebygget akselerometer, noe som betyr at om du vrir på mobilen, så registrere den dette. Denne funksjonen er blitt tatt i bruk i spillet Need for Speed ProStreet som følger med telefonen, der du vrir telefonen til venstre for å svinge til venstre osv. Jeg har også lastet ned et Bowling-spill der du svinger armen frem og tilbake for å bowle. Dette virker som et morsomt konsept, så er det noen som vet hvor jeg kan laste ned flere andre spill som tar denne "Nintendo Wii"-funksjonen i bruk?

Liker godt enkle spill, finnes det feks noe sånt? IPB Bilde

Har sett at en del av mine venner har denne typen spill til sin iPhone/iPod Touch, vil disse virke på min mobil, eller er de "Apple only"-spill?

Fant et sånt spill nå, det heter Marble Maze (video her). Problemet er at det alle steder jeg finner det er i "sis" eller "sisx" -filer, noe som gjør at bare Symbian-telefoner kan spille det, og ikke min SE C905.. Finnes det noen måte å konvertere fra sis/sisx til jar -format?

Dette innlegget er endret av Mokko: 20.01.09 19:51
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Fredrik
post 24.01.09 00:39
Innlegg #2

Group Icon

Gruppe: Administrator
Ble med: 30.11.02
Fra: Os, utenfor Bergen
Medlem nr: 1

Jeg vet ikke, men som eier av iPhone, hvor ca 90% av alle spillene baserer seg på denne type styring kan jeg bare konstantere at dette er gøy i ca 10 minutter, og etter det er det helt utrolig irriterende.

Finnes noen svært få unntak, dog.

--------------------
Mvh,
Fredrik Grevstad
Administrator - Forum.Unlock.no
Daglig leder Unlock.no
+Quote Post
mradolf
post 31.01.09 00:36
Innlegg #3

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 11.05.08
Medlem nr: 20 445

beste spillene har jeg på min omnia tongue.gif
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 24.08.19 04:37
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone