IPBReklame: Unlock

Velkommen, gjest ( Logg på | Registrèr )

2 Sider V  1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Modding Av Xbox, Jeg kan modde Xboxen Din!!!
ZyCoN
post 12.01.05 08:19
Innlegg #1

Group Icon

Gruppe: VIP Medlem
Ble med: 03.02.03
Fra: Nordkisa
Medlem nr: 50

Sette inn chip:
SmartXX v2 : 750
SmartXX OPX: 550 kr
Da setter jeg inn en SmartXX Chip i din xbox og legger til nødvendige programmer.
Det er en av de beste chippene på markedet og har masse muligheter. de har også sikkerhets funksjoner så hvis man er uheldig og flasher med feil bios eller ødelegger eeprom så kan dette tilbakestilles veldig enkelt. den har hele 4/2 mb minne for flashing... den har også egne linux funksjoner... ( SmartXX.com)

Kan også sette inn en billiger chip for billigere penger

Hvis du chipper xboxen din vil xboxen forvandle seg til en multimediamaskin som kan spille backup spill,dvd,mp3,karaoke,divX,bilder +++ den kan også streame filmer rett fra pc...

Skifting av Harddisk 1050: Jeg kjøper og setter inn en 250g harddisk. det sitter en original harddisk på ca 10bg hvorav 5bg er tilgjengelig. det er veldig lite. husk at et spill bruker ca 4bg... setter du inn harddisk så kan du legge alle spillene dine inn på harddisken og beskytte/bevare original cd`n.

Skifting av egen harddisk 150 Kr: Jeg setter inn en harddisk som du har fra før...

Pakkepris!: for 1500 så setter jeg inn en SmarXX LT OPX chip og bytter harddisk...

Hvis du har egen harddisk setter jeg den inn gratis ved kjøp av chip.

Jeg kan også kjøpe Xbox selv og modde den for deg... Pris avtales...
Jeg kan også sette inn andre chipper... Pris avtales

Jeg har gått 2 år på elektro samt fagbrev i sterkstrøm... (Gr.L)

Til dere som har fått moddet xboxen hos meg... Skriv gjerne et inlegg og fortell om du ble fornøyd eller ikke!
Garanti:Skulle noe gå galt under moddingen. får du ny xbox...

EDIT: PRISENE ER OPPDATERT

Bor ved gardermoen (nordkisa)
Hilsen Espen Thomas!

--------------------
Save a dollar a day and some day you'll be sorry it
wasn't two dollars.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
noknowledge
post 12.01.05 11:50
Innlegg #2

Gruppe: Fullverdig medlem
Ble med: 29.12.03
Medlem nr: 2 479

Innlegg fjernet (start nytt emne i stedet for å svare i denne)

Dette innlegget er endret av Fredrik: 12.01.05 21:44

--------------------
Same shit, different day
- Alt kan moddes, få moddet 360'en din nå -
+Quote Post
ball3
post 12.01.05 13:11
Innlegg #3

Ble med: 15.09.04
Fra: Buskerud,Østlandet
Medlem nr: 6 641

Hvorfor ikke få en slik tråd som "sticky" sånn at de som tar på seg modding legger inn presentasjon og tilbud slik som på telefon delen av forumet?Hadde jo vært greit for de som er ute etter noen som kan modde å bare stikke innom en slik tråd.

My humble opinion.

--------------------
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines" -David Brent office wisdom-
+Quote Post
jannerik
post 12.01.05 16:46
Innlegg #4

I`s just me!

Ble med: 16.08.04
Fra: Korgen
Medlem nr: 6 011

Jeg kommer til å sende xbox`n min til deg når jeg har fått 1000kr! Bruker du lang tid på det? Sånn ca.

--------------------
Roses Are Red Violets Are Blue. I Was Made Perfect, But What The F**k Happened To You?
+Quote Post
ruzty
post 14.01.05 14:28
Innlegg #5

*

Gruppe: Medlem
Ble med: 06.12.04
Medlem nr: 8 526

Dette var da avsindig dyrt! Jeg betalte 800 for Xecuter3 chip og innsetting av hd. Det er vel en smule mer annerkjent chip en smartxx chipen... Chippa hos en kar som heter rikard på brynseng i oslo. Kostet bare 500 for det samme hvis du har en gammel box (1.5 eller eldre)
+Quote Post
zellus
post 14.01.05 15:44
Innlegg #6

Ble med: 30.12.03
Fra: klappeland
Medlem nr: 2 500

dette var sinndig dyrt du , smartxx chippen er jo ikke akkurat så bra .er en kar på qxl som tar 600 for innsetting av executer 3 og hdd ..da legger han også inn programvare. !!
+Quote Post
ZyCoN
post 14.01.05 16:55
Innlegg #7

Group Icon

SmartX v2 chippen ligger på samme høyde med xecuter3 chippen da... så det kommer jo litt ann på hvor bra du synes den chippen er... på smartXX chippen får du også med usb omformer slik at du kan bruke tastatur eller mus...

