![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Pettah |
![]()
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 1 Ble med: 20.11.07 Medlem nr: 18 786 ![]() |
Er det noen som enda modder gamle spillkonsoller?
![]() Har en eldre versjon av xbox som jeg skulle ha hatt modda, med ny harddisk, og syns at alle innlegg om xboxmodding (og kanskje ikke så rart,) er så gamle! Noen som enda driver med modding av vanlig xbox? Ta kontakt! ![]() |
mr. me |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 393 Ble med: 19.11.05 Fra: bergen, bor i moss Medlem nr: 13 142 ![]() |
Er det noen som enda modder gamle spillkonsoller? ![]() Har en eldre versjon av xbox som jeg skulle ha hatt modda, med ny harddisk, og syns at alle innlegg om xboxmodding (og kanskje ikke så rart,) er så gamle! Noen som enda driver med modding av vanlig xbox? Ta kontakt! ![]() tror nok han her gjør det! n00ky =) seriøs persom som vet hva han gjør! =) -------------------- http://www.92028672.tk
Filmlisten min... Mine mobiler: Sony Ericsson K850i, Sony Ericsson W880i, Sony Ericsson W810i, Sony Ericsson K700i,nokia N-Gage |
n00ky |
![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Fullverdig medlem Innlegg: 336 Ble med: 18.03.03 Medlem nr: 278 ![]() |
hehe alltid like morro og bli nevnt
![]() joda, det stemmer som mr. me sier at jeg tar på meg å modde den gamle xboxen. har bestillt 5 chipper som skal være her i løpet av en ukes tid også så det er bare å ta kontakt så skal vi nok bli enige om ett eller annet. ![]() menneh; nuh er det natta for en som jobber nattskift ![]() -------------------- Xbox
Xbox 360 Premium [Flashet] 3x Xbox 1 [DuoX2 | XBMC | HDD-upgrade] PSP 2x Fat [Svart] [Custom Firmware] 1x Slim [Hvit] [Custom Firmware] |
![]() ![]() |
Lo-Fi versjon | Dato og klokkeslett: 19.02.19 14:32 |