Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Hva Er En Nokia 7280 Verdt?
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > Mobilprodusenter > Nokia
Jornan
Jeg vil prøve ut den SMS fiendlige mobiltelefonen Nokia 7280, mne har ikke mye penger å spandere på den, i og med at den blir brukt som en nummer 2 mobiltelefon. Så hva er den verdt? Vil ikke gi mange penger hvis jeg skal kjøpe. Har funnet noen på eBay, nye, pent brukt, godt brukt og så god som ny. Hva er disse verdt?

Og kan jeg få tak i en billig i Norge? Har søkt på både Finn.no og QXL uten resultater ... Hva er den verdt i Norge?

Og kan jeg kjøpe en 7380 og sette over dekselet fra en 7280? Liker ikke dekselet på 7380, er for "jentete", men liker innholdet bedre enn 7280, og kunne tenkt meg en 7380 med 7280 deksel wink.gif
prudent
Jeg tviler meget sterkt på at du kan bytte 7280 og 7380 deksel om hverandre. Men siden jeg ikke har gjort research kan jeg ikke konstatere det ene eller det andre.

Når det gjelder priser, så har jeg sett 7280 gå for helt ned i rundt 1000-1100 kr på det laveste.

7380 holder en høyere prisklasse, men selv her har jeg sett den ned i 1300-1500.

Jeg vil dog ikke anbefale noen av dem. Å skrive en sms kan ta deg 5 min om du bruker mange ord.
XxErrorxX
SITÈR(Jornan @ 01.12.06 21:33) *

Jeg vil prøve ut den SMS fiendlige mobiltelefonen Nokia 7280, mne har ikke mye penger å spandere på den, i og med at den blir brukt som en nummer 2 mobiltelefon. Så hva er den verdt? Vil ikke gi mange penger hvis jeg skal kjøpe. Har funnet noen på eBay, nye, pent brukt, godt brukt og så god som ny. Hva er disse verdt?

Og kan jeg få tak i en billig i Norge? Har søkt på både Finn.no og QXL uten resultater ... Hva er den verdt i Norge?

Og kan jeg kjøpe en 7380 og sette over dekselet fra en 7280? Liker ikke dekselet på 7380, er for "jentete", men liker innholdet bedre enn 7280, og kunne tenkt meg en 7380 med 7280 deksel wink.gif

.. for å være erlig vil jeg heller si at 7280 ser mere jentete ut men men er det ikke de 2 mobilene som skal være på størelse med en lepestift?
Jornan
Fikk tatt i 7380 i noen sekunder rett før L'Amour serien kom på markedet, og så størrelsen på den. Hvis den er like stor som en lepestift, så har du en enorm en! Dimmensjonen til 7280 er 115 x 32 x 19 mm. Lipstick form, ikke størrelse wink.gif

Må nok arbeide med litt overtalelse her. Foreldrene mine er ikke særlig positive til dette. Kanskje jeg skal selge noe slik at jeg ikke bruker penger på mobiltelefon, bytter bare duppeditt. Liker ikke selge duppeditter, men kan ikke bare kjøpe. Life sucks! (nedia wink.gif )
Jornan
Da ble det en 7280 på meg thumbup.gif
Kom på ca 600 inkl frakt. Får bare håpe jeg får en 7280 i posten, og ikke en murstein tongue.gif Hva skulle man gjort uten eBay? cool.gif
phone_maniac
er den fortsatt tilgjengelig så er jeg hypp på den jeg. bare si ett pris. synes jeg den er rimelig så tar jeg den med eingong. thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
Jan Helge
Tror du missforsto denne tråden litt. Se en gang til du. smile.gif
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!