Er du sikkker på at den prisen er inkl chippen?

på QXL finner jeg bare folk som selger softmod og modifiserer med billigere chipper (DuoX, alladin osv),som ikke har de samme funksjonene...

Jeg kan sikkert lodde billige chipper også men jeg kjøper dem ikke.
hvis du kjøper en billig chip og harddisk, da tar jeg bare 400 for insetting av chip og innsetting av harddisk gratis... da legger jeg også inn programmer!!! da slipper du unna med ca 600-700 kroner. jeg brukte en billig chip første gang jeg modda men men bytta fort til smartXX.

dessuten her får de support og garanti i etterkant.

men du får mene akuratt det du vil... (vi lever i et fritt land!)

Dette innlegget er endret av ZyCoN: 29.01.05 05:58

--------------------
wasn't two dollars.
+Quote Post
noknowledge
post 15.01.05 01:07
Innlegg #8

Vil si at både smartXX og Xecuter 3 er for litt viderekomende folk...

For å si det slik, de som trenger featuresene til smartxx og xecuter 3, de lodder den vanligvis på også, bortsett fra de som er så newbie at de vil ha den "beste" chippen og dermed vil ha xecuter 3. Det er de som ikke vet alle faktorene rundt chip og chipping....

De fleste vil ha en xbox som kan spille alt.... dvs det holder med en enkel chip + en enkel bios....

--------------------
Same shit, different day
+Quote Post
ZyCoN
post 15.01.05 01:41
Innlegg #9

Group Icon

Kan være litt enig med deg...
Men mange vil også prøve å utforske litt.. særlig gutter! de trykker og prøver og ser.. og da er det greit at det er sikkerhetsfunksjoner... og det er ikke mange hundrelapper forskjell..

Men at de som trenger de "beste" chippene lodder selv er feil...er ikke så mange som kan lodde, og da ikke vil ta sjansen på å lodde selv.. derfor er det sånne som oss som gjør det for dem!

Vet ikke hvordan det er med deg men jeg tjener ikke store penger på dette..

Dette innlegget er endret av ZyCoN: 16.01.05 19:22

--------------------
wasn't two dollars.
+Quote Post
Hoa
post 22.03.05 16:27
Innlegg #10

**

Ble med: 22.03.05
Medlem nr: 10 508

Hei, ser dere skriver at man skal bruke QWIX, jeg har lyst til og overføre litt mp3 filer og film til min xbox. det jeg ikke får til er å få kontakt mellom pc og xbox, er det noe spesielt som må gjøres, kryssa cabel? cat5 cabel?

Takker for alle svar..

Hoa
+Quote Post
concept.d
post 26.03.05 03:49
Innlegg #11

Ble med: 23.03.05
Medlem nr: 10 526

Jeg kommer til å sende xbox`n min til deg når jeg har fått 1000kr! Bruker du lang tid på det? Sånn ca.

Jeg anbefaller deg å ringe 90140378 det er en ved alnabru som chipper x boxer for 500kr med garati.. eneste du må kjøpe er en hd på 120gb for tro meg det er mer enn nok og han setter den inn gratis og det tar 15min. har en selv og er stor fornøyd 176stk spill har jeg inne på den og syntes det er sleipt av de som tar blod priser som 2000.. hilsen en av 12 kamerater som har gjort det hos han..
hilsen Concept.d
+Quote Post
concept.d
post 26.03.05 03:57
Innlegg #12

Ble med: 23.03.05
Medlem nr: 10 526

Hallo du er kunn ute etter å tjene penger big time eller...
Sånne som deg kaller jeg onkelskrue.. en som er oslos mest poppulære x chipper tar 500kr og du betaler 580kr for en helt ny 160gb hd hos han..
Kjøper du hd der også gir han pakke pris med 2års garanti og du får den tilbake i løpet av 20 min.. pakke prisen inkl hd 1000kr og du virker kunn som onkel skrue penger penger penger.. eek.gif eek.gif eek.gif eek.gif
+Quote Post
ZyCoN
post 26.03.05 06:33
Innlegg #13

Group Icon

Jeg setter også inn harddisk gratis... Men hvordan du kan si at 120gb holder i massevis det lurer jeg litt på... 1 xbox spil tar mellom 700 og 4000 mb. dvs at et gjennomsnittsspill tar ca 2 gb. og da vil det være plass til 60 spill MAX!!! ikke 176..

Jeg bruker en helt annen chip enn det han gjør. jeg kunne også brukt slike billigchipper men har valgt å ikke gjøre dette da jeg ikke har noe gode erfaringer med disse...

