Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Noen Som Kan Hjelpe?
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > XBOX > XBOX > Programvare
blomsterpotta
Hei

Har lastet ned surreal64 emulatoren. hvordan får jeg denne emulatoren til å fungere på min xbox? legge over den som rar fil, eller pakke den ut på pc å flytte alt over? og hvordan installere den?. og hvor skal jeg legge spillene?

Hadde vært kjempefint om noen kunne gitt meg en skikkelig idiotbeskrivelse av dette smile.gif

-Knight-
Du pakker ut fila, legger alle filene i en egen mappe som f.eks heter surreal64.
Overfør mappa over til E: -> emulator (eller F:-> emulator), Dersom du bruker xbmc vil xbmc selv finne emulatoren nå.
Men du kan også lese Readme fila som ligger i "surral".rar fila di om hvor Roms skal lagres!
diddi
hvor kan man laste ned xbox spell??? eek.gif shocking.gif w00t.gif cool.gif wink.gif unsure.gif thumbup.gif scared.gif rolleyes.gif msn-tongue.gif
n00ky
SITÈR(diddi @ 23.07.07 10:49) *

hvor kan man laste ned xbox spell??? eek.gif shocking.gif w00t.gif cool.gif wink.gif unsure.gif thumbup.gif scared.gif rolleyes.gif msn-tongue.gif

om jeg må gjette så vil jeg si internett tongue.gif
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!