![]() ![]() |
| Troan |
02.09.09 22:36
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 2 Ble med: 02.09.09 Medlem nr: 23 645 |
Hvordan finner jeg ut hvilket telefonnummer som sendes fra simkort. har pin nummer telefon er bare ennå ikke aktivert hos telenor. de første 50 kr er brukt opp på kortet. og det har gått lang tid siden jeg fikk kortet. Har sef annet nummer, men litt artig å finne ut av dette siden det finnes veldig lite info om dette emnet på nettet??
|
| Spoochy |
02.09.09 22:44
|
![]() Gruppe: Administrator Innlegg: 4 161 Ble med: 03.12.02 Fra: Trøndelag Medlem nr: 3 |
Ring Telenor å si at du har et Sim kort som du ikke husker nummeret på men du har SIM nummeret som står på selve kortet. De finner ut hvilket nummer som er registrert på det eventuelle kortet.
-------------------- Jan Helge's Mobil Museum
Kjøper eldre/defekte telefoner. Ta kontakt for prisvurdering. ----------------------------------------- Donate / Donasjon: Takk til:EXIDE jfthunder pamos Fredrik |
| Troan |
03.09.09 12:52
|
![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 2 Ble med: 02.09.09 Medlem nr: 23 645 |
Hvordan finner jeg ut hvilket telefonnummer som sendes fra simkort. har pin nummer telefon er bare ennå ikke aktivert hos telenor. de første 50 kr er brukt opp på kortet. og det har gått lang tid siden jeg fikk kortet. Har sef annet nummer, men litt artig å finne ut av dette siden det finnes veldig lite info om dette emnet på nettet?? |
| Spoochy |
03.09.09 14:59
|
![]() Gruppe: Administrator Innlegg: 4 161 Ble med: 03.12.02 Fra: Trøndelag Medlem nr: 3 |
Regner med at problemet løste seg ut ifra Smiley..
-------------------- Jan Helge's Mobil Museum
Kjøper eldre/defekte telefoner. Ta kontakt for prisvurdering. ----------------------------------------- Donate / Donasjon: Takk til:EXIDE jfthunder pamos Fredrik |
![]() ![]() |
| Lo-Fi versjon | Dato og klokkeslett: 11.09.10 00:00 |