--------------------
wasn't two dollars.
+Quote Post
sp33do
post 09.04.05 15:36
Innlegg #14

*

Ble med: 21.02.05
Medlem nr: 10 092

Jeg har brukt ZyCon ved modding, og makan til service skal man lete lenge etter. At han tar 400 i egen lomme, for gud vet hvor lite tid han bruker, får så bare være. Var verdt hver eneste krone.. biggrin.gif thumbup.gif biggrin.gif
+Quote Post
zabeli2002
post 25.06.05 01:57
Innlegg #15

*

Ble med: 15.06.05
Medlem nr: 11 527

ZyCon er en veldig grei person som kan jobben sin, at han tar litt i loma det er vel fortjent thumbup.gif
+Quote Post
-Knight-
post 27.06.05 13:02
Innlegg #16

- Xbox Modifiserer -

Ble med: 12.04.05
Fra: Nord-Trønderlag
Medlem nr: 10 804

QUOTE(zellus @ 14.01.05, 16:44)
dette var sinndig dyrt du , smartxx chippen er jo ikke akkurat så bra .er en kar på qxl som tar 600 for innsetting av executer 3 og hdd ..da legger han også inn programvare. !!

denne duden går jo i tap hvis han skal modde xboxer! pluss at han setter i hd *sukk* tongue.gif
jeg antar at han kjøper chip fra utlandet, da får man dem 100 kr billigere OG man må vente i en uke til man får den.. tongue.gif

hehe,men det var jo en grei pris da msn-tongue.gif

jeg kjøpet xecuter 3 fra digistore.no og betalte ca 650 kr og loddet selv thumbup.gif
(litt ekkelt da det er VELDIG smått)

--------------------
+Quote Post
noknowledge
post 14.07.05 00:18
Innlegg #17

Jeg anbefaller deg å ringe 90140378 det er en ved alnabru som chipper x boxer for 500kr med garati.. eneste du må kjøpe er en hd på 120gb for tro meg det er mer enn nok og han setter den inn gratis og det tar 15min. har en selv og er stor fornøyd 176stk spill har jeg inne på den og syntes det er sleipt av de som tar blod priser som 2000.. hilsen en av 12 kamerater som har gjort det hos han..
hilsen Concept.d

Ehhh... Du har jammen meg lite greie på det altså....
120GB = maks 60 spill, men du har vel talt med alle nintendo spillene dine også.
Sånn sett kan du få ørten tusen spill på en 120GB HD.

skal ikke forsvare de som tar 2000kr, men om du klager på det kan jeg jo si det er sleipt av deg å piratkopiere spill for 176*600kr. Som blir litt over 100 000 kr.

160GB for 580 kr?? Hehe, det er ingen som er så dum....

--------------------
Same shit, different day
+Quote Post
thor918
post 18.07.05 18:25
Innlegg #18

Ble med: 06.06.04
Medlem nr: 4 692

ville sagt at det er mest sannsynlig med 40 spill på 120GB wink.gif
hehe måtte le litt når jeg leste innlegget ditt noknowledge.
skal godt gjøres å få presset 180xbox spill innpå ja.

ville nå heller ha gitt han "concept.d" navnet onkel skrue.
man får nå det man betaler for.
hvis man bruker da en billig drittchip så bra for han yucky.gif
(var nå et gøyalt innlegg uannsett. "concept.d" fikk rørt opp litt følelser på forumet wink.gif )

vil nå si at jeg er meget positivt fornøyd med smartxxv2 og jeg har prøvd en del chipper. å hvis man skal sette inn en smartxxV2 så koster det litt(ja innkjøps prisen er høy). synd at sånne noobs ikke skjønner at det er store prisforskjeller på chippene.Typisk yucky.gif

Dette innlegget er endret av thor918: 18.07.05 18:26
+Quote Post
runes
post 19.07.05 22:42
Innlegg #19

Ble med: 11.07.04
Medlem nr: 5 391

Jeg bruker xecuter 2.6, og forlanger 700 kr. for chip og jobb. enda får jeg klage over at det er for dyrt.....

Mitt svar til dem som klager på prisen blir da: Så Gjør det selv, eller gå til noen andre....

--------------------
C:\Reality.sys not found. Reboot universe? (Y/N)_
+Quote Post
thor918
post 19.07.05 23:36
Innlegg #20

Ble med: 06.06.04
Medlem nr: 4 692

bra sagt.
trur egentlig at hvem som klager på prisen, har en sammenheng på hvor gammel de er. de i 20 årene sjelden klager på en slik pris, men så er det veldig mange fjortisser som får lommepenger, som klager og syter. Trur jeg da. wink.gif

hvor mange ganger har du ikke sett at noen prøver å selge noe, f.eks til 2000kr så kommer det en dust å sier jeg gir deg 500 og en pæreis.
enkelte trur de kan prute ned hva som helst. hehe

Dette innlegget er endret av thor918: 20.07.05 13:44
+Quote Post

2 Sider V  1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser i dette emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere)
0 brukere:

Lo-Fi versjon Dato og klokkeslett: 23.09.18 15:27
Unlock iPhone, Unlock iPhone 4 and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | Bytte knust iPhone skjerm/glass? | Knust iPhone